Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Brīdī, kad nopirku 2003 SantaFe ar 2,7i , zinaaju, ka sho auto expluateeshu ar gaazes iekaartu. Nopirku, izbraucu kaadus 15k km, uztaisiiju lielo apkopi uz 90k km, un sabriedu uzlikt gāzi. Apjautaajos pēc cenas Rīigaa, kur arii dziivoju.....890-910 ls par gaazes inzektoru. Nejaushi uzzinaaju viena kantora numuru Madonaa,tur shad tad sanaak piebraukaat, uzzvaniiju....cipars 680 Ls. Daudz nedomaajot aizsitu rindu, kad taa pienaaca(sarunaaju uz viikendu) ar kaapostu devos uz Madonu. Firmas vieniigais iipashnieks ir arii vieniigais taas darbinieks. Runaajot mulki nelaida, izprashnaaju sho krustaam skeersaam. Peec diennakts atskan zvans...iekaarta uzlikta. Savaacu mashiinu, taa darbojas uz gaazes. Tikai esot reduktoram un sprauslaam jaapiestraadaajas 5 k km. Nu labi. Peec 2 ned un 600km mashiina saaka raustiities, viereiz izshaava izpuuteejaa, iedegaas check engine uc. Uzzvaniiju meistaram, tas peec 3 dienaam bija riigaa un bik paarreguleeja auto. Taadaa rakaa auto raustoties nobraucu apmeeram 3 k km, paarsvaraa gan pa straasi, pilseetaa sleedzu iekshaa benziinu. Pirms 3 ned aizdzinu piereguleet iekaartu. Sanemot atpakalj, vairs nevareeju noteikt starpiibu, vai auto darbojas uz gaazes vai benziina. Rezultaataa tagad ekonomija konkreeta, un auto nav zaudeejis dinamiku. Varu ieteikt arii citiem sho kantori. Meistars Aldis, t.29449129