Volkswagen Tayron 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Volkswagen Tayron 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Volkswagen Tayron ģimenes apvidus auto tests no 2025 gada, kāda pieredze?

 
Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
2 0 Atbildēt

Drīzumā mainīšu savu 2018. gada 1.5 L 150 Zs benzīna Tiguan pret PHEV Tayron. Jaunā mašīna jāgaida vēl 2 nedēļas, tad būs tests un atsauksmes... Nevarētu teikt, ka pie izvēles vainīgai tikai agresīvā VW cenu politika, bet drīzāk pieradums pie ražotāja, zīmola un servisa.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Volkswagen Tayron video tests, kā man gāja

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto testā Volkswagen Tayron, iepazīšanās cena Latvijā 35 200 eur, testa auto par 59 000 EUR (+ VIDEO) https://iauto.lv/zinas/testi/49960-iauto-test-volkswagen-tayron-iepazans-cena-latvij-35-200-eur-testa-auto-par-59-000-eur-video

 

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

PLUSI

  • Adaptīvās piekare darbība
  • Plaša telpa salonā 5 pasažieriem un bagāžai
  • Bezvadu uzlādes vieta diviem telefoniem ar kustīgo plauktiņu.

MĪNUSI

  • Ierobežota trešās sēdvietu rindas funkcionalitāte
  •  Atpakaļskata (arī priekšējās) kameras izšķirtspēja

Igors86 Reģ.: 28.04.2025
1 0 Atbildēt

Jau mēnesi braukāju ar Tyron plug-in hybrid. Ļoti apmierināts, daudz ekstru iekļauts jau, bet iesaku paņemt 360 kameru, ļoti noder un HD Matrix lukturus. DCC pro iekļauts ja ņem plugin-hybrid. Ņēmu tieši šo auto, jo pats esmu 2m garš un šajā auto tiešām salonā ir daudz vietas un aiz manis es pats varu komfortabli sēdēt. Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū. 

 

Jāņem vērā, ka bateriju ikdienā iesaka lādēt līdz 80%, aukstākā laikā kad bija nelieli mīnusi rādīja nobraukumu ap 60km, siltākā laikā uz 80% rāda jau 80km nobraukumu. redzēs kāds būs kad paliks stabili silts laiks naktīs. Braucuot no Rīgas līdz Kuldīgai un atpakaļ hybrid režīmā sanāca pēc kompja 4,6l + 5,6kwh / 100km, baterija bija uzlādēta līdz 80%, mašīnā bija 4 cilvēki. Bija silts laiks +15-+20. Atpakaļceļā lielāko daļu braucu tīri uz benzīna jo baterija beidzās.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū.

Vai bija 36 800 EUR?

Igors86 Reģ.: 28.04.2025
2 0 Atbildēt

iAuto rakstīja:

Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū.

Vai bija 36 800 EUR?

Bija 35200 + es pats dažas opcijas paņēmu, sanāca 39300

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Tayron jēga šobrīd ir tieši lētajā PHEV versijā. Man sanāca viss par 35200 EUR, kopā ar piedāvāto bagātīgo bezmaksas papildaprīkojumu pilnīgi pietika. Ikdienai jaudas ir vairāk nekā pietiekami, jo 150 Zs benzīna dzinējs var darboties vienlaicīgi ar elektrodzinēju, kopā attīstot 204 Zs jaudu. Neesmu gan atkodis algoritmu, kā īsti tiek regulēta abu dzinēju darbība, jo dažiem braucieniem sanāk 2 L + 13.8 kWh uz 100km, bet citos – 3 L +10.1 kWh vai pat 4.1 L + 12.1 kWh uz 100 km. Reizēm škiet, ka visa tā automātika īsti neorientējas stituācijā, kā piemēram, kad pie apkārtējās vides temperaturas +14 °C pēkšņi ieslēdz stūres apsildi uz stiprāko režīmu...

Tā kā iepriekšējos 35 gadus biju braucis ar manuālo kārbu, man aizraujošākais bija pāreja uz divsajūgu automātu. Ņemot vērā AutoHold funkcijas iespēju, sanākt atmest sajūga slēgšanu, bet bez vajadzības turēt nospiestu bremzi. Tas jau sākt izskatīties pārlieku vienkārši.

Ekspluatācijas izmaksas vēl neesmu rēķinājis, pašlaik lādēju privātmājas pagalmā no parastā tīkla, vēlāk uzlikšu kādu Wallbox, jo šajā versijā lādēšana visai lēna (max 10 km stundā).

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Paldies par atsauksmēm, droši papildiniet vēl, jo nedēļas testā pamanāms ir daudz mazāk nekā braucot ar konkrēto auto vairākus mēnešus vai pat gadus!

 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti