Pieredze ar korejas elektroauto - Forums - iAuto

Pieredze ar korejas elektroauto

topinamburs Reģ.: 12.04.2019

precīzi vienu gadu braucu )jeb braucam, lietojam abi ar sievu) KIA/Hyndai koncerna aparātu ar 64 kwh bateriju un 150 kw motoru. Nopirkām 3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra. Tagad ir 53 tūkst. 

Lādējam gandrīz tikai mājās - publisko uzlādi tikai tad, ja tālāk jābrauc, un tas mums ir ļoti reti, varbūt reizi mēnesī. Principā, dzīvojot Latvijas viducī, gandrīz visur iekš LV var aizbraukt un atbraukt ar vienu pilnu uzlādi - jeb nākas piestāt ceļa malā uz 10 - 15 minūtēm, lai ieķertu nepieciešamos kwh nokļūšanai mājās. 

Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai. 

Tālākiem un pavisam tāliem izbraucieniem - pērn - 2 reizes - braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli. 

Kas nepatīk? Platforma ir uz iekšdedzes auto bāzes, līdz ar to priekšā ir pustukša motortelpa, ir liela viduskonsole, kur apakšā nekā nav, un baterijas dēļ aizmugures sēdpozīcija nav tā optimālākā. Multimēdītājs šad tad gļuko saiknē ar Android. 

Pārējais viss - pagaidām patīk. Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā.

 
1 2
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Kā ziemā uzvedās?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

Kā tam būtu jāuzvedas? Labi, piespied pogu un brauc tik, brauc, brauc...Pielādē un  atkal brauc.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Nu, parasti ziemā nobraucamais attālums mazinās. Cik? Tad vēl dzirdēts par vāju apsildi salonā.

Mans hibrīds arī savādāk uzvedas nekā vasarā, ja kas

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

VisKas ir dzirdēts. Par ģeneratoriem piekabē, bagāžniekā, ceļa malā utt uc. Siltums ir pat labāk kā ICE tačkām. ICE arī mazinās attālums ziemā, īpaši ja driftē apļos, pīpē pie veikaliem P.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 2 Atbildēt

"3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra" hmm... uzražot un iegādāties to ķīmisko atkritumu kalnu, lai nobrauktu 6000 gadā? Tiešām ekoloģiski un izdevīgi?

"Lādējam gandrīz tikai mājās... Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai." Aroganta muldēšana - lielākajai daļai autobraucēju NAV mājas. 

"braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli" Var jau saukt par 2. bet vai tik nav tā, ka tomēr šī ir tā mašīna, kas spētu būtu viena, bet pavisam ekoloģiski un izdevīgi ir uzturēt divas. 

"Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā." Ar ICE tie būtu 20000-30000 km. Lai to salasītu gada laikā tikai ar īsajiem braucieniem, sastrēgumus ir dziļi jāmīl. Un jā... Vai no tiem 3000 atskaitīji izdevumus, kas rodas no nepieciešamības uzturēt otru auto?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

1)Mums vienmēr ir bijuši 2 auto. Kuram tālāk jābrauc, tas ar elektrisko. 

2)no konteksta izrāvi par piemērotību. Pēc nobraucamā attāluma, ne pēc uzlādes vietas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Kas var. Tas centra vecis, ar kājām (K2) pārvietojās un nekādi atkritumi nepaliek. Viss kas nāk ārā, max zaļš.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

1) OK, matu skaldīšana - tad arguments jāpārceļ pie arogances un spējas uzturēt divus auto. 

2) Ne jau es izrāvu no konteksta, bet tu pats. Nobraucamais attālums atsevišķi jau ir no konteksta izrauts. Es tieši ieliku atpakaļ kontekstā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

kurš ielika daudzpunktus, es vai tu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Es, lai apvienotu divas nepamatoti atdalītas apgalvojuma daļas, ko tu izrāvi no konteksta.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Nu tu laid, trakāk kā Kremļa propogandoni un tiktika ietekmeļi. 

Principā man tagad, sekojot tavam piemeram, butu jābļauj - ko tu melo????

Savienoji divus pilnīgi atsevišķus teikumus. Ar pilnīgi atšķirīgu jēgu. Ģēnijs, zinies.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Tas tak Bradypus, nekad neatzīs, ka ir demagogs parastais, tūlīt arī izvilks demagoga definīciju, ka neesot demagogs 😂

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Ko tu vispār ar to ībli ielaidies? Neesi vēl sapratis, ka jebkura diskusija ar viņu ir bezjēdzīga laika tērēšana? Īpaši ja jau pašā sākumā šams velk uz kašķi. Jo vairāk sūdu kustināsi, jo vairāk tas smirdēs.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Labāk lai tvaiku nolaiž te un vismaz mazāk terorizēs savus radiniekus. Bet iespējams tas ir mākslīgais intelekts un dzīvē neeksistē.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Citējot morālo kropli: atpisies!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Pats sevi nocitēji.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Pats smieklīgākais, ka tu nemaz ar viņu nerunāji, bet jāatpisās nez kāpēc ir tev... 😂

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vispār es to atbildēju tev, vajadzētu jau zināt, kurš ir izpelnījies morālā kropļa godu par priecāšanos par to, ka cilvēki mirst un cilvēku ar īpašām vajadzībām apsmiešanu. Un tu jau pieprasi, lai es no tevis "atpisos", lai gan nekad neko neesmu uzrakstījis tāpat vien, vispār nekādā sakarā ar tevis teikto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vēl labāk - es arī ar tevi nerunāju, bet tu nu nekā nespēj apslēpt savu nepārvarmo tieksmi man bāzties virsū. Tā ka, pats atpisies. Tu esi kašķīgs, pretīgs, ar mani apsēsts un visādi citādi nepatīkams īblis un man nav ne mazākās vēlēšanās ar tevi diskutēt par dajebko. Bet tas, ko es tur esmu izpelnījies tavā slimajā galviņā, man ir dziļi pie kājas. Neesi tu nekāds viedokļu līderis, lai kā necenstos sevi par tādu pataisīt. Tāpēc vēlreiz un, cerams, šoreiz tev pieleks - A T P I S I E S!!!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tu bez jebkāda konteksta ar sarunas saturu iejaucies šajā sarunā ar personīgu uzbraucienu man un apgalvo, ka es esmu tas "apsēstais" un tev nav vēlēšanās diskutēt? Cik slima galviņa ir pašam?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nav vēlēšanās diskutēt AR TEVI. Tāpēc vēlreiz - atpisies un dodies tur, kur slavenie krievu karakuģi. Tas, ar ko un par ko es runāju ar kādu citu, nav tava suņa darīšana.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Cik slimam galviņā jābūt, lai iejauktos sarunā ar personiskiem apvainojumiem man un pēc tam teiktu "Nav vēlēšanās diskutēt AR TEVI"?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Cik slimam galvā jābūt, lai mēģinātu iestāstīt, ka uzrunā mani, atbildot aiz cita lietotāja komentāra, turklāt citējot mani 3. personā? 😂

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu jā, var jau salīdzināt uzskatu, ka elektroauto nobraukuma iespējas ir jārēķina no uzlādes vietas ar Kremļa propagandu. 

Un ko tieši es meloju? Precizēsi, vai tikai izdomāji, ka varētu kliegt part melošanu, jo redz es norādīju uz to, ka esi nepamatoti atdalījis uzlādi no nobraukuma?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

vāries vien savā sulā

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 1 Atbildēt

Neviens auto nav izdevīgs, tā ir investīcija ar mīnusa zīmi. Visiem nav mājas, tad tie lai arī brauc ar sabiedrisko, auto nav pirmās nepieciešamības prece. Bet lielīt elektroauto ir vispār īstermiņa domāšana, jo to mazāk, jo ilgāk būs atlaides. Elektroauto lietotājiem būtu tāpat kā penzionāru apvienībām visulaiku jāraud cik grūti un ka vajag vēl atlaides un vairāk lādētāju. 

Starp citu kā reiz lēnos lādētājus vajag stāvvietās kur tie nemājās dzīvojošie arī uzlādētu. Kā tu auto nomet uz ielas? Tad nu gan izcils risinājums.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Jā, tieši lēnos ladētājus vajag pie daudzstāvenēm un pie darbavietām. Gan arī tiem pienāks laiks. 

Mums vienkārši pienāca laiks nomainīt vecāko auto pret jaunāku. Tas arī viss.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pareiza izvēle. Pirkt benzīnu vai dīzeli tagad personīgajām vajadzībām ir ne visai prātīgi, it sevišķi, ja ir māja. 

Pāķos protams nevajag, tur jau tehniskā, apdrošināšana nav un dīzeli nolej no traktora, tad gan lādēt pa velti naktīs ir čakars.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Man patīk tie spriedumi. Cik to lēno lādētāju tavuprāt vajadzēs ? Tāpat vienu uz katru auto, lai būtu tāds pats komforta līmenis, kā privātmājās dzīvojošai ģimenei. Tātad, uz 100 dzīvokļiem ne mazāk, kā 25 pieslēgvietas. Citādi nāksies likt modinātāju uz kādiem 4 no rīta, lai varētu pieslēgties brīvajam lādētājam.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ak nē, nez ko skandināvi vēl pirms elektroauto to bija atrisinājuši ar kartera sildītājiem stāvvietās. Man patīk tie spriedumi. Tā jau pirms gadiem 100 spriedelēja, ka Londona noslīks zirgu mēslos un risinājuma tam nebija...līdz uzradās auto un risinājums atradās. 

Pie tam nav nekāda vajadzība katru dienu lādēties, mierīgi var nedēļu nobraukāt bez lādēšanās. Bet nē nekādā gadījumā nepērciet elektorauto, neesiet lohi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nedēļu nobraukāt vai nebraukāt? Cik nu man zināms, pat liela ICE bāka pietiek tikai kādām 8h, ja brauc.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Jebkurai baterijai ir pašizlāde. Pa tiešo un caur BMS. Auto vilces akumulatori nav izņēmums. Sanāks nebraukt pāris nedēļas, dabūsi saukt evakuatoru.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 3 Atbildēt

Tas pats attiecas arī uz parastu auto, nebraukāsi pāris nedēļas varēsi saukt evakuatoru, 12V akumulatori ir jebkuram auto. 

Bet abiem lasīt jāiemācās, uzlāde reizi nedēļā arī ir ok, tā kā nav tā ka visiem jāstāv piespraustiem katru nakti.

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Pāris nedēļās, kārtībā esošai mašīnai, nekas nenotiks. Šodien pielaidu kabrio, kas nebija kustināts kopš novembra, pieleca tā it kā vakar būtu braukts.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Viss skaisti sarakstīts, bet cik tad ir samaksāts par elektrību?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Un tiešām gadā nobraukti 36k km? Izklausās baigi daudz reti braucot garos gabalus, sanāk 100km dienā bez brīvdienām. Man pazīstams instruktors, kas mašīnā pavada visu dienu, gadā nobrauc līdz 50k.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

core rakstīja: Un tiešām gadā nobraukti 36k km? Izklausās baigi daudz reti braucot garos gabalus, sanāk 100km dienā bez brīvdienām. Man pazīstams instruktors, kas mašīnā pavada visu dienu, gadā nobrauc līdz 50k.

vienam uz darbu katru dienu 55 km abos virzienos, otram - reizi vai divas nedēļā, bet 120 km. Vakaros - līdz 10 km pa pilsētu. Nedēļas nogalēs - vai nu vasarnīca ( 100 km vienā virzienā), vai nu kāds izbrauciens pie dabas. Salasās.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 2 Atbildēt

core rakstīja: Un tiešām gadā nobraukti 36k km? Izklausās baigi daudz reti braucot garos gabalus, sanāk 100km dienā bez brīvdienām. Man pazīstams instruktors, kas mašīnā pavada visu dienu, gadā nobrauc līdz 50k.

Tev to nesaprast. Kad domā cik ieliet bākā $ un cik nobraukt varētu iĀ. Bet EV no rīta pilna un doma tikai kur varētu aizrullēt ir savādākas sajūtas.😂

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Ko tieši nesaprast? Var, lūdzu, latviski?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tad tu gribi teikt, ka ar elektriskajiem auto ļaudis visu laiku vizinās apkārt bez jēgas, tāpat vien? Un ar benzīna brauc, cik var atļauties ieliet? Es parasti braucu, kur man vajag, nevis tik, cik varu nobraukt. :-/

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Gaidīju šādu atbildi. Jautājums forma tika speciāli veidota izaicinoši. Tā teikt lai neapsīkst sausi fakti.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Kāda jautājuma?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

gĀruma zīmi neuzliki 👆speciĀli? Pag atnāks pusi no otras puses un arī raudĀs, jau kam tāds EV, ar nenobraukumu🙈

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Gore Tēma par EV aizrakstījās uz glītrakstīšanas un pareizi rakstīšanas ar interpunkciju, tēmu. Raksti pa lietu, vai neraksti muļķības, ja deķi nezini.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Tieši tā, neraksti muļķības, un ne tikai šajā, bet arī citās tēmās. Bet savu "gudro" domu tā arī neesi spējīgs paskaidrot?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

core rakstīja: Tieši tā, neraksti muļķības, un ne tikai šajā, bet arī citās tēmās. Bet savu "gudro" domu tā arī neesi spējīgs paskaidrot?

Kuru iA interesē mana doma!? Te tikai padrukāt, pats ar sevi, par sevi 🙈 Katrā tribīnē sava taisnība, katram sava kancele tuvāka. Varat nobalsot, izbalsot, izbĀnot. Ka tik balsot PAR!

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Tā arī domāju, neko sakarīgu neesi spējīgs pateikt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 2 Atbildēt

Jebkurai baterijai ir pašizlāde. Pa tiešo un caur BMS. Auto vilces akumulatori nav izņēmums. Sanāks nebraukt pāris nedēļas, dabūsi saukt evakuatoru.

 Kas tas!? Kas tur IR sakarīgs!? Tas par tēmu vai no tēmas par VisKas 😂 TU personīgi esi atstājis kur, ko elektrisku. Te iA, iespējams dāmas un jaunieši lasa tavu sviestu un tā arī notic šādām muļķībām, pielaistām...

 No pieredzes praktiskas, tieši ICE atstātiem bieži ir nespēja iedarbināt akumulatora pašizlādes, noplūdes nekontrolētas, vai mitruma/sala ietekmē uz elektro instalāciju uc papildus tam, iemesliem. P un ktC.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Smags gadījums.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

Darbā stāv kādus 2 mēnešus nekustināts elektroauto. Pēdējais rādījums bija ap 80 km līdz nullei. Intereses pēc paņēmu atslēgu un aizgāju piešķilt. Piedarbināju bez problēmām. Atlikumu rāda 62 km.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

"tieši ICE atstātiem bieži ir nespēja iedarbināt akumulatora pašizlādes, noplūdes nekontrolētas, vai mitruma/sala ietekmē uz elektro instalāciju" - jā veciem ICE tādas problēmas mēdz gadīties. 

Jautājums, cik ugunsdzēsējus vajag tādām pašām EV problēmām? 

No praktiskās pieredzes visi jūsmiņi liela EV salīdzinot visnotaļ jaunus un dārgus auto ar vecu auto problēmām.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kāds tam sakars ar nedarbinātu elektroauto, ja arī aizdegas tad lādējot ne jau stāvot nekustināts. Kad tev kabatā telefons aizdegsies arī neviens ugnsdzēsējs mantību neizglābs, bet kaut kā to nenēsā iztieptas rokas garumā, lai degošā un pilošā plastmasa nesasmērē zābakus.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nevis nedarbinātu, bet ar bojātu elektroinstalāciju. ICE lielākajā daļā gadījumu tas beidzas vienkārši ar to, ka nevar pielaist. Un salīdzināt EV ar telefonu ir tāpat kā teikt, ka pielikt mēli pie baterijas ir tāpat, kā iebāzt rozetē.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Salīdzinājums vietā, abiem uztici dzīvību un mantību. Ar EV akumulatoru neej kopā gulēt noliekot to blakus uz galdiņa.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Potenciāls dzīvības un mantības atņemšanai ir proporcionāls - EV ir tūkstošiem telefonu "vērts". Potenciāls aizdegties dēļ elektrosistēmas bojājuma - nesalīdzināms - telefona 5-12V ar 0.5Ah "uzvedas" pavisam savādāk kā 400-800V ar 50kWh.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

core rakstīja: Smags gadījums.

Nav argumentu!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: "tieši ICE atstātiem bieži ir nespēja iedarbināt akumulatora pašizlādes, noplūdes nekontrolētas, vai mitruma/sala ietekmē uz elektro instalāciju" - jā veciem ICE tādas problēmas mēdz gadīties. 

Jautājums, cik ugunsdzēsējus vajag tādām pašām EV problēmām? 

No praktiskās pieredzes visi jūsmiņi liela EV salīdzinot visnotaļ jaunus un dārgus auto ar vecu auto problēmām.

Zaļš j un K2.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Runājot par 12V aķi un nespēju iedarbināt iekšdedzes auto pēc pāris nedēļām, vienreiz sakarā ar operāciju novārtījos pa slimnīcu, atgriezos pie auto pēc kādām 5 nedēļām, iedarbināju bez problēmām. 

Tās pāris nedēļas attiecas uz auto "ar problēmām".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Iemesls, kādēļ EV nekad nebūs šādas problēmas ir vienkāršs - līdz šādām problēmām nolaists EV labākajā gadijumā būs nekustamais īpašums, sliktākajā - VUGD statistika. 

ICE bēdīgā stāvoklī joprojām ir spējīgs funkcionēt, kas lielai daļai sabiedrības ir dzīves realitāte elementāru izmaksu dēļ.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kādām problēmām? Ko tu tur murgo. Kas EV ir ko nolaist. Eļļu laicīgi nenomainīs?  Vadus jāpieskata 😂

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ko murgo TU? Eļļa viņam to 12V akumulatoru izlādē Pateikšu priekšā - EV elektrosistēma ir daudz sarežģītāka.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nevienam manam auto nav bijušas problēmas iedarbināt pēc pāris nedēļām. Pat ziemā. Es nesaprotu, par ko jūs runājat. Jā, darbā stāv buss, kuram ir šāda vaina, jo aķis beigts. Apdrošināšana arī beigusies, tuvākā mēneša laikā neviens braukt netaisās, tad nu pofig.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Par to jau stāsts. Ja mašīnai kaut kas nav kārtībā un ēd ārā aķi, tad to nevar saukt par pašizlādi. Protams, kaut kāda pašizlāde notiek, bet noteikti ne tā ka pāris nedēļas un evakuators.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Rakstītajam ticēt Ne!? Galu beigās visus gaida gals! Zem zemes vai krematorijā! Citi jau ir tur šā vai tā, iĀ.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Krematorija ir makten dabai un "klimatam nedraudzīga, iedomājies vien, cik daudz oglekļa dioksīda aiziet gaisā, vienu cilvēku pārvēršot pelnos.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Viens dalbajobs iemeta stulbu apgalvojumu, ka pāris nedēļu laikā elektroauto izlādējas līdz nullei, un tagad kuļat te huiņu jau divas dienas?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ka tās ir muļķības. Bet vēl viens te apgalvoja tādas pašas muļķības: ka iekšdedzes dzinēja auto pēc pāris nedēļām nevarot pielaist. Vot i diskutējam 😁

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

PiedoD topinambur TE nevienu neinteresē Tavs korejiešu izstrādājums. Jo TE iAr tādi gudrinieki VisKas zin. Pusi Leaf un Cadillac ELR ir sadeguši un vai uzsprāguši...

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

...teica "spečuks", kurš te ir visvairāk par visiem sakomentējis (saspamojis) ne pa tēmu 😂

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂

Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂

Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.

Viņiem viena platforma. Kia Soul, Kia Niro, Hyundai Kona.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂

Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.

leaf ir dažādi. Nevajag pirkt 10 gadus vecus un/vai ar chademo štepseli. 

Pirms 5 gadi tādi vēl bija ok, bet tagad nu galīgi nē.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu ok, ja jau tomēr kādu tas interesē, tad nu jautājums. Kas ir slikts EV Kona, ja viņa izveidota uz ICE platformas? Vai ICE Kona ir vairāk salonā vietas? Esi topinambūrs salīdzinājis ka tāds spriedums?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Nu taču! Mazāk vietas salonā, nekā tiem auto, kas būvēti kā tikai EV!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nekā tur mazāk nav, tikai e-Konai viduskonsole ir augstāka. 2. paaudzē arī tas ir atrisināts.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

topinamburs rakstīja: Nu taču! Mazāk vietas salonā, nekā tiem auto, kas būvēti kā tikai EV!

Šis arguments nestrādā. Piem Kona ja tos sēdekļus pavirza uz auGšu tur ir vietas pleznām, tās nedaudz var pabāzt ZEM priekšējiem beņķiem. Kas dažiem citiem konkurentiem nav iespējams principā! 

Un par to dzinēja priekšējo telpu arī mazliet esi nekorekti izteicies. Vari noņemt to dekoratīvi vāku un uzlikt TUR elementāri pašrocīgi izveidojamu frunku. iĀ tā viš iAr.

Par to pirmo argumentu, manā sapratnē auto jau ir konstruēts kā drošiba un karkass to izpilda, tik te vēl baterijas korpuss futlāris TO vēl pastiprina! Un arī tfu tfu ja nu kas, ir atdalīts no grīdas uz kuras TU sēdi. Tā kā tā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Kona būtu jāsalīdzina ar KIA EV3, piemēram.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

1. bet ne labākais variants...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

darklight rakstīja: Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂

Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.

leaf ir dažādi. Nevajag pirkt 10 gadus vecus un/vai ar chademo štepseli. 

Pirms 5 gadi tādi vēl bija ok, bet tagad nu galīgi nē.

Jā, arī tāda interesanta lieta. Standarti mainās, nāk un iet, vecie noveco, maz kam vajag, komersanti neuztur. Ja esi saimnieks tādam "neaktuālam" auto - nu tad ir kā ir...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: Kona būtu jāsalīdzina ar KIA EV3, piemēram.

Ja Tu būtu pircis jaunu Kona šis piemērs varētu būt derīgs. Bet tik pat labi var izvēlēties Ioniq 5.

ru.autoplius.lt/objavlenija/hyundai-ioniq-5-58-kvt-ch-hetchbek-2023-elyektrichyestvo-27079451.html

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ioniq5 ir jāpērk ar minimuns 73 kWh baču...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ioniq5 ir jāpērk ar minimuns 73 kWh baču...

Te stāsts par ko citu, nevis ko būtu jāpērk...Es tad teiktu, ieteiktu šo  Mercedes-Benz EQS SUV 450 4MATIC😂

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

3 mēnešus biju komandējumā uz Traena salas(Norvēģija),aizbraucu rudenī atgriezos ziemā,griežu Fabijas aizdedzes atslēgu un no pus apgrieziena pielec.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti