Jaunais "Peugeot 3008" maksās, sākot no 19 913 eiro (+ foto), vairāk www.iauto.lv/zinas/latvija/22977-jaunais-peugeot-3008-maksas-sakot-no-19-913-eiro-foto



Jaunais "Peugeot 3008" maksās, sākot no 19 913 eiro (+ foto), vairāk www.iauto.lv/zinas/latvija/22977-jaunais-peugeot-3008-maksas-sakot-no-19-913-eiro-foto



Te mūsu video, kuram www.youtube.com/jauniAuto jau ir pāri par 20 000 skatījumiem!
Aicinu abonēt mūsu youTube kanālu! ![]()
Redzēts dzīvē salonā. Iespaidīgi ![]()
Vadītāja vietā liela auguma cilvēkam būs šauri.
Dizains jau skaists. Nav pilnpiedziņas un riepiņas no R 18 un 19.
Smuks... Bet, manuprāt, pārāk dārgs.
Visi ūberaprīkotie jaunie PEUGEOT - baigi dārgi.
Cena max komplektācijai sniedzas tuvu 40k eur ![]()
kašajam - ap 30
nu jā, nav tik daudz to uķi puķi izliekumiņu, fīčiņu utt. Bet za to cenas kritums nav tik drausmīgs. Pēc gadiem 5-7 kaškajs maksās vairāk.
Kaškais ir viena no drausmīgākajām mašīnām. Vienīgais, kur to var izmantot ir, kā kaķa toletes kasti.
Ar šo es gribētu izbraukt. Man jau tās elektroniskās uķi puķi patīk.
Nu paga, a kas te ir skaists? Apskatoties kasiņa zvēru karaļa bildes, nosecināju ka franču autobūves īpatnība - dizaineri, kas darba pienākumus veic, saēdoties halucionogēnās sēnes, kā tas bija nulto gadu modeļiem, ir pārgājusi, un beidzot ir vizuāli normālas mašīnas - bet te jau laikam tie dizaineri ir sākuši kaut ko nopietnāku močīt... Ārpusē kantains kroplis, salons tikmēr atsit septiņdesmito gadu egles - egle vismaz septiņdesmitajos kopā ar īpatnēju dizainu piedāvāja arī īpatnējus dzelžus, tādus, kādi citiem nebija.
Pēdējo piecu gadu laikā autoindustrija palielinātā ātrumā iet sviestā, ne tikai [ne]motoru jomā, bet arī dēļ tā ka jācenšas pasniegt veci dzelži kā jauni, un jāveicina pirkšanu uz tā pamata, un tāpēc pasākuši taisīt "modi", kurai jāmainās - šobrīd industrija, sekojot dažām citām industrijām, uztaisījusi kantaino modi, bet pēc pieciem gadiem jauno, kantaino, mašīnu pircēji varēs kost pirkstos - viņu kantainās mašīnas būs izgājušas no modes un jau skaitīsies neglītas...
Man gan jaunais Peugeot-3008 patīk. Labprāt iegādātos automobili ar 1,6 litru 120 zirgspēku dīzeļmotoru sākuma komplektācijā par 20917 eiro.
Protams, tavs puspuvušais trusis un neejošais garāžas eksponāts skaistāki... kā vienmēr.
Gaimes lieta. Man personiski nekas nešķiet galaicīgāks kā 90 gadu auto būve. Visi Golfi ,80, 100 u.c. ir absolīti dizainiski neinteresanti. Volvo ieviestās verikālas aizmugurējās gaismas bija apvērsums industrijā...
Bet 3008tais ir atsķirīgs, te daudzas lietas ir pirmo reizi kompaktajā klasē un drosmīgi risinajumi. Tāpēc tas ir tik interesants.
777Gotfather rakstīja: Kaškais ir viena no drausmīgākajām mašīnām. Vienīgais, kur to var izmantot ir, kā kaķa toletes kasti.
Nav tik traki
Ir bijis iepriekšējās paaudzes (feisliftētais), tagad ir jaunais... kā jau visiem auto, ir savi trūkumi, bet kopumā nav ne vainas...
Sveiki, GB12 kungs! Ļoti atvainojos, nevēlējos Jūs personīgi nekādi aizskart.
Katram no mums savs auto simpatizē vairāk par citiem auto. Es domāju pat Ford KA īpašnieks domā, ka viņam ir lielisks auto.
Par Nissan Qashqai teicu pēc personīgās pieredzes. Savulaik man firma bija nopirkusi pilnīgi jaunu šādu auto. Tas bija drausmīgs auto. Es pat sajutos, kā Range Rover īpašnieks, jo rīts man sākās auto servisā.
Vari neatvainoties, neaizskāri.
Par to rītu servisā - Tev vnk. gadījās nelaimīgs auto. Bet tādi ir visiem - gan Peugeot, gan opelim, gan kijai, gan audī, bēemvē utt. Pirms apm. gada tikos ar vienu potenciālo klientu, kuram bija 5 mēnešus vecs B8 Pasāts, no kura jau gribēja šķirties, jo 4 reizes jau bija pabijis garantijas servisā. Starp citu, man vairāki paziņas un klienti brauc ar Range Rover un ir apmierināti.
Man kaškajam drīz būs gads, servisā neesmu bijis vēl ne reizi. Iepriekšējais (2012.gada) bija vienu reizi - vajadzēja nomainīt aizmugurē jostas fiksatoru, jo panelī bez vajadzības brīdināja, ka pasažieris aiz manis nav piesprādzējies, kaut arī tur neviena un nekā nebija). Tiesa gan, cik zinu, nākamā īpašniece gan dabūja pa garantiju izpūtēju mainīt- kaut kas tur ar atgāzēm nebija.
Starp citu, neapnīk Tev tā pārspīlētā pieklājība? Te plus mīnus visi esam savējie, nav vajadzības pēc tās jūsošanās un kungošanās... ![]()
kasinsh79 rakstīja: Kā mani fascinē tādi kā Msh
Goda vārds, bez komentāriem!
Mani atkal fascinē tāda tipa cilvēki kā gābešņiks - kā nepatīk kāds mans komentārs, tā cenšas to neitralizēt, izvadot starp vaigiem smaku, kas satur mk2 un B3. Nezinu kas ir jālieto lai iedomātos ka kāds salīdzina dažāda laika un dizaina mašīnas - bet nu tas noteikti ir kaut kas stiprs un varbūt pat špricējams
Sēžot iauto, vienkāršāk ir salīdzināt ar to, kas redzams citos tofikos un reklāmrakstos. Izejot cauri šobrīd aktīvajiem izmēģinājumu tofikiem un pirmajai lapai, nu, izdodas ieraudzīt dažas mašīnas, kas izskata pretīgumā ir tuvu šitentajam brīnumam, bet ne pārāk - nu labi, tas keksuss, kuru reklamē augšā, varētu pat būt līdzvērtīgs - pārējās ir samērā pieņemamas un tad, kad pēc 5 gadiem modē atkal būs iestumtas apaļās formas un to kantes nolīdzinās, būs pat tīri pieņemami ![]()
aigi rakstīja: Gaimes lieta. Man personiski nekas nešķiet galaicīgāks kā 90 gadu auto būve. Visi Golfi ,80, 100 u.c. ir absolīti dizainiski neinteresanti. Volvo ieviestās verikālas aizmugurējās gaismas bija apvērsums industrijā...
Bet 3008tais ir atsķirīgs, te daudzas lietas ir pirmo reizi kompaktajā klasē un drosmīgi risinajumi. Tāpēc tas ir tik interesants.
Neviens jau nesalīdzina ar 20-30 gadus vecām mašīnām. Bet nu tām mašīnām interesantums slēpjas citur - tās lielākoties jau no rūpnīcas varēja nokomplektēt tā, lai būtu interesanti braukt - te tādas opcijas nav, atliek tikai ērmīgu izskatu taisīt. Vēsture jau rāda, kam ir vajadzīgi šādi "drosmīgie" risinājumi - varbūt pirmajam pircējam, kurš ir hipsteriski noskaņots - tālāk nevienam - sešdesmito un septiņdesmito gadu egles pozitīvi piemin par piekari, bet diez vai kāds piemin to, ka tur salons bija pilnīgi čau, vēl trakāk nekā te.
Lexusam nevajag piesieties! Tam tagad ir drosmīgs un acij tīkams dizains! Lexus-NX 200t - baudāms auto!!!
Ļoti viegli var pārbaudīt cik labs tam autiņam dizains,atver logus braucot ar 50 km/h.
Tīri glīts tas 3008 no ārpuses bet tas panelis,pēc burgera izskatās.
kasinsh79 rakstīja: Kā mani fascinē tādi kā Msh
Goda vārds, bez komentāriem!
Msh biš pa vēlu piedzima - vajadzēja kādus gadus 30-40 ātrāk. Būtu idelāls komunists un paklausīgs funkcionārs pastāvošajai iekārtai.
Interesanti. Kā man esot brīvdomātājam, būtu bijis iespējams būt ideālam komunistam un paklausīgam funkcionāram? Es baidos ka tas būtu bijis pret maniem uzskatiem. Šajā forumā tu potenciālos paklausīgos funkcionārus vari meklēt starp tiem, kas luncina astīti par katru jauno mizu, ko kāds ražotājs izlaiž, neatkarīgi no tā, cik tā ir praktiska, uzticama vai skaista.
msh rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Kā mani fascinē tādi kā Msh
Goda vārds, bez komentāriem!
Mani atkal fascinē tāda tipa cilvēki kā gābešņiks - kā nepatīk kāds mans komentārs, tā cenšas to neitralizēt, izvadot starp vaigiem smaku, kas satur mk2 un B3. Nezinu kas ir jālieto lai iedomātos ka kāds salīdzina dažāda laika un dizaina mašīnas - bet nu tas noteikti ir kaut kas stiprs un varbūt pat špricējams
Sēžot iauto, vienkāršāk ir salīdzināt ar to, kas redzams citos tofikos un reklāmrakstos. Izejot cauri šobrīd aktīvajiem izmēģinājumu tofikiem un pirmajai lapai, nu, izdodas ieraudzīt dažas mašīnas, kas izskata pretīgumā ir tuvu šitentajam brīnumam, bet ne pārāk - nu labi, tas keksuss, kuru reklamē augšā, varētu pat būt līdzvērtīgs - pārējās ir samērā pieņemamas un tad, kad pēc 5 gadiem modē atkal būs iestumtas apaļās formas un to kantes nolīdzinās, būs pat tīri pieņemami ![]()
msh- nu blin Tu raksti, hren kautko sapratiisi
![]()
Patlaban FORUM AUTO salonā izstādīts jaunais 3008 SUV baltā pērles krāsā ar melnu stikla jumtu, milzīgu jumta lūku utt. maksimālajā iespējamajā komplektācijā. Ko lai saka, nudien superīgs un iekārojams - baudāms auto ('C)
Pievilcīgs eksterjers un interjers. Salonā īpaši izdevusies šķiet viduskonsole ar automatiskās kārbas pārslēgsviru. GT line noformējums kopumā visai iespaidīgs un izskatās dārgi. Diemžēl maksā arī padārgi. Pārdevēji stāstīja, ka dāmām esot liela interese par šo modeli. Kā smejies - skaistums ir liels spēks.
"Oskaru " studijā, pelnījis manu uzslavu , jo dizainiskā ātrumpārslēga svira mani apmulsināja un sajūsmināja uz veselu minūti un pārējie testa dalībnieki aizbrauca tālēs zilajās...
Nopietni vērtējot pamatīgi atšķirīgs franču dizains, spilgts, krāsains....
Sakarīgi ka auto arī lieliski brauca!
Neesmu Peugeot fans, bet šis modelis mani patīkami pārsteidza, pirmkārt jau ar savu dizainu. Nodomāju , ka brīnumi sāksies iekšpusē, kad atkal nebūs iespējams novietot stūri tā, lai tā netraucētu redzēt spidometra paneli, bet izrādās, ka tam atrasts interesants risinājums - stūre ir izgatavota ovāla. Man personīgi, tas ne visai patīk, bet visā kopējā dizinā tas iederas tīri labi. Šis auto noteikti nav VW grupas fanu auditorija. Manuprāt šī auto mērķauditorija ir cilvēki ar izteiktu individualitāti, varbūt jaunieši, mākslinieki, arhitekti vai dizaineri.Pats interesantākais bija pabraucot ar to, es faktiski biju drusku šokēts par komfortablo piekares darbību, kas līdz šim nebija fraņču autobūves vizītkarte. Visumā liekas, ka Peugeot pēdējos gados patīkami pārsteidz. Skaidrs, ka grūti spriest par tā ilgmūžību ilgtermiņā, bet pagaidām viss patika. Vienīgi žēl, ka tam nav iespējama pilnpiedziņa, kas nedaudz, bet droši vien samazinās tā tirgus daļu, salīdzinot ar konkurentiem.
Konkrētā Peugeot 3008 cena un komplektācija


Vienīgais mīnuss ir cena. Baigi dārgi, gribot max aprīkotu versiju ![]()
Spilgts auto, iekāpjot salonā tiešām jutos pārsteigts, ātruma pārslēga kloķis-joystickSS, stūrei augšpuse saplacināta, salona pogu rinda, kas iespaidīgi izskatās uz paneļa, kurš vēl pagriezts uz autovadītāju, beņki- sportiskas formas uz ar dažādām regulācijām apgaismojus- salonā, kāpjot ārā ( peugeot zīmīti izstaro) un drosī vien vēl daudzi knifi kurus pat nepamanīju klidz, ka šis auto ir spilgts šī brīža sabiedrības vēlmju pārstāvis.
Braukšana ar 180 z/s jaudīgu dzinēju, kļūst divtik jautrāka, kad tiek ieslēgts sporta režīms- stūr izmainās, piekare varbūt, bet skaņa..... skaņa sāk atgādināt kādu bolīdu!! Vai nu izplūdes sistēma vai arī ielaiž kādu skaņu tumbās, bet tas ir iespādīgi!!!!
Šis ir spilgts auto, kuru būtu jāiekāro visiem "gadžetistiem", jo šis auto ir pilns ar fīčām!!!!
Protams, aptaustot salonu, var saprast ka iespaidīgās pogas ir no viduvējas plastmasas, saplacinātā stūre nav nemaz tik ērta, un vadāmība kopā ar stingro pretslīdēšanas sistēmu tāda dikti "sintētiska'', bet fīčas........
jā un daļa pircēju šo auto neiegādāsies, jo tam nav pieejams 4x4, bet varbūt cilvēkiem, kam ir vajadzīgas fīčas nav vajadzīgs 4x4?!!!
Peugeot 3008 bija pārsteigumu auto. Jau kolēģis, dodot auto braukšanai, tā īpaši smaidīja. Pirmais pārbaudījums ir spēt uzsākt kustību, jo režīmu pārslēgs darbojas atšķirīgi no vairuma auto. Šo gan jāiemācās tikai pirmo reizi, pēc tam jau šķiet gana eleganti. Braukšanas īpašības bija ievērojami labākas, kā tika gaidītas. Mazā, īpatnējās formas, stūre rada sportiskākas braukšanas izjūtas. Nedaudz pat žēl no tāda auto kāpt ārā. Tomēr visvairāk pārsteigumu nāca no mirgojošā displeja – kaut kas kūleņo, kaut kas iemirdzas dzeltenā krāsā un nodziest – nevar paspēt saprast, kas ar to visu bija domāts. Automobilis cilvēkiem, kam labi un jau iepriekš paredzami kalpojošs automobilis šķiet garlaicīgs.
Nu jau 2 nedēļas esmu šī auto īpašniece! Man nereāli patīk!!! Visas tās podziņas, gaismiņas, fīčiņas... Esmu vieglā eiforijā.
Patēriņš (mērīts pēc pilnās bākas metodes) - 5,64l/100km. Tas ir 1,6 dīzelim kombinētajā ciklā. Gluži patīkams, ja salīdzina manu iepriekšējo auto , kuram bija 11l/100km (2.0l benzīns).
Man šāds pats patēriņš ir Hondai-Jazz ar benzīna motoru.
Peugeot 3008 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais Peugeot 3008 2016, kāda pieredze?