Renault 4 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Renault 4 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Renault 4 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
Motorfox Reģ.: 09.08.2025
0 1 Atbildēt

Renault 4 – Biju redzējis bildēs un jau iemīlējos mašīnā. Dizains fantastisks. Atgādina Renault 5 Turbo no astoņdesmitajiem, līdz ar to mašīnai tāds rallija piesitiens. Salonā katrs sīkums piedomāts – rūtainie reljefa griesti, nesaprotamā “pusdienu kastīte”, skaistie sēdekļi. Ekrānu spidometrs, kas izskatās moderns, bet sniedz normālas mašīnas sajūtu, jo man ļoti nepatīk, ka mūsdienās viss panelis ir tačskrīnā. Brauciens no Mola līdz Ķekavai – paātrinājums pietiekams, gaita forša, viaduktā turas fantastiski, sportiska vadāmība. Nu vienkārši sapņu auto. Sajūta braucot – dievīga.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šis bija viens no favorītiem uz testu! Bet netiku ne pie īsā ne garā 🤩 brauciena. Tik pēc pusdienu maltītes pasēdēju un stilīgo kabinetu paskatīju…Audio skanēja ļoti labi un attiecīgo skaņdarbu klausoties pārējais likās nesvarīgs. Gan jau Reno4 brauc labi, jo cik nu bijusi pieredze ar citiem, nav kur tā īsti piekasīties. Verdikts, patika! Neskatoties ne uz ko.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Audio skanēja ļoti labi un attiecīgo skaņdarbu klausoties pārējais likās nesvarīgs

------------------------------

Nē, nu tas tāds blondīnes sajūsmas kvieciens. Šis tomēr ir iA nevis LA vai siev. žurnis.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu nez vai drūmie veči šo iekāros? Viņiem šķidruma aparāts svarīgāks. 

Tak krāsa, audio un Alfa nozīme ir! Sigma nav svarīgi, daiļais dzimums lai priecājas! iAuto testos bija arī tās!

Motorfox Reģ.: 09.08.2025
2 0 Atbildēt

Nu bet tas ir ok, ka katram savi kritēriji. Tad jau tikpat labi, šo var nosaukt par sieviešu apskatu, ja neviens nepaprasa kā šāles šim nomainīt. Zinu, ka elektro, bet piemērs vietā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Par audio kā nu kuram. Ir cilvēki, kam tas pilnībā vienaldzīgi. Savukārt es, kā jau melomāns, nekad neizdotu savu personīgo naudu par auto ar draņķīgi skanošu mūziku.

Motorfox Reģ.: 09.08.2025
2 0 Atbildēt

Melomāni mašīnā neklausās mūziku

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tu jauc ar audiofīliem. Tie neklausās 😎

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Jā, man arī tas ir svarīgi. Sievas Škoda Octavia (pirkām pirmajā gadā pēc jaunā modeļa iznākšanas) ir tāda interesanta nianse audio sistēmai, kas mani kaitina – kad Start/Stop sistēma noslāpē motoru, tad mūzika uzreiz paliek nedaudz klusāka un skaņas kvalitāte diezgan krītas. Tāda interesanta, bet kaitinoša nianse.

 

Ar Renault 4 gan nesanāca izbraukt šoreiz.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Varētu būt veids, kā atgādināt, ka vispār jau audiosistēma auto ar izslēgtu motoru izlādē akumulatoru.

 

Sastrēgumā tas varētu būt diezgan kaitinoši, tur vajadzētu kaut kādus laika limitus.

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 0 Atbildēt

Izskaidrojums droši vien gana prozaisks - tie tur (škodņiki) uzskata ka braucot trokšņu līmenis ir augstāks un vajag pagriezt skaļāk, kad apstājas - nav ko velti deldēt ausis ar dēcibēliem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Opis tāda opcija bija jau sen pirms start stop…Ātrāk braucot skaļāk skan, lēnāk klusāk.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Tā opcija ir cita. To es ļoti labi zinu, bet tur nav par ātrumu – ātrumā arī regulējas skaļums, bet tas ir tieši tad, kad noslāpst motors.

 

Cik skatījos, tad reālākais izskaidrojums ir akumulatora resuru taupīšana. Audio sistēmas pastiprinātājs pārslēdzas low power režīmā.

 

Interesanti gan, ka man pašam ir VW Tiguan (2017. gada) un tur nekā tāda nav…

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Motorfox rakstīja:

Renault 4 – Biju redzējis bildēs un jau iemīlējos mašīnā. Dizains fantastisks. Atgādina Renault 5 Turbo no astoņdesmitajiem, līdz ar to mašīnai tāds rallija piesitiens. Salonā katrs sīkums piedomāts – rūtainie reljefa griesti, nesaprotamā “pusdienu kastīte”, skaistie sēdekļi. Ekrānu spidometrs, kas izskatās moderns, bet sniedz normālas mašīnas sajūtu, jo man ļoti nepatīk, ka mūsdienās viss panelis ir tačskrīnā. Brauciens no Mola līdz Ķekavai – paātrinājums pietiekams, gaita forša, viaduktā turas fantastiski, sportiska vadāmība. Nu vienkārši sapņu auto. Sajūta braucot – dievīga.

Gadienā nejauc ar Renault 5? Renault 4 nu galigi nav lidzīgs vecajam turbo.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Īsi un kodolīgi sakot - man Renault 4 ļoti patika. Manuprāt lielisks pilsētas elektroauto. Mazs, glīts, ļoti dinamisks un arī ekonomisks. Vidēji 15 kWh/100 km braucot dažādos režīmos. Arī veiktspēja izskatās ka būs pietiekami laba. 400 km diez vai sanāks, bet pāri 300 jau nu noteikti. Pateicoties dizainam noteikti būs pamanāms.

Salons kvalitatīvs un arī izskatās ļoti labi, sēdekļi ērti. Laba multimēdiju sistēma. Man ļoti patīk, ka ir harmonija starp pogām un skārienjūtīgajiem risinājumiem. Klātesošs mākslīgais intelekts patiks tiem, kam ikdienā nav ar ko parunāt. Arī tiem, kam patīk ka uzklausa un nerunā pretī. Harman/Kardon mūzika sniedz kvalitatīvu skanējumu. Pārnesumiem nav Parking pozīcija, tās vietā automātiski ieslēdzas AutoHold, sākumā dīvaini, bet ļoti ātri pierodi.

Man patīk, ka auto pats slēdzas vaļā un ciet, sevišķi ja ņem vērā Renault dīvaino atslēgas un TV pults krustojumu. Audio vadībai klasiskais Renault risinājums ar papildus sviru pie stūres man diez ko nepatīk, labāk būtu uz stūres. Bet pluss ir ka braukšanas režīmus gan var mainīt uz stūres rata. Un tomēr viena lieta man nepatika - atpakaļskata kamera diezgan pašvaka.

Balstoties uz maniem un daudzu pazīstamu cilvēku prasībām pret auto teikšu, ka Renault 4 ir divvietīgs auto ar samērā lielu bagāžas nodalījumu. Protams, ja nevadā līdzi visus iespējamos uzlādes blokus un vadus. Otrajā rindā vietas ir maz.

 

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Simpātisks auto gan no gaitas, gan komforta un dizaina viedokļa. Esmu dzirdējis ļaudis runājam, ka tik mazam auto labāk piestāv košas krāsas, bet manuprāt arī melns Renault 4 izskatās labi. Pat solīdi! Salonā bez liekiem pārsteigumiem – dizains ieturēts vienotā stilā ar Renault 5, bet, protams nav pilnīga kopija. Cik daudz vietas? Priekšā – pietiekami daudz, atbilstoši ārējiem gabarītiem.

Par gaitu un dinamiku runājot, 4 ir tikpat solīds, kā tā melnā virsbūve, savukārt 300-400 km sniedzamība nevienu jau vairs nepārsteidz. Ne pozitīvā, ne negatīvā nozīmē. Tas jau tāds šā brīža standarts.

 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti