Dacia Bigster 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Dacia Bigster 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Dacia Bigster auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Dacia Bigster 2025 gada modelis ar aprīkojumu kempingošanai - 1 500 eur par redeli, viss 2 000 eur (+ VIDEO)

iauto.lv/zinas/testi/49874-dacia-bigster-2025-gada-modelis-ar-aprkojumu-kempingoanai-1-500-eur-par-redeli-viss-2-000-eur-video

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 1 Atbildēt

Dacia Bigster pirmais tests - kas to pirks par 32 400 eur? Cena no 22 890 eur? +23 cm garumā pret  Duster.

 

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 0 Atbildēt

Dacia Bigster ir bijis piedāvāts izmēģināt iAuto spečukiem?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vēl nav Latvijā!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Aprīlī spečukiem vēl nebija pieejams, bet 7.jūnijā bija gan.

Šis bija mans testa dienas otrais patīkamais pārsteigums. 2010. gadā biju sievasmātei nopircis 5gadīgu Dacia Logan, skaistā debeszilā krāsā. Tā tolaik arī bija vienīgā skaistā lieta Dačijā. Ir pagājuši tikai 15 gadi un Dacia dizains un kvalitāte ir spēruši milzīgus soļus attīstībā, pie tam joprojām spējot saglabāt pieņemamu cenu. Es nebūšu pārsteigts, ja tieši Dacia Bigster iegūs Gada Auto 2026 titulu. Jo šim auto ir visi priekšnosacījumu, lai šo tituli saņemtu - simpātisks gan ārēji, gan interjerā, aprīkojums ne par matu nav sliktāks kā citiem līdzīgiem un būtiski dārgākiem auto, ērts un plašs salons, liels bagāžas nodalījums, pieejams ar 6-pak.manuālo kārbu. 

Visjaudīgākajā un labāk aprīkotajā versijā hibrīds maksā 30000 EUR, taču pieticīgāku var iegūt pat par 23000 EUR. Jā, pietrūka bagažnieka ar elektrisko piedziņu, pietrūka labāka skaņas kvalitāte, ieslēdzot Spotify (gan Andoid Auto, gan CarPlay savienojas bez vada), taču pati braukšana ir loti patīkama. 

Ātrumi pārslēdzas ar mazu, precīzu klikšķi, bet pie dinamiskās braukšanas un ātrākas pārslēgšanās tomēr traucēja noraustīšanas uz ātruma samazināšanās rēķina pārslēgšanās brīdī. Braucot mierīgi un pārslēdzot ātrumu nesteidzīgi, nekas neraustās. Tas tkai vēlreiz apliecina, ka šis auto nav paredzēts, lai skrietos uz ielas vai trasē.

Šis ir lielisks auto ģimenei, lai aizbrauktu ne tikai pie vecmammas uz Kārsavu, bet arī uz Rimini, lai izbaudīt vasaras atvaļinājumu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

jā! šim auto ir manuālā ātrumkārba! no visiem izmēģinātajiem iAuto testā - vienīgajam! uzreiz jūtos kā zivs ūdenī! parasti man smieklīgākais pēc iekāpšanas jebkurā auto, kam ir automāts- roka ķeras pēc tukšuma pa vidu, bet tur jau nav ierastais manuālās ātrumkārbas kloķis, jāmeklē  aiz stūres kloķītis vai vidus konsolē pogas, lai ieslēgtu D režīmu. un kreisā kāja beidzot var piedalīties auto vadīšanā - sajūga pedālis arī ir. ļoti patika priekšējā panelī animācija  par ieteicamo eko režīmu, ja esi izgājis ārpus komfortablā režīma zonas, mašīna parāda mazu ikoniņu ar ātrumpārslēgu, uz kuru ātrumu vēlams pārslēgties, uz augšu vai uz leju, lai paliktu eko zonā. ikdienas vajadzībām un ikdienas satiksmei CSN noteikumu robežās ideāls auto, aizvest var gan līdzbraucējus, gan arī bagāžniekā salikt pietiekami daudz mantu, konkrēti man nepatīk tik drūma virsbūves krāsa, ņemtu oranžu vai zaļu auto. Latvijas apstākļiem un ceļiem ideāls auto - gan cena, gan lietošanas izmaksas un ērtības, no testa auto bariņa šis Dacia Bigster ir vissimpātiskākais, apsverot visus par un pret, ja vajadzētu, ņemtu sev tādu auto

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
3 0 Atbildēt

Bigster esot par 23 centimetriem garāks nekā tā radinieks Duster un tas uzreiz ir pamanāms otrās rindas sēdekļu zonā un bagāžnieka izmēros. Pieejamais aprīkojums ir nedaudz bagātāks. Diemžēl pilnpiedziņa arī ir vienīgi komplektā ar manuālo pārnesumkārbu. Kopumā iespaids arī ir ļoti līdzīgs, kā par Duster - labs un funkcionāls auto par samērā pieejamu cenu.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
2 0 Atbildēt

Domāju, ka, Dacia kā tāda, īsti pierādījumus vairs neprasa. Ar katru nākamo modeli vai paaudzi tā paliek arī vizuāli pievilcīgāka un Bigster tam ir lielisks piemērs. Izvērtējot automašīnas cenu, nav pat atrodams kur piekasīties. Auto vizuāli izdevies, salona apdare attiecībā pret cenu lieliska. Par tiem 23 cm. Ja ņem pret Duster, sanāk aptuveni 100 eur par centimetru. Bet pamatīgi pieaugusi ietilpība.

Un pievienojos kolēģim - ļoti gribētos pilnpiedziņu ar automātisko ātrumkārbu. Bigster būs ielās, man par to šaubu nav.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Tik līdzīgs, pavisam nedaudz augstāks un par 23 cm garāks – tāds ir Bigster, ja salīdzinām ar Duster! Lielākais ieguvums Bigsteram protams ir ietilpība – par apmēram 150 litriem vairāk bagāžas nodalījumā, bet ar nolocītām atzveltnēm – visi 300 litri vairāk…  Un protams ērtības otrā rindā sēdošajiem būs nenoliedzamas!

Dacia Eiropas pircējiem ir pateikusi ardievas uzticamajam dīzelim, bet saglabājusi iespēju iegādāties ar benzīnu/LPG gāzi darbināmus spēka agregātus, kas varētu ļaut uzturēt zemākas pārvietošanās izmaksas vismaz ekonomiskā dīzeļa līmenī, bet nu tad būs jāiztiek bez rezerves riteņa…   Rudens testa sesijā pieejams 3 cilindru turbo benzīna agregāts ar pilnpiedziņu!  Par vieglā hibrīda 1.2 litru dzinēju jaudīgāks, kā arī benzīna patēriņa ziņā ekonomiskāks ir pilnais hibrīda 1.8 litru dzinējs, bet tad jāiztiek bez pilnpiedziņas, bet iegūstam automātisko ātrumkārbu! 

Ar milzīgu nepacietību gaidām testiem vēl vienu dzinēja/piedziņas versiju – to pašu 1.2 litru dzinēju, kas izmantojams arī ar gāzi, bet komplektācijā ar divsajūga automātisko ātrumkārbu + elektromotru aizmugurējās ass piedziņai, pie tam ar 2 pakāpju reduktoru! Jeb īsākiem vārdiem – e4WD!  Pirms iegādāties lielāku skaitu šādas pilnpiedziņas sistēmas automašīnu – jāpārliecinās par tās uzticamību, jo citos Dacia/Renault/Nissan/Mitsubishi modeļos šāds risinājums vēl nav izmantots!

Aizmugurējā elektromotora jauda nebūs liela – 10kW vai 14 ZS, uz īsu brīdi tie varētu būt arī 23 kW – tam vajadzētu būt pietiekami, lai palīdzētu Bigsteram tikt galā ar smagiem braukšanas apstākļiem! 

Vācijas mājas lapā ir jau pieejama cena šim e4WD Bigsteram un tā ir par pāris tūkstošiem EUR lielāka kā priekšpiedziņas hibrīda versijai – pilnākajā komplektācijā 32790 EUR! 

Šai DACIA BIGSTER Hybrid-G 150 4x4 versijai kopējais nobraukums ir līdz 1480 km ar pilnām benzīna un gāzes bākām!

Silta stūre, apsildāms vējstikls, panorāmas stikla jumts, bezvadu tālruņa uzlāde, oriģināls tālruņa turētājs, adaptīvā kruīzkontrole un vēl padsmit asistenti – tā ir izaudzis gadu gaitā Dusters līdz Bigsteram!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti