Dacia Bigster 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Dacia Bigster 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Dacia Bigster auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Dacia Bigster 2025 gada modelis ar aprīkojumu kempingošanai - 1 500 eur par redeli, viss 2 000 eur (+ VIDEO)

iauto.lv/zinas/testi/49874-dacia-bigster-2025-gada-modelis-ar-aprkojumu-kempingoanai-1-500-eur-par-redeli-viss-2-000-eur-video

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Dacia Bigster pirmais tests - kas to pirks par 32 400 eur? Cena no 22 890 eur? +23 cm garumā pret  Duster.

 

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 0 Atbildēt

Dacia Bigster ir bijis piedāvāts izmēģināt iAuto spečukiem?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vēl nav Latvijā!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Aprīlī spečukiem vēl nebija pieejams, bet 7.jūnijā bija gan.

Šis bija mans testa dienas otrais patīkamais pārsteigums. 2010. gadā biju sievasmātei nopircis 5gadīgu Dacia Logan, skaistā debeszilā krāsā. Tā tolaik arī bija vienīgā skaistā lieta Dačijā. Ir pagājuši tikai 15 gadi un Dacia dizains un kvalitāte ir spēruši milzīgus soļus attīstībā, pie tam joprojām spējot saglabāt pieņemamu cenu. Es nebūšu pārsteigts, ja tieši Dacia Bigster iegūs Gada Auto 2026 titulu. Jo šim auto ir visi priekšnosacījumu, lai šo tituli saņemtu - simpātisks gan ārēji, gan interjerā, aprīkojums ne par matu nav sliktāks kā citiem līdzīgiem un būtiski dārgākiem auto, ērts un plašs salons, liels bagāžas nodalījums, pieejams ar 6-pak.manuālo kārbu. 

Visjaudīgākajā un labāk aprīkotajā versijā hibrīds maksā 30000 EUR, taču pieticīgāku var iegūt pat par 23000 EUR. Jā, pietrūka bagažnieka ar elektrisko piedziņu, pietrūka labāka skaņas kvalitāte, ieslēdzot Spotify (gan Andoid Auto, gan CarPlay savienojas bez vada), taču pati braukšana ir loti patīkama. 

Ātrumi pārslēdzas ar mazu, precīzu klikšķi, bet pie dinamiskās braukšanas un ātrākas pārslēgšanās tomēr traucēja noraustīšanas uz ātruma samazināšanās rēķina pārslēgšanās brīdī. Braucot mierīgi un pārslēdzot ātrumu nesteidzīgi, nekas neraustās. Tas tkai vēlreiz apliecina, ka šis auto nav paredzēts, lai skrietos uz ielas vai trasē.

Šis ir lielisks auto ģimenei, lai aizbrauktu ne tikai pie vecmammas uz Kārsavu, bet arī uz Rimini, lai izbaudīt vasaras atvaļinājumu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

jā! šim auto ir manuālā ātrumkārba! no visiem izmēģinātajiem iAuto testā - vienīgajam! uzreiz jūtos kā zivs ūdenī! parasti man smieklīgākais pēc iekāpšanas jebkurā auto, kam ir automāts- roka ķeras pēc tukšuma pa vidu, bet tur jau nav ierastais manuālās ātrumkārbas kloķis, jāmeklē  aiz stūres kloķītis vai vidus konsolē pogas, lai ieslēgtu D režīmu. un kreisā kāja beidzot var piedalīties auto vadīšanā - sajūga pedālis arī ir. ļoti patika priekšējā panelī animācija  par ieteicamo eko režīmu, ja esi izgājis ārpus komfortablā režīma zonas, mašīna parāda mazu ikoniņu ar ātrumpārslēgu, uz kuru ātrumu vēlams pārslēgties, uz augšu vai uz leju, lai paliktu eko zonā. ikdienas vajadzībām un ikdienas satiksmei CSN noteikumu robežās ideāls auto, aizvest var gan līdzbraucējus, gan arī bagāžniekā salikt pietiekami daudz mantu, konkrēti man nepatīk tik drūma virsbūves krāsa, ņemtu oranžu vai zaļu auto. Latvijas apstākļiem un ceļiem ideāls auto - gan cena, gan lietošanas izmaksas un ērtības, no testa auto bariņa šis Dacia Bigster ir vissimpātiskākais, apsverot visus par un pret, ja vajadzētu, ņemtu sev tādu auto

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 0 Atbildēt

Bigster esot par 23 centimetriem garāks nekā tā radinieks Duster un tas uzreiz ir pamanāms otrās rindas sēdekļu zonā un bagāžnieka izmēros. Pieejamais aprīkojums ir nedaudz bagātāks. Diemžēl pilnpiedziņa arī ir vienīgi komplektā ar manuālo pārnesumkārbu. Kopumā iespaids arī ir ļoti līdzīgs, kā par Duster - labs un funkcionāls auto par samērā pieejamu cenu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti