Kompakts elektromobilis no Kia ar 600 kilometru sniedzamību (+ FOTO) https://iauto.lv/zinas/pasaule/47462-kompakts-elektromobilis-no-kia-ar-600-kilometru-sniedzambu-foto

Kompakts elektromobilis no Kia ar 600 kilometru sniedzamību (+ FOTO) https://iauto.lv/zinas/pasaule/47462-kompakts-elektromobilis-no-kia-ar-600-kilometru-sniedzambu-foto

Vairāk vai mazāk visi EV šodien ir ļoti līdzīgi. Katrs ražotājs gan cenšas savam piešķirt īpašu odziņu. EV3 gan nekādu odziņu neatradu. Dizains arī tāds “ņa ļjubitjeļja”. Ne manā gaumē, taču salons plašs, ietilpīgs.
Brīdinājumu sistēmas gan par daudz. Brīdina par visu - rokas nav uz stūres, pārsniedz ātrumu pat, ja mazliet, neskatās uz ceļu, paņem rokās tālruni. Vidējama statistiskajam braucējam var gadīties, ka papildus pīkstieni skanēs visu ceļu.
Risinājumi divi - ievērot visus CSN un drošības noteikumus vai arī pierast un pamazām iegūt imunitāti no šādiem pīkstieniem. Ja ir vēlme pēc ietilpīgākas baterijas (58 kWh vietā 81 kWh) un labka aprīkojuma, jārēķinās ar 48 000 EUR, kas nav maz.
Par drošības skaņu signāliem ir aktuāli pārsvarā visiem jaunražojumiem. Bet nez par šo, citiem tur viņus vairāk vai mazāk var atslēgt. Bet nu jāmāk tur izrakties un atrast datorā piedāvātajos iestatījumos.
Pirmais elektroauto ko, šķiet, gribētos pašam. Parametri lieliski, šasija un piekares regulējumi ļoti labā līmenī. Vietas daudz man nevajag (aizmugurē nav pārāk ietilpīgs). Man patīk kā tas auto brauc, un man patīk kādas ir sajūtas braucot ar to.
Baterija 500+ kilometriem, dinamika pietiekama, stūre apaļa (ne kā lielākajai daļai mūsdienu auto nesaprotamas formas).
Ja gribas elektroauto, šo vai EV4 noteikti ir jāizskata.
Šis manā izvēlēto testa auto sarakstā bija nr 2 pēc Ioniq 9 un jūtama atšķirība it visā. Arī cenas. Bet tas ir normāli un tā būtu jābūt lai nesavarītos katlā vienā klimpā ķiļķēns ar to, kā tas citiem zīmoliem reizēm sanāk.
Kas nepatika, jeb precīzāk sakot nesapratu kārtējo reizi dizainu eksterjērā. Koreja meklē savu, tas labi.
Patika salona un vadības iekārtojuma domu gājiens. Tur viss ērti un parocīgi. Vēl uzlabots agrākajiem Korejas EV, piejamās ērtās lietas, niansēs.
Kas no lietotāja, praktiskā, ikdienai vērā ņemamas pozitīvas atklāsmes. Tieši paši braukšanas režīmi. Klasiskajiem sport, normal, eko klāt nācis snow 👍 Nu kas tad tur tāds, īpašs bet. Ja visos 3 nosauktajos, kārtīgi uzpedalizējot, praktiski jauda pietiekama lai pat eko režīmā, tur vēl paātrinoties 40kmh un pat ātrāk, jaudas rezerve liek izspolēt riteņiem pat uz asfalta seguma, tad snow tas nenotiek nekad!
Ar šo tik gribēju pateikt, ka mazāk pieredzējis vadītājs var tik daudz nesatraukties, par saķeres zaudēšanu, īpaši uz slidena ceļa paātrinoties! Un tā ir reāli noderīga, laba un strādājoša ekstra.
ZZZZ rakstīja:
Par drošības skaņu signāliem ir aktuāli pārsvarā visiem jaunražojumiem. Bet nez par šo, citiem tur viņus vairāk vai mazāk var atslēgt. Bet nu jāmāk tur izrakties un atrast datorā piedāvātajos iestatījumos.
Braucu nesen ar kaut kādu Toyotu garāku gabalu. Kamēr nonācu galā, biju jau no tās pīkstēšanas apdullis. Tad vēl citai mašīnai (īsti neatceros, bet arī šķiet, ka Toyota) bija tā, ka joslu asistents mēģināja mani nogalināt pēkšņi triecot apmalē (jā, biju uzbraucis uz līnijas un darīju to apzināti). Nesaprotu, kā jūs ikdienā ar visiem šiem mēsliem sadzīvojat.
darklight rakstīja:
ZZZZ rakstīja:
Par drošības skaņu signāliem ir aktuāli pārsvarā visiem jaunražojumiem. Bet nez par šo, citiem tur viņus vairāk vai mazāk var atslēgt. Bet nu jāmāk tur izrakties un atrast datorā piedāvātajos iestatījumos.
Braucu nesen ar kaut kādu Toyotu garāku gabalu. Kamēr nonācu galā, biju jau no tās pīkstēšanas apdullis. Tad vēl citai mašīnai (īsti neatceros, bet arī šķiet, ka Toyota) bija tā, ka joslu asistents mēģināja mani nogalināt pēkšņi triecot apmalē (jā, biju uzbraucis uz līnijas un darīju to apzināti). Nesaprotu, kā jūs ikdienā ar visiem šiem mēsliem sadzīvojat.
pierod pie visa. Arī pie apzinātas nebraukšanas uz līnijām. Vai arī uzsākot braukšanu pastiepjot roku un izslēdzot attiecīgo funkciju.
Kia EV3 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Kia EV3 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025