Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Jau trešo gadu KASKO savam līzinga auto formēju Parex, pa šo laiku esmu divreiz mainījis priekšējo stiklu (abas reizes plaisu dēļ). Pirmajā reizē biju nedaudz pārsteigts, jo aizbraucu, parādīju ieplaisājušo stiklu, šie prasīja, kur gribu mainīt stiklu, nosaucu servisu un pēc pāris dienām iebraucu servisā, lai pasūtītu stiklu. Servisa veči naudu jau bija saņēmuši un stiklu no Rīgas atveduši, jau gaidīja pazudušo klientu. Otrajā reizē par apkalpošanas ātrumu vairs nebrīnījos. Esmu mašīnai mainījis sānu loga stiklu Francijā (izsita tie paši, kas tagad tur dedzina autiņus) un arī bez problēmām saņēmu naudu, neskatoties uz to, ka policiju neizsaucu un dokumentāli auto dauzīšana nebija reģistrēta . Apdrošinātājiem pietika ar manām ziepjutrauka bildēm.