Renault 5 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Renault 5 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Renault 5 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto tests: Ar jauno “Renault 5” no Polijas dienvidiem līdz Rīgai (+FOTO) iauto.lv/tehnologijas/testi/50249-iauto-tests-ar-jauno-renault-5-no-polijas-dienvidiem-ldz-rgai-foto via @iAutolv 

 

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

"Renault 5" ir no tām automašīnām, uz kuru cilvēki ielās atskatās. Bez stilīgā dizaina liels nopelns ir arī krāsai, jo nemaz jau tik daudz spilgti dzeltenu mašīnu apkārt nebraukā. Tā gan nav vienīgā pieejamā krāsa, jo vēl ir arī zaļš, melns, zils un balts krāsojums ar vairākām variācijām, tomēr dzeltenais  ir visstilīgākais. 

Arī iekšpuse ir izdevusies stilīga. It kā jau nekā īpaša te nav: ierastā "Renault" stūre ar ļoti ērto audiosistēmas vadības pulti zem tās, displejs vadītāja acu priekšā un otrs neliels ekrāns pa vidu priekšējam panelim. Paldies par to, ka viduskonsolē atstātas fiziskas klimatkontroles pogas, bet zemāk ir telefona lādētāji un nodalījumi dažādiem sīkumiem. Sākumā  nopriecājos, ka starp priekšējiem sēdekļiem ir tāda kā  izņemama vācelīte, ko var izmantot, piemēram, konfekšu papīriņu izmešanai, taču saskumu brīdī, kad sapratu - ja gribu kaut kur nolikt dzēriena pudeli, tad vācelīti nāksies izņemt. Apdarē izmantota plastmasa un audums, taču nerodas lētuma iespaids. Īpaši jau dārgākajās komplektācijās, kur parādās arī mākslīgas ādas ielaidumi un dzelteni akcenti. 

Nosacīts trūkums ir tas, ka šī maza automašīna un tas nozīmē, ka otrajā sēdekļu rindā vietas ir maz. Pieaugušiem cilvēkiem te nav ko darīt. Būtībā šis ir auto diviem. Arī bagāžnieks maziņš. Toties viegli parkoties! 

Pieejamas versijas ar 120 un 150 zirgspēku jaudu, kas tik kompaktai mašīnai ir pilnīgi pietiekami. Nebūs raķete, taču kaunā nekritīs ne pilsētā posmā no luksofora līdz luksoforam, ne arī uz šosejas. Arī akumulatori ir divu veidu: 40 kWh un 52 kWh. Testa mašīnai bija lielākais, kas, uzsākot braukšanu, solīja mazliet virs 400 kilometriem. Uz šosejas, kur atļautais braukšanas ātrums ir 110 km/h, gan nobraucamais attālums ruka straujāk, toties režīmā līdz 90 km/h patēriņš ir ļoti taupīgs.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 0 Atbildēt

Ar šo auto bija izdevība vairākas stundas pariņķot pa Paņevežu autodroma trasi 24 stundu elektroauto sacensību ietvaros un varu teikt tikai to labāko - ērta vadītāja vieta, laba pārskatāmība, gana sportiska vadāmība. Turklāt arī visas elektriskās komponentes bija labā līmenī pat salīdzinot ar krietni augstākas klases elektroauto.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti