Dzelzceļa stacijas RIX lidostā un vilciena savienojums ar Rīgu būtu jāiesaldē vismaz uz 10 gadiem (+ VIDEO)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dzelzceļa stacijas RIX lidostā un vilciena savienojums ar Rīgu būtu jāiesaldē vismaz uz 10 gadiem (+ VIDEO)
stāsta parlamenta "Rail Baltica" izmeklēšanas komisijas priekšsēdētājs Andris Kulbergs.
Kūlbergs malacis,nu vismaz noteikti nav lohs.Izskatās īsti "savā vietā" un Cerams, ka no šī komisētāja posteņa netiks nostumts/nost.
Jautājums, vai (un no Kā) tiks reāli pieprasīta tā dēvētā "adbildība".Te taču reāli daudziem prasās pēc rūtainas saules.Un kur ir kāds tas "gals"(!), kurš šo te procesu "palīdzēja bīdit" europas mērogā.Varbūt piegādāja kādu sensitīvu infoirmāciju, teica/priekšā, vai kādam ko (nepārbaudītu vai apzināti neizpildāmu?) pasolīja vai tamlīdzīgi.Hm..
Ja kāds (ilgstoši!) saņēma/par! acīmredzami nolaidīgi izpildītu Darbu (nepareiziem aprēķiniem,nolaidību, kļūdainu stratēģiju,"vienkārši paciņas aiznešanu",paraksta parakstīšanu,utt) -kuŗš iecēla šos te procesa vadoņus un kas viņi ir? Kā vareja būt projekts bez neviena atbildīgā? Kad "viņi" Latvijas Valstij savu to nepamatoti saņemto milzu atalgojumu?
(c) EDzL algas ir pielīdzinātas citām valsts kapitālsabiedrībām Latvijā, bet "RB Rail" algu griesti pārsvarā lielāki. Tas attiecas arī uz valdes algām – EDzL tā ir 5647 līdz 6275 eiro, bet "RB Rail" – 9390 līdz 21 866 eiro mēnesī.
Pieejamās deklarācijas ļauj spriest, ka kopējā atlīdzība valdes loceklim uzņēmumā "RB Rail", ieskaitot arī dažādas piemaksas, varētu būt aptuveni 16 000 eiro vidēji mēnesī. Salīdzinot, piemēram, "Latvijas valsts mežu" valdes priekšsēdētājam pērn vidēji tie bija 13 300 mēnesī. Tātad viņš par augstāku amatu gadā saņem aptuveni 30 000 eiro mazāk nekā "RB Rail" valdes loceklis.
Latvijas Televīzijas raidījuma "De Facto" rīcībā esošā informācija liecina, ka, piemēram, EDzL šogad izmaksātā atlīdzība vidēji nevienam nav pārsniegusi 7000 eiro mēnesī. Savukārt "RB Rail" ir vairāk nekā 15 cilvēku, kuri šogad ik mēnesi saņēmuši krietni vairāk par 7500 eiro mēnesī.
Un vismaz vienā gadījumā izmaksāti teju 50 000 mēnesī. Tas esot saistīts ar atlaišanas pabalstu, skaidroja uzņēmumā. Un atalgojuma apmērs ir svarīgs, lai tiktu pie Eiropā pieprasītiem speciālistiem....(/c)
"Rīgas cilpa" - tas varētu būt intriģējošs nosaukums kādai jaunai Filmai.Cerams, ka talantīgais režisosasors PērsV mūs vēl kādureiz apmeklēs.
jauns.lv/raksts/zinas/228183-musu-pornozvaigznes-klust-popularas#google_vignette
Jā, Rīgas cilpa var būt kā cilpa mums visiem
Lūk.Ka tik šhitais (nejaušais) pļūtmanovs arī neizrādās kāds no tiem eurocilpas patiesajiem eurogaliem. Padoma,tāteikt,devējiem. Dots/devējam: www.facebook.com/reel/8185878301528107
Bez Rīgas tam dzelzceļam pasažieru pārvadājumiem vispār zūd jēga.
Tādi mums tur runātāji ir, ja iet bez Rīgas, tad varēja mierīgi teikt, lai būvē paši bez Latvijas atbalsta.
Tallinas pasažieri: mēs tā nedomājam.
Tallinas pasažieri nevienu neinteresē. Pamattrase ir militārs projekts, ko ikdienā ļaus izmantot pasažieriem, pārāk viņu domas neprasot.
Dzelzceļš pelna uz kravām. Tu taču neapgalvosi, ka nekādas kravas no Eiropas uz Latviju nebūs. Attiecībā uz pasažieriem, neskatoties uz visu dižo smadzeņu pūderēšanu "Ah, kā mēs brauksim", skaidrs, ka Baltijas valstu iedzīvotāju mazā skaita dēļ pasažieru pārvadāšana pa šo dzelzceļu būtu ar zaudējumiem.
Savukārt, par militāro dimensiju : tā parādījās tikai 2018.gadā, sākotnēji nebija paredzēta.
Nu par pelnīšanu kravām tu ASV varētu runāt, kur sliedes ir privātas. Pie mums sliedes pieder valstij. Kravu pārvadājumus apsaimnieko viena iestāde un pasažieru vēl cita. Kam piederēs vilcieni, kas braukās pa tām jaunajām sliedēm un kā maksās par to izmantošanu, vispār nevienam nav nojausma. Bet par militāro dimensiju ļoti būsi sajaucis patiesību ar brīdi, kad par to kāds publiski ierunājās.
pabeigt ir lētāk, nekā iesaldēt uz 10 gadiem un tad atkal sākt būvēt tālāk
Bradypus rakstīja: Tallinas pasažieri nevienu neinteresē. Pamattrase ir militārs projekts, ko ikdienā ļaus izmantot pasažieriem, pārāk viņu domas neprasot.
Atkal Tev cepums, nu kā tie bāliņi šõ nesaprot!?🙈 Tak sliedes lika un veda jau WW1 un WW2 tepat pa malu malām...Nu skolā tādu vēsturi jau nestāsta. Nevajag.
imzz rakstīja: A kur ņemt naudu ? Tādas finansiālas izvirtības, kā ar Dienvidu tiltu, tagad, kad esam Eirozonā, mums vienkārši neatļaus. Un labi, ka tā.
Viens K.undziņš teica, nauda ir vairāk kā jebkad! Uz to algu fona, piem pasūtījums materiāliem ar ierobežotu laika termiņu kam beidzoties, tas tiek norakstīts un vietā atkal nākamais tā ap 100K jau arī tāds nieks vien varbūt irA?
Nu tas kundziņš jau nemeloja, tik tas bija tad, nevis tagad - tajā laikā lielos globālos ātros Covidkredītus meta pakaļ. Kundziņš jau neskaidroja, kas tā par naudu. Tagad ir tas ātrais kredīts ar visiem procentiem jāatmaksā, nākamo neviens nedos. Bet kundziņš par labo darbu kredītkantora labā tagad būs noglabāts siltā vietiņā līdz mūža galam.
imzz rakstīja: Dzelzceļš pelna uz kravām. Tu taču neapgalvosi, ka nekādas kravas no Eiropas uz Latviju nebūs. Attiecībā uz pasažieriem, neskatoties uz visu dižo smadzeņu pūderēšanu "Ah, kā mēs brauksim", skaidrs, ka Baltijas valstu iedzīvotāju mazā skaita dēļ pasažieru pārvadāšana pa šo dzelzceļu būtu ar zaudējumiem.
Savukārt, par militāro dimensiju : tā parādījās tikai 2018.gadā, sākotnēji nebija paredzēta.
Atgādināt, kurā gadā Puķka sāka nikni glūnēt uz Rietumu pusi un publiski asināt zobus? Labi, mazliet pateikšu priekšā - en.wikipedia.org/wiki/2007_Munich_speech_of_Vladimir_Putin
Un kadēļ tieši tad? Kurš atbalstīja?
The Espoo process for the Nord Stream project was formally initiated in November 2006 and lasted through February 2007.
Nu, labi, precizēšu. Militārā dimensija, saprotams, ir jebkuram dzelzceļam. Runa ir par to, ko teica Kulbergs video, šeit, ka militāro standartu dēļ ir mainīti būtiski parametri, slodze uz vagona ass 25 t 22 t vietā un atstatums starp sliežu ceļu asīm 4.5m 4 m vietā:
Pa lielam tur arī autobuss uz pieskaņotiem, sakārtotiem vilcieniem saremontētā Imantā vai jaunā stacijā būtu pietiekoši, bet redz sagribējās kaut ko grandiozu.
Kā šito tagad izstrēbt, nezinu, droši vien saprātīgākais būtu būvēt vienkāršu 1520 mm atzara līniju uz lidostas jaunstaciju, un tādu pašu uz Railbaltica sauriešos vai kur tur esošu staciju, pa veco Ērgļu dzelzceļa trasi. Tilts jāiesaldē.
Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO) iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/48899-valdba-konceptuli-vienojas-no-skuma-rgu-neiekaut-rail-baltica-dzelzcea-tras-video via @iAutolv
no 0:47
Kādreiz bij tāda līdzīga anekdote par ostām.LielieKuģi brauc/garām, bet Mazie vienkārši neapstājas.
9gadus sena Anomācija- nujā, acīmredzot tieši par to tie (šie?) mākslinieciski veiksmīgie Animātori visu šo (trekno) 9gadi saņēma tā dēvēto Atalgojumu.Jā.
Vis labāk būtu, ka šī te mistiskā (tiem mistiskajiem pamatnolūkiem paredzētā) pamatTrasse virzītos mums/cauri pa augsti uzbērtu nožogotu uzbērumu un ka tai te nebūtu vispār nevienas pieturvietas (stacijas).Lai visādi te pie lietas nepiederošie lohi vispār nevarētu saredzēt,ko īsti tur "ved" un kādā virzienā.
Nemaz nezināju, ka RIX bija paredzēti veseli 3 sliežu pāri:
"Uzņēmuma ( Ldz ) pārstāvji norāda, ka "Rail Baltica" Rīgas lidostas stacijas terminālī sākotnēji bija paredzēts novietot divus caurbraucošus un vienu atspoles ceļu 1435 mm platumā. Taču, pielāgojoties esošajai situācijai, ir iespējams izvietot vienu vai nākotnē pat vairākus 1520 mm sliežu ceļus, kas ļautu nodrošināt pasažieru pārvadājumus ar plānoto vilcienu intensitāti - reizi 30 minūtēs.
Kauns par Rīgas dzelzceļa staciju – nolaista, peroni brūni, piparbodītes kā 90-tajos! Vai sāks izvērtēt Rail Baltica un Rīgas cilpas projekta vadītāju atbildību? Belašs cenas indekss - 1.20 eiro
Prottams, ka to Rail Belaššu būtu ašāk jāsāk izvērtēt.Tie beļaši kādreiz maksāja 22kap/gab, bet tagad tu paskat ko,jau gandrīz 6x tik. Kauna/nav! Normāliem cilvēkiem šodien vismaz reizi mēnesī Valsts pieliek pie algas, bet te tikai bāž cilpu/kaklā.Cik ta ilgi var "mellu/mutti" pa šhitiem suuda 16k strādāt šādos pazemojoši zaimojošos apsstākļos.Labi ka vismaz humanoīdo apsvērumu dēļ vēl neliek te kko Atmaksāt atpakaļ/kasē (silē).Jā.
Diez tajā centrāl vokzāla tOletē tagad Podi ir, vismaz ar kājām/uzkāpt var? Jeb tur tā dēvētie "passažieri" pēc tiem noēstajiem belašiem joprojām tupstās virs/cauruma un uz sniegbaltajām flīzēm zīmē to pašu maģisko skaitli 111 ?
Nesen gan ziņās tika ziņots, ka attapīgākie individuālisti tagad kārtojot savas dabiskās vajadzības (un attiecības) svaigā gaisā turpat pie kādas pamestas būdas centrālās Stacijas Laukuma pašā centrā.Izkrānījumi gan tiekot regulāri aizvākti, apm reizi 4turksnī.Tagad laikam esot drusku labāk kā ziemā/dziļajā,jo gaisā virmojošā ķiršziedu smaka raisa Cerību ;p
Vaj ta tu savā/tajā vecumā nezini, ka tupšanās ira fizioloģiskāka? Sēžot iekšas salokās un cilvēki prasa padomu, dakter, kāpēc es trīs dienas nav bijis pa lielo. Kad iesaka atrast vietu, kur tupties tā vispirms bola acis, sak vai ta es kāds tatārs, bet nākamreiz nes kumpetes, vai paldies paldies, tik labi, tik papēži jāsarga 😊
Nujajā, suuds ka pietupties, bet kā vēl viņi/mūs ar to hloru indēja.Bet pa Lielam ņemot,es savu "bērnības pilsētu" atceros ka tur visādi labi smaržoja.Laima vārīja šokolādi,StabuRadzes tolaik 17tais jūnijs cepa kūkas,kulinārijass veikalā uz stūra visādus brīnumus varēja nopirkt.Vassarā no rīta laistīja ielas. Gasstronomā mala kafiju un bērnu passaulē pusstāvā karājās brīdinājuma stends "Viņi Zaga".Ziedoņdārzā tusējās miljoniem baložu/zvirbuļu,pa 10kap/h varēja izīrēt Samokatu un visu sezonu funkcionēja slavenā strūklaka.Kurā vēlāko laiku "neatkarīgie" bandītēni ielēja feiriju un sabojāja visu tēlaino iespaidu/Par!
Pat stacijas ēkā iekšpusē nekas īsti nesmirdēja un izskatījās drīzāk kā pēc Architektūrass pieminēkļa.Uz sienas bij milzu sssr-a karte, kurā varēja (ar virtuālo Pirkstu) aizbraukt uz mavzoleju un (arī) uz Krim/Naš.Tālās biļetes (laikam tīšām..)bij no cieta brūna kartona un ar Caurumu vidū.
Vispārējā "smirdoņa" tur ieperinājās praktiski 90to sākumā, kopā ar pareksa valūtas kantori.Taču šādus dāsnus šodienīgos Ķiršuziediem/Kaisītos ziedulaikus laikam gan tiešām neatceras neviens nekādu ne stagnācij/kakāciju ne pat kādus badalaikus pārdzīvojušais rīgas Lohs: rus.jauns.lv/article/novosti/646474-dobro-pozalovat-v-rigu-gostei-stolicy-vstrecaet-kuca-fekalii-i-musora-u-centralnogo-vokzala
Oi, nu tass jau iraid kā pilsētā ar skaidto nosaukumu Sanfrancisko! Vi što, haķiķe kak v Amerike?
Tavā Saulainās Bērnības aprakstā pietrūkst Gāzūdens apprāta, kuru varēja pielauz uz sīrūpūdens frībiju - un ir teorija, kas to piemin kā vienu no ģeržāvas sabrukšanas iemesliem. Bērnība jau vienmēr ir skaista, pat ja tā bijuse kā Billei ar profilaktiski iešmigojošu fāteri un permanenti nelaimīgu muteri, kas viņu tomēr ļoti mīl.
Sīrup ūdens bij samērā garšīgs, ja "ņēma" divkāršu devu (no pirmās glāzes tikai pašu to sākumsīrupu).Dažkārt automāti nostrādāja bez tās 3rīskapeikas, ja vienkārši ar dūri (kulaku) iep/sa viņam (tam) pa ribām ;p
Vēl bija kvass no tā dēvētajām mucām, 6kap par 1/2litra krūku.Mazgāšanās līdzekļu trūka, tāpēc Karstākos gadalaikos tais mucās mēdza iemājot tā saucamie Tārpi.Parallēli līdzīgās mucās tirgoja arī alu.Lohjelgavā bij gadījumi, kad attapigāki jaunieši/kārumnieki pielietoja rokas urbi un daļu tā iedvesmojošā satura ietecināja vienkārši līdzpaņemtajā Vannā.Jūrmalā savukakārt notika incidents, kad izlaiduma svinētāji atmūķēja augšējo (panorāmass jumta) lūku un mucā iekāpa "padzerties" jau ar visām kājām/drēbēm.
Tārpi apstiprina teoriju "PSRS bija deficēits, toties pārtika bija dabīga" jo tārpi jau nemestos kaut kādā koka kolā vai mtldz sūdā, ja tā padomā. Kurš gan ir redzējis tārpus koka pepsi vai fantā. Tikai burgeros, kurus filmē lai tiesātos ar burgernīcu, bet tur jau pat Vīndedzis smietos.
Vīndedzis,tas jā,šodienas lohi pat īsti zīmēt vairs nemāk.Man vecmuterei bija teju pus/veranda ar Dadža gadagājumiem.
Jāsāk domāt, kas ta tolaik bija "burgeru" vietā.Par beļašiem mēļoja, ka to saturā arī kāds Kaķis dažreiz mēdzot iekļūt, taču īsti apstiprināt nevaru.Iessaldzēriens bija garšīgs, bet ātri sasskāba un karstumā gāja pa gaisu.Piens kad sarūga,to droši varēja ēst,kaut ar nazi griez.Atšķirībā no tagadējā suuda.Cīsiņus ar ruptvaimaizi un sinepēm ieskrietuvēs ēda, tie arī bija ok.Sūdīgās ēdnīcās kokletes mēdza būt pretīgas un kompots ar ūdeni atššķķaidīts.Veikala (eko))kartupeļi tārpu izgrauzti un izvārot kļuva zili no kkādām lauku ķimikakālijām.
Kaķis ir tīrīgs dzīvnieks, ja nemulsina ka tas visas malas ar mēli iztīra. Ja jau kungi ēda baložus un pat vārnas, tad ko nu par kaķi viebties.
Bija laundži ar pīrādziņiem un kafeju, nu tā no bundžas ar pienu. Dažiem lohiem no tiem laikiem ir teiciens "pērk kā karstus pīrādziņus", nu ēdami tie bija bet lauku pīrāgiem (Īstajiem) nestāvēja ne tuvu. Ja bija nauda, varēja iet uz pelmeņiem vai pat uz Ēdnīcu. Ja piešāva klāt etiķi vai sinepes, tad līdz mājām (īstajam ēdienam) varēja aizkļūt bez lielām raizēm.
Rail Baltica Rīgas cilpa, dzelzceļa stacija Rīgā un lidostā, tilts pār Daugavu
Rīgas.cilpa nekad nav bijusi Eiropas RailBaltic atbalsta plānā, arī šogad atteica līdzfinansējumu.
Kātas viss sākās ? Te ir vizualizācija pirms 9 gadiem