simple, kartupeļu ciete un sistēmas amputācija
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
simple, kartupeļu ciete un sistēmas amputācija
kaut kas izdilis. Izjaukt, defektēt, nomainīt bojāto. Attālināti diez vai iespējams, nāksies pašam.
kurā pusē sēž šoferis?
Nogriez īsāku to kreiso lai nesaskaras. Varēs braukt kādu laiku.
Es vispābā grieztu abas.. kajau/tajau.
Bet citādi visādi lohi runā, ka logutīrītāja mehānisma mūžs ir īsāks, nekā visa tā dzelzs hlama kopumā.Ka vajadzētu vismaz reizi 10gadē izjaukt/iesmērēt.Varbūt pie vienām sāāpēm kādu plastmassas buksi nomainīt vai štokam aprautos zobus uzAssināt.
Kā jau te augstāk saka - jājauc vien ārā, tad arī varēs redzēt, kas tieši salūzis un vai vispār var salabot. Ja vecs un prasts auto, kam detaļas uz svara tirgo, tad, iespējams, ir jēga uzreiz citu mehānismu nopirkt, lai mazāk jāčakarējas. Pats tīrītāju motors visdrīzāk būs kārtībā.
Paldies par ieteikumiem. Mēģināšu izjaukt un apskatīt iekšā
Stiklu tīrītāju mehānismu ir nācies mainīt 3 saviem auto, ja izbeidzas, tad izbeidzas - tas mehānisms jauns maksā 20-40eur, kā nu kuram auto. Vai tiešām ir jēga vērt vaļā, meklēt problēmu, analizēt un domāt, nevis vienkārši nopirkt un uzreiz nomainīt pie pirmās vēršanas? Tas tik tā, mans viedoklis par laika ekonomiju.
Centis_Nuudele rakstīja:
kurā pusē sēž šoferis?
kļūda
Vis tā lielākā kļūda ir Gopņiks, kas pat auto modeli un izlaiduma gadu te nenosauc 😁 Bet nu mums jautri, te uzjautrināties, par asprātīgāko atbildi 👍 Izskatās pēc kārtējās iAuto tēmas par tēmas aktualizēšanu…
pēc pāris stundām pats no sevis viss sāka strādāt, bet braucot kādas 20 min, lietus laikā, šofera puses slotiņa sāk buksēt un pēc brīža notiek atkal tas pats.
Pats no sevis nekas tavā šarabānā nepāries. Tā kāta ass kas iet caur bronzas vadīklu ķīlējās dēļ netīrumiem un rūsas oksīda. Kad viņa kustās, sakarst un ķīlē. Jauc tik ārā un notīri, sasmēŗē, paliec filca starpliku, kurai reizēm uzpilināt eļļu. Gopnik derēs otrabotka!
ZZZZ rakstīja:
Pats no sevis nekas tavā šarabānā nepāries. Tā kāta ass kas iet caur bronzas vadīklu ķīlējās dēļ netīrumiem un rūsas oksīda. Kad viņa kustās, sakarst un ķīlē. Jauc tik ārā un notīri, sasmēŗē, paliec filca starpliku, kurai reizēm uzpilināt eļļu. Gopnik derēs otrabotka!
skrūves izskrūvēju, bet viņu jau nevar sataisīt, kā pielīmēts,
Kā pielīmēts- nu 'tātad vajag kko normālu uzpūst/virsū, lai pamirkst un "atlīmējas".
man problēma ir kā logu slotiņas saskaras un tad nogļučī. paši motori darbojas labi.
logu slotiņa šofera pusē 75 pasažieru 65 itkā pēc vin ir pareizā izmēra. varbūt vajag mazākas slotiņas?
wexrtf rakstīja:
Stiklu tīrītāju mehānismu ir nācies mainīt 3 saviem auto, ja izbeidzas, tad izbeidzas - tas mehānisms jauns maksā 20-40eur, kā nu kuram auto. Vai tiešām ir jēga vērt vaļā, meklēt problēmu, analizēt un domāt, nevis vienkārši nopirkt un uzreiz nomainīt pie pirmās vēršanas? Tas tik tā, mans viedoklis par laika ekonomiju.
jauns motors 300 eiro un katrā pusē savs.
logu tīrīšanas mehānisma problēma
Sveiki. Varbūt kāds ir saskāries ar problēmām logu tīrītāju sistēmā. Priekšā šofera puses slotiņa darbojas nevienmērīgi līdz nonāk kontaktā ar kreiso slotiņu un kreisā tad pārtrauc darbību paliekot atvērtā pozīcijā bet šofera puses turpina darboties nevienmērīgi.