Volkswagen Tayron 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Volkswagen Tayron 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Volkswagen Tayron ģimenes apvidus auto tests no 2025 gada, kāda pieredze?

 
Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
2 0 Atbildēt

Drīzumā mainīšu savu 2018. gada 1.5 L 150 Zs benzīna Tiguan pret PHEV Tayron. Jaunā mašīna jāgaida vēl 2 nedēļas, tad būs tests un atsauksmes... Nevarētu teikt, ka pie izvēles vainīgai tikai agresīvā VW cenu politika, bet drīzāk pieradums pie ražotāja, zīmola un servisa.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Volkswagen Tayron video tests, kā man gāja

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto testā Volkswagen Tayron, iepazīšanās cena Latvijā 35 200 eur, testa auto par 59 000 EUR (+ VIDEO) https://iauto.lv/zinas/testi/49960-iauto-test-volkswagen-tayron-iepazans-cena-latvij-35-200-eur-testa-auto-par-59-000-eur-video

 

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

PLUSI

  • Adaptīvās piekare darbība
  • Plaša telpa salonā 5 pasažieriem un bagāžai
  • Bezvadu uzlādes vieta diviem telefoniem ar kustīgo plauktiņu.

MĪNUSI

  • Ierobežota trešās sēdvietu rindas funkcionalitāte
  •  Atpakaļskata (arī priekšējās) kameras izšķirtspēja

Igors86 Reģ.: 28.04.2025
1 0 Atbildēt

Jau mēnesi braukāju ar Tyron plug-in hybrid. Ļoti apmierināts, daudz ekstru iekļauts jau, bet iesaku paņemt 360 kameru, ļoti noder un HD Matrix lukturus. DCC pro iekļauts ja ņem plugin-hybrid. Ņēmu tieši šo auto, jo pats esmu 2m garš un šajā auto tiešām salonā ir daudz vietas un aiz manis es pats varu komfortabli sēdēt. Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū. 

 

Jāņem vērā, ka bateriju ikdienā iesaka lādēt līdz 80%, aukstākā laikā kad bija nelieli mīnusi rādīja nobraukumu ap 60km, siltākā laikā uz 80% rāda jau 80km nobraukumu. redzēs kāds būs kad paliks stabili silts laiks naktīs. Braucuot no Rīgas līdz Kuldīgai un atpakaļ hybrid režīmā sanāca pēc kompja 4,6l + 5,6kwh / 100km, baterija bija uzlādēta līdz 80%, mašīnā bija 4 cilvēki. Bija silts laiks +15-+20. Atpakaļceļā lielāko daļu braucu tīri uz benzīna jo baterija beidzās.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū.

Vai bija 36 800 EUR?

Igors86 Reģ.: 28.04.2025
2 0 Atbildēt

iAuto rakstīja:

Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū.

Vai bija 36 800 EUR?

Bija 35200 + es pats dažas opcijas paņēmu, sanāca 39300

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Tayron jēga šobrīd ir tieši lētajā PHEV versijā. Man sanāca viss par 35200 EUR, kopā ar piedāvāto bagātīgo bezmaksas papildaprīkojumu pilnīgi pietika. Ikdienai jaudas ir vairāk nekā pietiekami, jo 150 Zs benzīna dzinējs var darboties vienlaicīgi ar elektrodzinēju, kopā attīstot 204 Zs jaudu. Neesmu gan atkodis algoritmu, kā īsti tiek regulēta abu dzinēju darbība, jo dažiem braucieniem sanāk 2 L + 13.8 kWh uz 100km, bet citos – 3 L +10.1 kWh vai pat 4.1 L + 12.1 kWh uz 100 km. Reizēm škiet, ka visa tā automātika īsti neorientējas stituācijā, kā piemēram, kad pie apkārtējās vides temperaturas +14 °C pēkšņi ieslēdz stūres apsildi uz stiprāko režīmu...

Tā kā iepriekšējos 35 gadus biju braucis ar manuālo kārbu, man aizraujošākais bija pāreja uz divsajūgu automātu. Ņemot vērā AutoHold funkcijas iespēju, sanākt atmest sajūga slēgšanu, bet bez vajadzības turēt nospiestu bremzi. Tas jau sākt izskatīties pārlieku vienkārši.

Ekspluatācijas izmaksas vēl neesmu rēķinājis, pašlaik lādēju privātmājas pagalmā no parastā tīkla, vēlāk uzlikšu kādu Wallbox, jo šajā versijā lādēšana visai lēna (max 10 km stundā).

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Paldies par atsauksmēm, droši papildiniet vēl, jo nedēļas testā pamanāms ir daudz mazāk nekā braucot ar konkrēto auto vairākus mēnešus vai pat gadus!

 

MartinsU Reģ.: 22.07.2025
1 0 Atbildēt

Mēnesi braucam ar Tayron plug in hibrīdu. 

Liels arguments konkrētā auto iegādē bija tieši VW "akcijas cena" + ekii līdzfinansējums. Pagaidām sūdzēties par izvēli nevaru, auto brauc labi. 

Otrs lielais arguments PHEV Tayrona iegādē bija solītais nobraukums elektro režīmā, konkurentiem neredzēju tik labus piedāvājumus. Ziemā būs sliktāk, bet šobrīd ir sanācis uz elektrību izvilkt 116 km (un tas lielākoties pa šoseju). Gan jau var izvilkt 120km. Mašīna nodrošina nobraukumu ko VW sola. Protams, tas ir prātīgi braucot, lielākoties izmantojot adaptīvo kruīza režīmu (ACC), kur auto pats regulē braukšanas ātrumu, atbilstoši atļautajam ātrumam.

Izmantojot ACC režīmu ir ērti braukt, bet tur arī redzu pagaidām lielāko mīnusu. ACC sistēma ņem vērā ceļa zīmes, bet lielā mērā ņem datus no savas sistēmas kartes. VW ACC sistēmas karte ir novecojusi, nav iekļauti aktuālākie dati par ātrumiem ceļa posmos. Piemēram, Ķekavas apvedceļu viņš vispār nesaprot, nav vēl sistēmā. Mollers teica, ka karte periodiski atjaunojas, uz to arī ceru.

KartejaisJ Reģ.: 17.04.2023
1 0 Atbildēt

Tiešī šī iemesla dēļ es viņam atslēdzu visas tās ātruma un ceļa atpazīšanas kontroles braucot ar ACC. 

KartejaisJ Reģ.: 17.04.2023
1 0 Atbildēt

PHEV Life. 204Zs

Auto kopš marta vidus. 

Gandrīz 9K nobraukti. 

Vidējais degvielas patēriņs 1.9L/100km

Vidējais elektrības patēriņš 14.9kWh/100km

+

Iegādājos kamēr bija visas atlaides un atbalsti. Ļoti apmierināts par auto izvēli. Ērts, ietilpīgs un jaudas pietiek arī braucot tikai uz elektrību. Bagažniekā bērnu ratus un visu pārējo var brīvi sakrāmēt nedomājot vai saies. 

Visu laiku cenšos uzlādēt uz 80%-90% izmantojot wallbox, kas no 0%-90% uzlādē +/- 2h. 

Pārsteigts, ka solītais nobraukums ar elektrību gandrīz precīzi atspoguļo iespējas realitātē. 

-

Apgriešanās rādiuss kā kuģim

Ļoti jūtīga avārijas bremzēšanas sistēma

 

Lane Departure nav tik augstā līmenī kā bija iepriekšējam Passat

 

aiv Reģ.: 02.11.2017
0 0 Atbildēt

Iegādājos PHEV 204 zs ar atlaidi un atbalstu, pieliku dažas opcijas.

Lādēju tikai mājās. Pirmo tūkstoti nobraucu tikai uz elektrību, nobraukums kā solīts, ja ievēro visus eko padomus, bet nav vairs arī kur skriet.

Izbraucu Slovākiju, uzlādēju mājās, pārējo uz benzīna, vidējais patēriņs sanāca 5,6 litri. Pie 130km/h - 6,5 litri, ap 100 km/h 5,0 litri. Rāda ļoti precīzi.

Viss apmierina, bet ir daži jautājumi citiem īpašniekiem:

Kā ar aizmugurējās kameras kvalitāti ( vai nav graudaina?)?

Vai adaptīvā piekare ir klusa, bez sajūtas ka pa vēlu nostrādā?

Piekrītu par avārijas bremzēšanu - liekas ka stipri par ātru.

Ir gļuki ar zīmju lasīšanu no 130 pēkšņi nolasa 50 kuras nav.

 

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Tikko izbraucām 2 nedēļas pa Somijas arhipelāgiem ar Tayron PHEV. Tā kā tur lielākā daļa brauc pēc ceļazīmēm, tad ACC ir vienkārši burvīga opcija – sēdi un grozi stūri, viss pārējais notiek... Uz ceļa ar atļauto 80 asos līkumos sabremzē līdz 65 vai 50. Taču piekrītu iepriekšējiem postotājiem – ātrumi bieži gļuko, uz šosejas ar 120 pēkšņi grib pāriet uz 80. Tāpēc visu laiku jāseko līdz notiekošajam. Arī avārijas bremzēšana sagādā nepatīkamas izjūtas, jo ir sajūta, ka reāli ir kaut kur iebraukts... 

Ja gadās kempingi ar bezmaksas uzlādi, tad vispār kaifs, bet citādi vidējais rādītājs bez uzlādes ir 5.2 litri, rēķinot uz kādiem 2000 km.

Aizmugures kameras kvalitāte ir so-so, bet neko daudz no tās nevajadzētu sagaidīt, arī spoguļos jāskatās līdz.

Adaptīvā piekare ir burvīga, to vislabāk jūt Rīgas ielās...

No maija nobraukums ir gandrīz 5000 km, un joprojām ir prieks par izvēli.

Suntazi Reģ.: 08.08.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc tik ļoti to aizmugurējās kameras ne visai labo kvalitāti izceļ? Vai filmas plānots skatīties?

MartinsU Reģ.: 22.07.2025
0 0 Atbildēt

aiv rakstīja:

Iegādājos PHEV 204 zs ar atlaidi un atbalstu, pieliku dažas opcijas.

Lādēju tikai mājās. Pirmo tūkstoti nobraucu tikai uz elektrību, nobraukums kā solīts, ja ievēro visus eko padomus, bet nav vairs arī kur skriet.

Izbraucu Slovākiju, uzlādēju mājās, pārējo uz benzīna, vidējais patēriņs sanāca 5,6 litri. Pie 130km/h - 6,5 litri, ap 100 km/h 5,0 litri. Rāda ļoti precīzi.

Viss apmierina, bet ir daži jautājumi citiem īpašniekiem:

Kā ar aizmugurējās kameras kvalitāti ( vai nav graudaina?)?

Vai adaptīvā piekare ir klusa, bez sajūtas ka pa vēlu nostrādā?

Piekrītu par avārijas bremzēšanu - liekas ka stipri par ātru.

Ir gļuki ar zīmju lasīšanu no 130 pēkšņi nolasa 50 kuras nav.

 

- Kameras kvalitāte nav spoža, bet nu tas braukt netraucē.

- Neesmu manīji, ka kautks būtu novēlots, bet nobremzējot bieži ir savāda skaņa, cik nojaušu, tad nāk no adaptīvās piekares. Vai nu otrs variants, no brezēm. Kautkur apskatos redzēju komentātus, ka nobremzējot tā piekare "nočīks".

- ACC ir problēma ar VW iekšējo karti, no kā ņem info par ātrumu ceļa posmos. Un tad notiek konflikts starp iekšējo karti un to ko nolasa no zīmēm Dīlers man teica, ka VW karti atjauno 1-2 reizes gadā, bet Ķekavas apvedceļa neesaamība sistēmā liek apšaubīt teikto.

aiv Reģ.: 02.11.2017
0 0 Atbildēt

Kameras kvalitāte braukšanai nekaitē, bet nu ne jau iekš 2025 gada auto un tādā cenas kategorijā.

Priekšējā kamera rāda labāk.

Dzirdēju, ka Kodiakam risina adaptīvās piekares uzstādījumus.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti