Kāds auto dīlerim no tā būtu labums?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kāds auto dīlerim no tā būtu labums?
Par pusgadu nezinu, bet uz gadu noformēt oplīzi var arī tagad. Tikai vai tas tev būs izdevīigi? Jo padomā loģiski - pēc gada dīlerim tas auto būs jāatpērk. Gada laikā tam auto cena būs nogāzusies par 20-30 procentiem, citai markai pat varbūt vēl vairāk. Attiecīgi dīlera atpakaļpirkums būs tāds, lai vēl ar varku to lietoto auto varētu pārdot. Tad iedomājies apmēram, cik liels ikmēneša maksājums tev būs jānoloca? Plus tev vēl ar pirmo iemaksu jārēķinās.
Ja dīleris varētu piesiet klientu pie kāda sava benzīntanka, logu šķidruma tirgotāja, riepu pumpētāja utt., tad teorētiski kaut ko līdzīgu varētu gaidīt arī no auto tirgotājiem.
Es biju tiešām pārsteigts par piedāvājuma ideju.
Nekādas pirmās iemaksas. Un principā, arī nekāda piesaiste operatoram (pakalpojuma sniedzējam).
Prasīju, kur viņiem no tā labums, atbildēja, ka tā ir mobilo aprite, rezerves daļu fonds utt.
Tagad sapņoju par identisku piedāvājumu arī auto industrijā ;)
Mobilajiem arī tādas summas negrozās. Visi līzinga devēji ir vienojušies nedot līzingus bez pirmās iemaksas, lai neveicinātu burbuli, kāds bija 2006.gadā. Tie, kas saka, ka ķipa dod, patiesībā ir tā, ka tā pirmā iemaksa ir uz dīlera peļņas rēķina.
Un kā tu domā, auto arī tāpat varēs izmantot rezerves daļu fondā? Bez tam, tā, ko tev pateica, ir tikai oficiālā atbilde. Reāli LMT vēl nav nemaz izdomājuši, ko ar tiem telefoniem darīt pēc tam.
Gan jau, ka varētu sarunāt - tikai ja auto vērtība būtu 20k, tajā pusgadā dabūsim maksāt kaut kādus 1000E mēnesī
Es gan jau devīto gadu braucu ar savulaik jaunu pirktu Opel-Meriva. Ja tik traki gribas pārmaiņas, tad var taču uz nedēļas nogali izīrēt tādu auto, kādu vēlas.
Mobilo telefonu tirgotāji aparātus no rūpnīcas vairumā iepērkot dabū tik "saldu" cenu, ka var atļauties uzreiz katru trešo aparātu norakstīt un vēl palikt labos plusos.
Auto tirgoņiem situācija ir gandrīz diametrāli pretēja.
Jā piekāst visas izmaksas un resursu izniekošanu ražojot jaunas naglu kastes, un mainīsim tās katrus 6 mēnešus.
Vai tiešām saviem mazbērniem no šīs planētas neko neko negribās atstāt?
Arī par telefoniem nevaru iedomāties iemeslu kāpēc tie būtu jāmaina katrus 6 mēnešus.
no serijas..
pepeljnica pilna
baka tuksha
un ko tur vel-jatira salons, jamazga
jāņem jauna tachila...
P.S
ka čigans teica: ieraugot nosmerejushos bernus nakam no āras iekshā!
Sieva-mazgasim shos vai jaunus taisīsim
Man patīk vienu telefonu lietot ilgi. Kad esi pieradis pie tā un daudzmaz apguvis funkcijas, priekš kam pirkt jaunu un atkal apgūt tā specifiku???
Te nu es piekrītu gan ;)
Bet auto - mana absolūta vājība, neesmu spējīgs tam racionāli pretoties.
Lai atsvaidzinātu emocijas, var citu auto noīrēt brīvdienām vai atsevišķam tālam braucienam.
Nu vēl jau pastāv tāds pakalpojums kā ilgermiņa aut noma. Nav lēti un diezvai dos pavisam jaunu auto.
Jauno auto tirgoņiem pats LIELĀKAIS noslēpums ir cena, par kādu auto ir iepirkts no ražotāja vai izplatītāja. Un atšķirības katrā kontinentā ir mērāmas tūkstošos euro par katru eksemplāru. Kad 2006 gadā pirku jauno sonāti, ievācu info par tās cenām citur. Pie mums max.nokomplektēta 2,4 GLS sonata maksāja 22 000 euro, Vācijā 27 000 euro, Krievijā 17 000 euro, ASV - 20 000 baksu. Mūsējie tolaik sonatas veduši no Somijas, kur hundajiem it kā bijušas zemākās cenas ES.
no serijas...
ir aitas ir cirpeji
nu, kkur jau bija bildes, kā stāv jaunie auto poligonos. desmitiem tūkstošu. saražoti, nepārdoti, nevienam nevajadzīgi. autoražotāji arī labāk tos iznīcina, nekā par zemām cenām pārdos. jo tad nepirks jaunos modeļus, kas jau paspējuši nomainīt tos, kas saražoti zem klajas debess pūst.
bik kaitina tā patērētāju sabiedrības fiška, ko uzspiedusi sistēma, kam vajadzīgs ekonomiskais pieaugums visu laiku, līdz ar to ražot energoefektīvus un ilgdzīvojošus produktus nevienam nav izdevīgi.
(komunisms arī nav izeja, nepārprotiet mani, vismaz ne tādā veidolā, kādā dzīvojām mēs 50 gadus un kādā dzīvo z-koreja)
Sistēmu veidojam mēs visi kopā.
cilvēks ir vājš pēc savas būtības
ja visu laiku skalo smadzenes reklāmas, tā saucamie "viedokļu līderi" u.t.t, tad liela daļa pavelkas. i uz jaunu telefonu ik pa pusgadam, i visādām citām figņām, bez kā mierīgi varētu iztikt
par šito var gari un plaši runāt, bet šodien nav iedvesmas
Līzings
Nu tad tā, pilnīgi neplānoti uzzināju detaļas par LMT akciju ar mobilajiem telefoniem, kad bez jebkādas pirmās iemaksas vari noformēt teju vai jebko uz 6 mēnešiem (maksādams mēnesī ļoti sakarīgu maksu par pirkumu) vai arī ilgāk. Attiecīgi, vari atgriezt atpakaļ pirkumu pēc konkrētā perioda, formēdams atkal jaunu aparātu.
Kāpēc te to rakstu? Tāpēc, ka gribu tādu pašu opciju arī autiņiem
) Kā domā tauta, būs kaut kad tuvākā vai tālākā laika posmā kas tāds dīleru/banku piedāvājumā?
Jo LMT piedāvājums - tas ir kas līdzīgs operatīvajam auto līzingam, vai ne? Tikai operatīvā gadījumā, šķiet, ka brauc konkrētus gadus vai km, tad atgriez dīlerim. Gribu 6 mēnešus pabraukt, tad atdot dīlerim, ņemot atkal jaunu auto
Tādā veidā esmu ar mieru "nekad auto neizmaksāt" pilnībā.
Viedokļi?