Kā ziemā uzvedās?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā ziemā uzvedās?
Kā tam būtu jāuzvedas? Labi, piespied pogu un brauc tik, brauc, brauc...Pielādē un atkal brauc.
VisKas ir dzirdēts. Par ģeneratoriem piekabē, bagāžniekā, ceļa malā utt uc. Siltums ir pat labāk kā ICE tačkām. ICE arī mazinās attālums ziemā, īpaši ja driftē apļos, pīpē pie veikaliem P.
"3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra" hmm... uzražot un iegādāties to ķīmisko atkritumu kalnu, lai nobrauktu 6000 gadā? Tiešām ekoloģiski un izdevīgi?
"Lādējam gandrīz tikai mājās... Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai." Aroganta muldēšana - lielākajai daļai autobraucēju NAV mājas.
"braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli" Var jau saukt par 2. bet vai tik nav tā, ka tomēr šī ir tā mašīna, kas spētu būtu viena, bet pavisam ekoloģiski un izdevīgi ir uzturēt divas.
"Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā." Ar ICE tie būtu 20000-30000 km. Lai to salasītu gada laikā tikai ar īsajiem braucieniem, sastrēgumus ir dziļi jāmīl. Un jā... Vai no tiem 3000 atskaitīji izdevumus, kas rodas no nepieciešamības uzturēt otru auto?
1)Mums vienmēr ir bijuši 2 auto. Kuram tālāk jābrauc, tas ar elektrisko.
2)no konteksta izrāvi par piemērotību. Pēc nobraucamā attāluma, ne pēc uzlādes vietas.
Kas var. Tas centra vecis, ar kājām (K2) pārvietojās un nekādi atkritumi nepaliek. Viss kas nāk ārā, max zaļš.
1) OK, matu skaldīšana - tad arguments jāpārceļ pie arogances un spējas uzturēt divus auto.
2) Ne jau es izrāvu no konteksta, bet tu pats. Nobraucamais attālums atsevišķi jau ir no konteksta izrauts. Es tieši ieliku atpakaļ kontekstā.
kurš ielika daudzpunktus, es vai tu?
Es, lai apvienotu divas nepamatoti atdalītas apgalvojuma daļas, ko tu izrāvi no konteksta.
Nu tu laid, trakāk kā Kremļa propogandoni un tiktika ietekmeļi.
Principā man tagad, sekojot tavam piemeram, butu jābļauj - ko tu melo????
Savienoji divus pilnīgi atsevišķus teikumus. Ar pilnīgi atšķirīgu jēgu. Ģēnijs, zinies.
Tas tak Bradypus, nekad neatzīs, ka ir demagogs parastais, tūlīt arī izvilks demagoga definīciju, ka neesot demagogs 😂
Ko tu vispār ar to ībli ielaidies? Neesi vēl sapratis, ka jebkura diskusija ar viņu ir bezjēdzīga laika tērēšana? Īpaši ja jau pašā sākumā šams velk uz kašķi. Jo vairāk sūdu kustināsi, jo vairāk tas smirdēs.
Labāk lai tvaiku nolaiž te un vismaz mazāk terorizēs savus radiniekus. Bet iespējams tas ir mākslīgais intelekts un dzīvē neeksistē.
Citējot morālo kropli: atpisies!
Pats sevi nocitēji.
Pats smieklīgākais, ka tu nemaz ar viņu nerunāji, bet jāatpisās nez kāpēc ir tev... 😂
Vispār es to atbildēju tev, vajadzētu jau zināt, kurš ir izpelnījies morālā kropļa godu par priecāšanos par to, ka cilvēki mirst un cilvēku ar īpašām vajadzībām apsmiešanu. Un tu jau pieprasi, lai es no tevis "atpisos", lai gan nekad neko neesmu uzrakstījis tāpat vien, vispār nekādā sakarā ar tevis teikto.
