Ķīnas autobūves uzvaras gājiens pasaules tirgos ar 2024. gadu - Forums - iAuto

Ķīnas autobūves uzvaras gājiens pasaules tirgos ar 2024. gadu

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Ķīna pērn apsteidza Japānu kā pasaulē lielākā automobiļu eksportētāja, pateicoties dominancei elektroauto sektorā, kur Japānas uzņēmumi zaudējuši savas pozīcijas, vairāk koncentrējoties uz hibrīdauto ražošanu.

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

Uzvaras gājiens būs tiem, kas ražo produkciju, kuru pasaulē izvēlas pircēji. Tiem, kas ražo uz novecojušām tehnoloģijām balstītus un pārcenotus sūdus, ir jāvaimanā par rūpnīcu slēgšanu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Masveida ražošanā ir sniega bumbas un inerces efekts. Lielajos vilcienos prognozēju, ka Ķīnas autobūves izrāviens (tas būs redzams visiem) sāksies 2026. gadā, ja nenotiks kaut kas ārkārtējs, piemēram, karš Taivānas dēļ.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Ko jūs un jūs te vēl gribējāt? Atdevās ar visām tehnoloģiām. Ķīnā dzelzceļš kustās ar ātrumu 300/400kmh! Lai desantētu tur kaut ko, nevajag pat laika apstākļus ņemt vērā. Ķīnas aviācija lido pāri visiem draugiem ne, pa taisno un pa pāriem. Kuģi vienkārši uzliek lielo plato un mauc. Viņi savās ostās gan citus uzvelk tā, ka maz neliekās sodus abstraktus samaksāt. iĀ kaut kā tā.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Šis ir svarīgi un tikai sākums  

9200 mašīnām – BYD saņem pasaulē lielāko kuģi - autovedēju iauto.lv/zinas/uz-udens/49298-9200-manm-byd-saem-pasaul-lielko-kui-autovedju via @iAutolv

0pis Reģ.: 16.02.2023
4 0 Atbildēt

Kā (mēvienības, nauda, vai cits) mēra to eksporta lielumu? Ja  nopērk 10 reņģu bundžas un 1 nēģu bundžu kas maksā tikpat vai dārgāk, par ko tas liecina?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Arī “Mūsa Motors Rīga” sāks pārdot Ķīnas auto - Lynk & Co iauto.lv/zinas/latvija/49494-ar-msa-motors-rga-sks-prdot-nas-auto-lynk-co

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Par Ķīnu jau no 2019 gada eksistē topiks Made in China. Eksperti jau tad to visu paredzēja.

iauto.lv/forums/topic/40715-made-in-china-auto-un-tehnologijas?pnr=3

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ķīnas elektroauto daļa Eiropā sasniedz 11 procentus iauto.lv/zinas/pasaule/50620-nas-elektroauto-daa-eirop-sasniedz-11-procentus via @iAutolv 

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 0 Atbildēt

jā, nu vēl jāizpērk pēdējie porši un bembuki un citi labi autiņi, un jāizbauda, kamēr vēl var, pēc tam jau ķīnīzeri būs standartā, bet eiropas un asv autiņi kā old taimeri vai retro

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Jaunu BMW ar vairs nav jēga pirkt - paskaties pēc kā tie izskatās!?

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Masveida ražošanā ir sniega bumbas un inerces efekts. Lielajos vilcienos prognozēju, ka Ķīnas autobūves izrāviens (tas būs redzams visiem) sāksies 2026. gadā, ja nenotiks kaut kas ārkārtējs, piemēram, karš Taivānas dēļ.

Un kā tad iebrukums Taivānā ietekmētu EV tirdzniecību? Pieņēmums, ka visi pēkšņi pārtrauks importu no Ķīnas? nebrauks ar asiņainajiem auto, tāpat kā nededzina asiņaino krievu gāzi?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja:

Jaunu BMW ar vairs nav jēga pirkt - paskaties pēc kā tie izskatās!?

izskatās? Tu kā tāda bāba, kas kleitu pērk, ka tik ļitaki, ledi, un e-krāns liels!

Taču pie kājas, kā izskatās - svarīgi, vai izturīgs!

 

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

iAuto rakstīja:

Jaunu BMW ar vairs nav jēga pirkt - paskaties pēc kā tie izskatās!?

izskatās? Tu kā tāda bāba, kas kleitu pērk, ka tik ļitaki, ledi, un e-krāns liels!

Taču pie kājas, kā izskatās - svarīgi, vai izturīgs!

 

Ko tu murgo? Pērkot jaunu, kā tu vari zināt vai tas būs izturīgs? Nu labi pēdējā gadā, pirms jaunā modeļa iznākšanas, vēl varētu kaut kāda pieredze būt, kaut kādi kāši jau izlīduši.

Un pēc tavām domām mašīnai jābūt tādai, ka uz viņu pretīgi atskatīties? Nē, es labāk nopērku to, kas man patīk. Un ledi, tas nav tikai tā, krutumam, kopš man mašīnai ir led gaismas, vairs negribētu braukt ar halogēniem vai xenon, tā ir arī drošība.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tā ir mūžveca lieta, ka jaunu auto jāpērk, kad jau ir iznākusi nākošā paaudze! Lai ar jauna modeļa bērnu slimībām cīnās citi!

 

 

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 1 Atbildēt

Tā dara bomži

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Mēs visi tā vien alkstam pēc šī baudāmā auto. Ietilpīgs un praktisks, nez ko nepirkāt. Ak tad tomēr izskats ir svarīgs, kas to būtu domājis…

 

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Bet šodien tas kroplis jau ir kulta statusā 😎

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

NĒ, Fiats nav bijis sevisķi uzticamu auto topā … šī auto analogs ir Honda FR-V - es ar tādu braucu, pārmetināju - un man tas brauc joprojām … ikdienā 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Atslēgas vards- parmetinaju 

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Protams, jo Honda, tik pamēģini atrast auto kas būtu analogs šādiem mūsdienās … 6 vietas ļoti kompaktos izmēros …

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tas pats, kas ar citiem nišas auto - izmiruši mazā pieprasījuma del

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Var jau tagad BMW tādā burbuļa paskatā nopirkt. Ar nav uzticams? Tā kā izskats ir svarīgs.

Ar Honda Edix brauc katrs *edix!

 

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā kurš BMW, jo mums darba auto bija 2 sērijas “minivans” - tiešām neuzticams, problēma ar turbīnas vadību saistītā detaļā - pie noteiktas situācijas tiek ar eļļu aizliets vadības bloks - un ja tagad pareizi atceros jāmain viss komplektā ar turbīnu … Atdeva dīlerim jāties un nopirka X1 jaunu.

Tas vēl knapi 100K nogājušam auto. Un ir vēl kur BMW ir specifiskas un diezgan muļķīgas ar “motortelpu” saistītas problēmas … ne visi uzraujas, bet …

P.S.Ak-tu dzejniex tāc 😝

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

Tā ir mūžveca lieta, ka jaunu auto jāpērk, kad jau ir iznākusi nākošā paaudze! Lai ar jauna modeļa bērnu slimībām cīnās citi!

 

 

Nu, nez, man tā darīt liekas diezgan stulbi, tikpat labi var tad ņemt arī lietotu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ķīnas auto nekad neiznāk jauni modeļi, tik ražo nākošos brāķus, gluži kā krievi.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kas tad ir tas

byd big factory

BYD has established a massive electric vehicle (EV) factory in Zhengzhou, China, that is significantly larger than Tesla's Gigafactory in Nevada. This sprawling facility, spanning 50 square miles (over 129 square kilometers), is designed to produce over one million EVs annually. The Zhengzhou factory is part of BYD's broader global expansion strategy, which includes other facilities like one in HungaryBYD has established a massive electric vehicle (EV) factory in Zhengzhou, China, that is significantly larger than Tesla's Gigafactory in Nevada. This sprawling facility, spanning 50 square miles (over 129 square kilometers), is designed to produce over one million EVs annually. The Zhengzhou factory is part of BYD's broader global expansion strategy, which includes other facilities like one in Hungary  https://economictimes.indiatimes.com/news/international/us/chinese-ev-giant-byds-gigantic-megafactory-bigger-than-a-city-churns-out-1-million-cars-a-year-with-its-own-stadium-and-infrastructure-heres-all-about-it-and-why-elon-musk-may-be-worried/articleshow/119271290.cms?from=mdr   

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti