Reku ir labs topiks cik slikti paliek cilvēkam, ja pieaug co2 līmenis. iauto.lv/forums/topic/41813-co2-jeb-gaisa-kvalitates-meritajs?pnr=1
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Reku ir labs topiks cik slikti paliek cilvēkam, ja pieaug co2 līmenis. iauto.lv/forums/topic/41813-co2-jeb-gaisa-kvalitates-meritajs?pnr=1
Varbūt paskaidro, kas te ir tāds redzams? Kaut kā nav vēlmes skatīties teju stundu, lai uzzinātu, kas tur notiek.
Te redzams kā notiek balsošana un rezultātu fasifikācija.
Īsumā pārskrienot, šis izskatās pēc sabiedriskās apspriešanas, kurās nereti mēdz ierasties skandālisti, kam vienkārši patīk izbļaustīties.
Tā ka kaut kādu vienu video pasniegt kā "viņi tur visi ir blēži" - nu tas ir tā, stipri vien jocīgi. Ja es pateiktu, ka elektromobilis ir stipri neekoloģisks, jo garažās Vova savā video to ir pierādījis, tad man te sakluptu virsū visi elektromobiļu jūsmiņi, bet šādu vajag uztvert kā patiesību?
Laikam par šito:
"Cīņa pret koģenerācijas iekārtas būvniecību Ropažu novādā. Koģenerācijas iekārtas būvniecība ietekmes ne tikai dreiliņos iedzīzotājus vēselību, bet arī pļavniekos, Ulbrokas, Valodzes, ķengaraga, rumbulas iedzīvotāju veselību. Tikai ar kopējiem spēkiem mes varam apturēt to būvniecību"
darklight rakstīja: Vienkārši vajag pieņemt kā aksiomu, ka Latvijā nekur, nekad un nekādā gadījumā neko nedrīkst būvēt. Punkts. Izņemot tirdzniecības centrus, tos var.
Diezgan precīzi. Ir gadījies tādās piedalīties un vienu otru paskatīties. Pamatā savācas vietējie, kam nepatīk jebkas, ko tur būvēs, neatkarīgi no vispārējā pienesuma sabiedrībai un tā potenciālā traucējuma. Nereti - kādam gribas vnk pakasīties un palamāties.
Nu un vēl mēdz būt aktīvisti no visādām mistiskām biedrībām, kas ieskata par vajadzīgu iestāties par sev vien zināmo taisnību.
Vienā gadījumā šādi entuziasti iestājās par tantes tiesībām paturēt savu graustu, lai gan objekta būvnieki bija piedāvājuši alternatīvas dzīvesvietas iespējas. Vien... tantes viedokli nebija pajautājuši un bija ļoti pārsteigti, kad tā izrādīja lielu entuziasmu no grausta aizvākties prom.
Nu ko elektro auto ne jūsmiņi. Latvijai draud sods 300 miljoni eur gadā vai nopirkt 280 000 EV! Gaidam kā šo izrullēs.
Kad jau sen teicu katram iezemietim izsniegt pa Dacia Spring 😡 Varēja vēl dot iespēju veco hlamu nodot pretī.
Un nafta sen jau ir beigusies (vairākkārt, protams), ja tic prognozēm, iekšdedzes dzinēji arī netiek ražoti u.t.t u.tjpr.
Bradypus rakstīja: Un ko tas sods apliecina? Vai ne to, ka ne-jūsmiņiem ir taisnība? EV ir politiska vardarbība un par vardarbību jūsmot ir zemiski.
Stāsts par citu, ja strādnieks nevar nopirkt, tad lai iedod! Visiem būs labi. Kamēr raud PAR 10 milj subsīdijās iztērēto nodokļu maksātāju piķi, tad uz 300 tas tāds piliens vien ir. Sākat raudāt!
Bradypus rakstīja: Aha... iedod... Nez kurš par to maksās, ja e tas pats strādnieks ar saviem nodokļiem. Nav tāda "iedod".
Nu ko tad maksāsiim visi tos 300...Labi pārsauksim iedod, apmaiņā pret vaivai hlamu veco.
ZZZZ rakstīja: Nu ko elektro auto ne jūsmiņi. Latvijai draud sods 300 miljoni eur gadā vai nopirkt 280 000 EV! Gaidam kā šo izrullēs.
Kad jau sen teicu katram iezemietim izsniegt pa Dacia Spring 😡 Varēja vēl dot iespēju veco hlamu nodot pretī.
No kuras dzeltenpreses tādu diždomu Izspiedi?
topinamburs rakstīja:
ZZZZ rakstīja: Nu ko elektro auto ne jūsmiņi. Latvijai draud sods 300 miljoni eur gadā vai nopirkt 280 000 EV! Gaidam kā šo izrullēs.
Kad jau sen teicu katram iezemietim izsniegt pa Dacia Spring 😡 Varēja vēl dot iespēju veco hlamu nodot pretī.
No kuras dzeltenpreses tādu diždomu Izspiedi?
Bik pacieties, gan jau sarkanpresē arī būs. Un e-krānā neizpaliks.
@Zzzz jāatzīst, ka tev izdevās šo diskusiju sačakarēt ar neatbilstoša sviesta publicēšanu. Nevajag tā darīt!
Vai ir kādi jautājumi?
Kaspars Melnis Klimata un enerģētikas ministrs https://www.mk.gov.lv/lv/darbinieks/kaspars-melnis?utm_source=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Rīt būs saruna
No Valsts kontroles ziņojuma:
EKII administrēšanas izdevumi pēdējos gados ir pieauguši – 2023. gadā līdz 3,1 miljonam eiro, kas, salīdzinot ar 2022. gadu, ir gandrīz trīs reizes vairāk, bet 2024. gadā tie ir par 54 % lielāki nekā 2023. gadā, un veido 4,7 miljonus eiro.
Kad beidzot pašvaldības un Latvijas valsts ceļi sāks cienīt savu darbu apmaksātājus - autovadītājus? (+ VIDEO)
27
Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
7
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
3
Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
7
Jānis Rapa (TET transporta daļa) dalās pieredzē par jaunākajiem auto Latvijā un Ķīnas auto pieaugumu (+ VIDEO)
11
Kas ir CO2 jeb oglekļa dioksīds, cik daudz CO2 ir atmosfērā un ko ietekmē
Pašreizējā globālā vidējā oglekļa dioksīda (CO2) koncentrācija atmosfērā 2022. gada maijā ir 421 ppm (0,04 %).
Tātad viss CO2 atmosfērā veido mazāk par pusi no 1 procenta.
Avots en.m.wikipedia.org/wiki/Carbon_dioxide_in_Earth%27s_atmosphere