Vēl labāk - es arī ar tevi nerunāju, bet tu nu nekā nespēj apslēpt savu nepārvarmo tieksmi man bāzties virsū. Tā ka, pats atpisies. Tu esi kašķīgs, pretīgs, ar mani apsēsts un visādi citādi nepatīkams īblis un man nav ne mazākās vēlēšanās ar tevi diskutēt par dajebko. Bet tas, ko es tur esmu izpelnījies tavā slimajā galviņā, man ir dziļi pie kājas. Neesi tu nekāds viedokļu līderis, lai kā necenstos sevi par tādu pataisīt. Tāpēc vēlreiz un, cerams, šoreiz tev pieleks - A T P I S I E S!!!
Tu bez jebkāda konteksta ar sarunas saturu iejaucies šajā sarunā ar personīgu uzbraucienu man un apgalvo, ka es esmu tas "apsēstais" un tev nav vēlēšanās diskutēt? Cik slima galviņa ir pašam?
Nav vēlēšanās diskutēt AR TEVI. Tāpēc vēlreiz - atpisies un dodies tur, kur slavenie krievu karakuģi. Tas, ar ko un par ko es runāju ar kādu citu, nav tava suņa darīšana.
Cik slimam galviņā jābūt, lai iejauktos sarunā ar personiskiem apvainojumiem man un pēc tam teiktu "Nav vēlēšanās diskutēt AR TEVI"?
Nu jā, var jau salīdzināt uzskatu, ka elektroauto nobraukuma iespējas ir jārēķina no uzlādes vietas ar Kremļa propagandu.
Un ko tieši es meloju? Precizēsi, vai tikai izdomāji, ka varētu kliegt part melošanu, jo redz es norādīju uz to, ka esi nepamatoti atdalījis uzlādi no nobraukuma?
vāries vien savā sulā
Neviens auto nav izdevīgs, tā ir investīcija ar mīnusa zīmi. Visiem nav mājas, tad tie lai arī brauc ar sabiedrisko, auto nav pirmās nepieciešamības prece. Bet lielīt elektroauto ir vispār īstermiņa domāšana, jo to mazāk, jo ilgāk būs atlaides. Elektroauto lietotājiem būtu tāpat kā penzionāru apvienībām visulaiku jāraud cik grūti un ka vajag vēl atlaides un vairāk lādētāju.
Starp citu kā reiz lēnos lādētājus vajag stāvvietās kur tie nemājās dzīvojošie arī uzlādētu. Kā tu auto nomet uz ielas? Tad nu gan izcils risinājums.
Jā, tieši lēnos ladētājus vajag pie daudzstāvenēm un pie darbavietām. Gan arī tiem pienāks laiks.
Mums vienkārši pienāca laiks nomainīt vecāko auto pret jaunāku. Tas arī viss.
Pareiza izvēle. Pirkt benzīnu vai dīzeli tagad personīgajām vajadzībām ir ne visai prātīgi, it sevišķi, ja ir māja.
Pāķos protams nevajag, tur jau tehniskā, apdrošināšana nav un dīzeli nolej no traktora, tad gan lādēt pa velti naktīs ir čakars.
Man patīk tie spriedumi. Cik to lēno lādētāju tavuprāt vajadzēs ? Tāpat vienu uz katru auto, lai būtu tāds pats komforta līmenis, kā privātmājās dzīvojošai ģimenei. Tātad, uz 100 dzīvokļiem ne mazāk, kā 25 pieslēgvietas. Citādi nāksies likt modinātāju uz kādiem 4 no rīta, lai varētu pieslēgties brīvajam lādētājam.
Ak nē, nez ko skandināvi vēl pirms elektroauto to bija atrisinājuši ar kartera sildītājiem stāvvietās. Man patīk tie spriedumi. Tā jau pirms gadiem 100 spriedelēja, ka Londona noslīks zirgu mēslos un risinājuma tam nebija...līdz uzradās auto un risinājums atradās.
Pie tam nav nekāda vajadzība katru dienu lādēties, mierīgi var nedēļu nobraukāt bez lādēšanās. Bet nē nekādā gadījumā nepērciet elektorauto, neesiet lohi.
Nedēļu nobraukāt vai nebraukāt? Cik nu man zināms, pat liela ICE bāka pietiek tikai kādām 8h, ja brauc.
Jebkurai baterijai ir pašizlāde. Pa tiešo un caur BMS. Auto vilces akumulatori nav izņēmums. Sanāks nebraukt pāris nedēļas, dabūsi saukt evakuatoru.
Tas pats attiecas arī uz parastu auto, nebraukāsi pāris nedēļas varēsi saukt evakuatoru, 12V akumulatori ir jebkuram auto.
Bet abiem lasīt jāiemācās, uzlāde reizi nedēļā arī ir ok, tā kā nav tā ka visiem jāstāv piespraustiem katru nakti.
Viss skaisti sarakstīts, bet cik tad ir samaksāts par elektrību?
core rakstīja: Un tiešām gadā nobraukti 36k km? Izklausās baigi daudz reti braucot garos gabalus, sanāk 100km dienā bez brīvdienām. Man pazīstams instruktors, kas mašīnā pavada visu dienu, gadā nobrauc līdz 50k.
vienam uz darbu katru dienu 55 km abos virzienos, otram - reizi vai divas nedēļā, bet 120 km. Vakaros - līdz 10 km pa pilsētu. Nedēļas nogalēs - vai nu vasarnīca ( 100 km vienā virzienā), vai nu kāds izbrauciens pie dabas. Salasās.
core rakstīja: Un tiešām gadā nobraukti 36k km? Izklausās baigi daudz reti braucot garos gabalus, sanāk 100km dienā bez brīvdienām. Man pazīstams instruktors, kas mašīnā pavada visu dienu, gadā nobrauc līdz 50k.
Tev to nesaprast. Kad domā cik ieliet bākā $ un cik nobraukt varētu iĀ. Bet EV no rīta pilna un doma tikai kur varētu aizrullēt ir savādākas sajūtas.😂
Ko tieši nesaprast? Var, lūdzu, latviski?
Tad tu gribi teikt, ka ar elektriskajiem auto ļaudis visu laiku vizinās apkārt bez jēgas, tāpat vien? Un ar benzīna brauc, cik var atļauties ieliet? Es parasti braucu, kur man vajag, nevis tik, cik varu nobraukt. :-/
Gaidīju šādu atbildi. Jautājums forma tika speciāli veidota izaicinoši. Tā teikt lai neapsīkst sausi fakti.
Gore Tēma par EV aizrakstījās uz glītrakstīšanas un pareizi rakstīšanas ar interpunkciju, tēmu. Raksti pa lietu, vai neraksti muļķības, ja deķi nezini.
core rakstīja: Tieši tā, neraksti muļķības, un ne tikai šajā, bet arī citās tēmās. Bet savu "gudro" domu tā arī neesi spējīgs paskaidrot?
Kuru iA interesē mana doma!? Te tikai padrukāt, pats ar sevi, par sevi 🙈 Katrā tribīnē sava taisnība, katram sava kancele tuvāka. Varat nobalsot, izbalsot, izbĀnot. Ka tik balsot PAR!
Jebkurai baterijai ir pašizlāde. Pa tiešo un caur BMS. Auto vilces akumulatori nav izņēmums. Sanāks nebraukt pāris nedēļas, dabūsi saukt evakuatoru.
Kas tas!? Kas tur IR sakarīgs!? Tas par tēmu vai no tēmas par VisKas 😂 TU personīgi esi atstājis kur, ko elektrisku. Te iA, iespējams dāmas un jaunieši lasa tavu sviestu un tā arī notic šādām muļķībām, pielaistām...
No pieredzes praktiskas, tieši ICE atstātiem bieži ir nespēja iedarbināt akumulatora pašizlādes, noplūdes nekontrolētas, vai mitruma/sala ietekmē uz elektro instalāciju uc papildus tam, iemesliem. P un ktC.
Smags gadījums.
"tieši ICE atstātiem bieži ir nespēja iedarbināt akumulatora pašizlādes, noplūdes nekontrolētas, vai mitruma/sala ietekmē uz elektro instalāciju" - jā veciem ICE tādas problēmas mēdz gadīties.
Jautājums, cik ugunsdzēsējus vajag tādām pašām EV problēmām?
No praktiskās pieredzes visi jūsmiņi liela EV salīdzinot visnotaļ jaunus un dārgus auto ar vecu auto problēmām.
Kāds tam sakars ar nedarbinātu elektroauto, ja arī aizdegas tad lādējot ne jau stāvot nekustināts. Kad tev kabatā telefons aizdegsies arī neviens ugnsdzēsējs mantību neizglābs, bet kaut kā to nenēsā iztieptas rokas garumā, lai degošā un pilošā plastmasa nesasmērē zābakus.
Nevis nedarbinātu, bet ar bojātu elektroinstalāciju. ICE lielākajā daļā gadījumu tas beidzas vienkārši ar to, ka nevar pielaist. Un salīdzināt EV ar telefonu ir tāpat kā teikt, ka pielikt mēli pie baterijas ir tāpat, kā iebāzt rozetē.
Salīdzinājums vietā, abiem uztici dzīvību un mantību. Ar EV akumulatoru neej kopā gulēt noliekot to blakus uz galdiņa.
Potenciāls dzīvības un mantības atņemšanai ir proporcionāls - EV ir tūkstošiem telefonu "vērts". Potenciāls aizdegties dēļ elektrosistēmas bojājuma - nesalīdzināms - telefona 5-12V ar 0.5Ah "uzvedas" pavisam savādāk kā 400-800V ar 50kWh.
core rakstīja: Smags gadījums.
Nav argumentu!
Bradypus rakstīja: "tieši ICE atstātiem bieži ir nespēja iedarbināt akumulatora pašizlādes, noplūdes nekontrolētas, vai mitruma/sala ietekmē uz elektro instalāciju" - jā veciem ICE tādas problēmas mēdz gadīties.
Jautājums, cik ugunsdzēsējus vajag tādām pašām EV problēmām?
No praktiskās pieredzes visi jūsmiņi liela EV salīdzinot visnotaļ jaunus un dārgus auto ar vecu auto problēmām.
Zaļš j un K2.
Runājot par 12V aķi un nespēju iedarbināt iekšdedzes auto pēc pāris nedēļām, vienreiz sakarā ar operāciju novārtījos pa slimnīcu, atgriezos pie auto pēc kādām 5 nedēļām, iedarbināju bez problēmām.
Tās pāris nedēļas attiecas uz auto "ar problēmām".
Iemesls, kādēļ EV nekad nebūs šādas problēmas ir vienkāršs - līdz šādām problēmām nolaists EV labākajā gadijumā būs nekustamais īpašums, sliktākajā - VUGD statistika.
ICE bēdīgā stāvoklī joprojām ir spējīgs funkcionēt, kas lielai daļai sabiedrības ir dzīves realitāte elementāru izmaksu dēļ.
Kādām problēmām? Ko tu tur murgo. Kas EV ir ko nolaist. Eļļu laicīgi nenomainīs? Vadus jāpieskata 😂
Nevienam manam auto nav bijušas problēmas iedarbināt pēc pāris nedēļām. Pat ziemā. Es nesaprotu, par ko jūs runājat. Jā, darbā stāv buss, kuram ir šāda vaina, jo aķis beigts. Apdrošināšana arī beigusies, tuvākā mēneša laikā neviens braukt netaisās, tad nu pofig.
Rakstītajam ticēt Ne!? Galu beigās visus gaida gals! Zem zemes vai krematorijā! Citi jau ir tur šā vai tā, iĀ.
Viens dalbajobs iemeta stulbu apgalvojumu, ka pāris nedēļu laikā elektroauto izlādējas līdz nullei, un tagad kuļat te huiņu jau divas dienas?
PiedoD topinambur TE nevienu neinteresē Tavs korejiešu izstrādājums. Jo TE iAr tādi gudrinieki VisKas zin. Pusi Leaf un Cadillac ELR ir sadeguši un vai uzsprāguši...
...teica "spečuks", kurš te ir visvairāk par visiem sakomentējis (saspamojis) ne pa tēmu 😂
Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂
Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.
darklight rakstīja: Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂
Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.
Viņiem viena platforma. Kia Soul, Kia Niro, Hyundai Kona.
darklight rakstīja: Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂
Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.
leaf ir dažādi. Nevajag pirkt 10 gadus vecus un/vai ar chademo štepseli.
Pirms 5 gadi tādi vēl bija ok, bet tagad nu galīgi nē.
