Sēdošs darbs nekad nav bijis sevišķi veselīgs, vienagla vai tu sēdi busā, trolī vai arī pie datora …
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sēdošs darbs nekad nav bijis sevišķi veselīgs, vienagla vai tu sēdi busā, trolī vai arī pie datora …
Pilnīgs fufelis. Vienkārši vīrieši, kas ir gatavi stūrēt tik lielu aparātu, spēj nokārtot D kategoriju un attiecīgi pelnīt pavisam citu algu. Tramvaju un trolejbusu vēl kopš padomju laikiem var stūrēt ar psiedotiesībām.
Sēdpozīcija autobusā un trolejbusā neatšķiras.
Bradypus rakstīja:
Pilnīgs fufelis. Vienkārši vīrieši, kas ir gatavi stūrēt tik lielu aparātu, spēj nokārtot D kategoriju un attiecīgi pelnīt pavisam citu algu. Tramvaju un trolejbusu vēl kopš padomju laikiem var stūrēt ar psiedotiesībām.
Sēdpozīcija autobusā un trolejbusā neatšķiras.
Piekrītu. Man tas apgalvojums arī izklausās pēc pilnīga sviesta.
Sieviešu izteikti daudz ir tieši tramvajos. Troļļos un autobusos mazāk. Kā tas izpaužas dabā - izpaužas tā, ka tramvaji nervozi džindžina katrā vietā un (visbiežāk nevietā). Neesmu pamanījis, ka trolejbusu un autobusu šoferi taurētu katram gājējam, kas atrodas šī transportlīdzekļa tuvumā. Tramvajā gadījumā - ierasta lieta.
>Šodien lasīju tēzi
Linku studijā tukšmuldētāj, tad arī diskutēsim. Es šodien lasīju tēzi, ka iAuto pārsauksies par zAuto.
Paklausies vēl visādus tiktok zvaigžņu šedevrālos domu graudus, bet nesauc tos par tēzēm!
Trolejbusu vadītājas vairāk ir sievietes, jo vīriešiem ir sākušās veselības problēmas?
Šodien lasīju tēzi, ka trolejbusu vadītājas jau no seniem laikiem vairāk ir sievietes, jo vīriešiem ir sākušās veselības (piemēram, potences) problēmas?
Kāds par to ir ko dzirdējis, varbūt pats ir bijis trolejbusa vadītājs 10+ gadus un viss kārtībā.
Ja tā tas ir, tad jau ar tramvajiem un elektrisko vilcienu vadītājiem būtu jābūt tam pašam!