Jaunā elektroauto Škoda Elrog prezentācija Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaunā elektroauto Škoda Elrog prezentācija Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance
New Škoda Elrog elektroauto cena no 33 000 EUR līdz 350 km, bet dārgākā versija līdz 560 km ar 85kW
Lai man piedod Škoda, bet Elroq man atstāja visneizteiksmīgākā, visgarlaicīgākā auto, kas bija pieejami testa dienā, iespaidu. Atceros, cik ļoti sajūsmināts biju pirms dažiem gadiem par Enyaq, tāpēc ar lielu interesei gaidīju iepazīšanos arī jauno Elroq. Diemžēl bija vilšanās. Un nevis tāpēc, ka slikts auto, noteikti nē.
Viss kvalitātīvi nostrādāts, viss tajā škodā ir, bet nu tik garlaicīgi kā VW Golf. Priekšējas ekrāns aiz stūres tik mazs, ka mazāku vairs nav iespējams. Saprotu, ka visa vizualizācija pārcelta uz lielo planšeti viduskonsolē, tomēr es vēlētos lielāku ekrānu arī priekšējā panelī. Ņemot vērā, ka labi aprīkota Elroq cena ir līdzīga Gada Auto 2025 uzvarētāja - Skoda Kodiaq cenai, es droši vien izvēlētos Kodiaq, kas nudien ir lielisks auto un pelnīti atzīts par labāko.
Braucis neesmu, bet izstādē aplūkojot un paskatot tex datus radās precīzi nomiks pārdomas…Gaidīju uh lielo, bet vīliens. Eksterjers jā patīk. Vai ar to pietiktu? Cena arī kāda atbilstošāka tāda auto būtībai.
Dizains tik garlaicīgs, ka nevarēju Circle K stāvvietā atrast to auto. Domāju, ka kāds no malas iebraucis bulciņu Statoilā nopirkt. Iekāpju iekšā – salons garlaicīgs. Priekšā displejs kaut kāds neforšs aiz stūres. Salons galīgi neinteresants. Izbraucu tālāk līdz Tomes kultūras centram – skaļš, garlaicīgs auto ar labu paātrinājumu
Škoda Elroq elektroauto tests - ātrs un labi vadās. 82 kWh baterija, 210 kW jauda, no 45 990 EUR
iAuto rakstīja:
Škoda Elroq elektroauto tests - ātrs un labi vadās. 82 kWh baterija, 210 kW jauda, no 45 990 EUR
Labs apskats. Pagaidām, izklausās kā kā. Un tas liekais svars…Kam tas traucē? Nu labi spiežam uz Lambo, AMG, RR uc pontogrāfiem, tos var ik katrs iegādāties un ekoloģiski, valstiski noderīgi?! Jā nolietotus te šrotto vest?
Testā vēlējos un nebūtu pret uz vairākām dienām pamēģināt, salīdzināt…Tik sanāca izprasīt nelielu gabaliņu, jo neiekrita man sarakstā. Un to pašu atlikumiņu ar citu gribētāju vēl sadalīju…
Kas iepatikās, dinamika jā jūtama. Gaitu nesapratu jo labais aspalts bij zem auto svarīgajiem gaitas mezgliem un sajūtas labas. Škodas simply clever ar to iAuto apskatīto piedāvājumu, lieliskas! Nesaprotami, kamdēļ citi netaisa pakaļ? Par, nolaižot aizmugurējo sēdvietu rindu, nav līdzens? Iespējams, varētu cieto plauktu piedāvāt kā papildus opciju, vēl ceļojumam noderīgu lietu. Te nu no Hyundai Inster varētu pamācīties kā veidot līdzenu salonu atpūtai, ne tikai Škoda…Ko te iAuto jau sen sen teicu kā Tiguan, T-Roc un Cross šāda extra būtu liels bonuss.
No pieredzes, braukšanas režīma pogai ir jābūt izceltai, ātri, neskatoties sasniedzamai! Atkal korejieši rāda priekšzīmi…uz stūres atsevišķi izcelta.
Dizains man visumā patīk 80%, gan ārpusē gan iekšā ir OK. Bet nav jauna auto vow. Iespējams kādam tas der, nu ko tur izcelties. Vācijiešu dizainerēšanas vēsums, nosvērtība? Kā viņu citos autobūves, līdz šim, dizainos. Bet atceroties pirmos Oktāvija modeļu aizmuguējo lukturu dizaina pakava gaismas formu, tas bija ievērojami, īpaši krēslā, braucot aiz, nevarēji sajaukt ar citu auto…
Škoda Elroq elektroauto 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Škoda Elroq elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025