Nu ok, ja jau tomēr kādu tas interesē, tad nu jautājums. Kas ir slikts EV Kona, ja viņa izveidota uz ICE platformas? Vai ICE Kona ir vairāk salonā vietas? Esi topinambūrs salīdzinājis ka tāds spriedums?
Nu taču! Mazāk vietas salonā, nekā tiem auto, kas būvēti kā tikai EV!
topinamburs rakstīja: Nu taču! Mazāk vietas salonā, nekā tiem auto, kas būvēti kā tikai EV!
Šis arguments nestrādā. Piem Kona ja tos sēdekļus pavirza uz auGšu tur ir vietas pleznām, tās nedaudz var pabāzt ZEM priekšējiem beņķiem. Kas dažiem citiem konkurentiem nav iespējams principā!
Un par to dzinēja priekšējo telpu arī mazliet esi nekorekti izteicies. Vari noņemt to dekoratīvi vāku un uzlikt TUR elementāri pašrocīgi izveidojamu frunku. iĀ tā viš iAr.
Par to pirmo argumentu, manā sapratnē auto jau ir konstruēts kā drošiba un karkass to izpilda, tik te vēl baterijas korpuss futlāris TO vēl pastiprina! Un arī tfu tfu ja nu kas, ir atdalīts no grīdas uz kuras TU sēdi. Tā kā tā.
Kona būtu jāsalīdzina ar KIA EV3, piemēram.
1. bet ne labākais variants...
topinamburs rakstīja:
darklight rakstīja: Leaf nedeg, jo pārsvarā stāv pagalmā un netiek izmantots. Ar viņu nekur baigi nevar aizbraukt kaut vai tāpēc vien, ka nekur nevar uzlādēt 😂
Topinambūra auto interesē gan, varēja tikai precīzāk uzrakstīt, kas tad tas īsti ir par aparātu.
leaf ir dažādi. Nevajag pirkt 10 gadus vecus un/vai ar chademo štepseli.
Pirms 5 gadi tādi vēl bija ok, bet tagad nu galīgi nē.
Jā, arī tāda interesanta lieta. Standarti mainās, nāk un iet, vecie noveco, maz kam vajag, komersanti neuztur. Ja esi saimnieks tādam "neaktuālam" auto - nu tad ir kā ir...
topinamburs rakstīja: Kona būtu jāsalīdzina ar KIA EV3, piemēram.
Ja Tu būtu pircis jaunu Kona šis piemērs varētu būt derīgs. Bet tik pat labi var izvēlēties Ioniq 5.
ru.autoplius.lt/objavlenija/hyundai-ioniq-5-58-kvt-ch-hetchbek-2023-elyektrichyestvo-27079451.html
GB12 rakstīja: Ioniq5 ir jāpērk ar minimuns 73 kWh baču...
Te stāsts par ko citu, nevis ko būtu jāpērk...Es tad teiktu, ieteiktu šo Mercedes-Benz EQS SUV 450 4MATIC😂
Pieredze ar korejas elektroauto
precīzi vienu gadu braucu )jeb braucam, lietojam abi ar sievu) KIA/Hyndai koncerna aparātu ar 64 kwh bateriju un 150 kw motoru. Nopirkām 3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra. Tagad ir 53 tūkst.
Lādējam gandrīz tikai mājās - publisko uzlādi tikai tad, ja tālāk jābrauc, un tas mums ir ļoti reti, varbūt reizi mēnesī. Principā, dzīvojot Latvijas viducī, gandrīz visur iekš LV var aizbraukt un atbraukt ar vienu pilnu uzlādi - jeb nākas piestāt ceļa malā uz 10 - 15 minūtēm, lai ieķertu nepieciešamos kwh nokļūšanai mājās.
Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai.
Tālākiem un pavisam tāliem izbraucieniem - pērn - 2 reizes - braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli.
Kas nepatīk? Platforma ir uz iekšdedzes auto bāzes, līdz ar to priekšā ir pustukša motortelpa, ir liela viduskonsole, kur apakšā nekā nav, un baterijas dēļ aizmugures sēdpozīcija nav tā optimālākā. Multimēdītājs šad tad gļuko saiknē ar Android.
Pārējais viss - pagaidām patīk. Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā.