Audi A4 B8 Check engine - Forums - iAuto

Audi A4 B8 Check engine

Aksels Reģ.: 03.06.2025

Labdien! Nesen iegādājos Audi A4 B8 2.0 tdi 125kw manuāli. Nomainiju zobsiksnu, celiņsiksnu, visus filtrus, eļļu, antifrīzu un turbīnu (Oriģinālajai bija pārāk liela brīvkustība), un iepriekšejais saimnieks teica ka mašīnai ir Check Engine - Par Lambdas Zondi (P2195 Heated Oxygen Sensor - Signal Stuck Lean), nomainīju zondi uz Magneti Marelli zondi, notīrīju kļūdas, nobraucu vienā vakarā 400 km un nākošajā rītā draudzene brauc uz darbu (35 km pa šoseju) un Checks atkal iedegas. Nolasu vakarā kļūdas un tas pats - P2195, Signal stuck lean. Nopirku jaunu bosch 0 281 004 083 sensoru, bet domāju atgriezt jo abi sensori kopā izmaksāja 140 eur (bosch sensors 93eur). Kādas jums domas? Auto pats par sevi ļoti tīrs, nedūmo, jauda pietiekama, brauc patīkami. Vienkāŗši negribu domāt par to Check engine, ko redzu visu laiku kad braucu

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tad ar to Bosch zondi arī kļūda paliek? Tā ir patiešām īstā zonde vai kāda universālā? Jo ar zondēm tā ir - visas zondes, kas nav oriģinālās, mēdz mest kļūdas, neskatoties uz to, ka plus mīnus kaut kā strādā.

P.S. Tam auto nav (vismaz) divas zondes? Tu esi drošs, ka pareizo nomainīji?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas ir kā, "iepr.saimnieks teica par zondi"- tad viņš tev tādu auto pārdeva un tas čeks tur dega jau sākotnēji (pirms tu ķēries pie turbīnas nomaiņas)? Tur kad to turbīnu vai filtrus mainīja,varbūt kādas vecas sažuvušas gaisa ieplūdes trubas izkustināja/sačakarēja? Sprauslas ko vispār rāda? Tai mašīnai dpf kvēpufiltrs ir? Kāds kārtējais "pārprogrammētājs" nav tur savulaik grābsījies? 

Turbīna jau tā parasti pati no sevis slikta nekļūst, tam ir bijis kāds iemesls.Piem,aizdrirsts dpf-s.Kurš tāds kļūst dēļ sliktām sprauslām un suudīgas degvielas.Vai ja piem dēļ laicīgi nenomainītas tās pašas suudazondes tur ilgu laiku ticis pūsts iekšā lieks degvielas daudzums. 

Aksels Reģ.: 03.06.2025
0 0 Atbildēt

Tātad nomainīju zondi uz Magneti marelli, checks tāpat iedegās, nopirku Bosch 0 281 004 083 zondi, bet to vēl neuzliku. Visa ekoloģija ir vietā, pārbaudīju. Nāk divas zondes - viena Pirms DPF un viena pēc DPF. Čeks nedega pērkot auto bet iepriekšējais saimnieks pabrīdināja ka par zondi met čeku.

Aksels Reģ.: 03.06.2025
0 0 Atbildēt

Saprotu kāpēc var domāt ka otrs sensors - Kļūda P2195 ir tieši par Sensor 1 Bank 1, Signal Stuck Lean, Sensor 2 būtu pēc DPF. Mēģinu pievienot screenshot ar kļūdu bet nelauj :/ 

Magneti Marelli Zonde ir 466016355280. Gaisa ieplūdes trubas pats skrūvēju nost un liku virsū, tām viss OK. Ar veco zondi kas bija originali virsū, uzreiz kā iedarbina auto "cold start" parādījās kļūda, ar Magneti Marelli parādījās čeks kad dzeses šķidrums ir ap 80 celsija grādiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Iesaku tomēr likt to Bošu virsū. Magneti Marelli visdrīzāk dod nekorektus signālus - mašīna brauc normāli, bet čeks tomēr deg. Pats esmu šim izgājis cauri. Stiep to lēto zondi atpakaļ un tā arī saki, ka nestrādā.

Aksels Reģ.: 03.06.2025
0 0 Atbildēt

Ok, paldies par ātrajām atbildēm! Šovakar uzmainīšu un došu ziņu rītdien vai čeks parādījās vai ne.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Kas liek domāt ka problēma ir zondē ???

“Lean” kodi nozīmē ka auto tehniski tiek dota komanda liet papildu degvielu, tātad ir par maz degvielas un par daudz gaisa, ja ir par daudz gaisa tev jams praktiski arī nekad nedūmos, tik tas ka motors dabūn vairāk ciest - degmaisījums sadeg daudz karstāk šādā situācijā. 

Iesaku nevis mainīt zondes bet saprast kāpēc visas zondes uztver vienu un to pašu rezultātu ka degmaisījums ir liess !!!

Varianti:

sprauslas vai degvielas sūknis nestrādā kā pienākas

kaut kur posmā aiz gaisa masas sensora tiek piesūkts lieks gaiss ( teiksim pušu gaisa padeves truba, vai kaut kur nomaukušās vakuuma trubiņas utml.) 

Tehniskis pieredzējis dignostikas džeks - paskatoties uz diagnostikas rādījumiem par degmaisījuma korekcijām diezgan ātri sapratīs kur ir ticamākā vaina. 

P.S. protams 100% izslēgt ka problēma ir zondes rādijumos arī ir problemātiski …

 

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.P.S. un neesmu baigi daudz ar šo nodarbojies, bet man šķiet ka zondes nemeta lean kodu ja tās īsti “nesader” ar orģinālajām. Bet varbūt kāds kurš ir labojis dažu labu simtu auto to var pakomentēt - man nav tik plaša pieredze …

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Par šādu kodu  nepareizu degmaisījumu sagatavošanu, prātīgāk būtu sākt ar lētako - MAF sensoru nomainīt, ja problēma neatrisinās, tad lambdu, bet ja joprojām tad indžektori, var mēģinat tos skalot, bet nu tas tāds perekupu variants ne uz ilgu, ja gribi ar auto braukt, bet jauns kompl+darbs, ojj...

Mainīsi pa vienam, ta ta arī pa vienam turpmak varēsi braukt līdz nākamajam check un ikreiz pa darbu maksāt....

 

Ja joprojam, tad varbūt degvielas filtrs(ticami mainīts?) degvielas sūknis... Varbūt iepriekš kāda grāvju zupa lieta iekšā un viss aizkakāts sietā/filtros un varbūt pat sūkņa darbībā...

 

Visā visumā esi sveicināts dārgajā audi/bmw vācu būvē ar visiem to pārinženierijas gemorojiem, kur 'servisnieki' par to ir tikai laimīgi jo piķis viņiem tik ripo 🤣 un tu tik grūd iekšā ja gribi lai viss strādātu bez erroriem.

 

Vai esi kā vairākums vācu piekriteju Latvijā, brauc ar pilnu pakaļu erroriem/checku, skatē ik gadu tik salabo iedotos 2 un kaifo par ''vācu kvalitāti''

Aksels Reģ.: 03.06.2025
0 0 Atbildēt

Lieta jau tāda ka pats skrūvēju savus auto. Ir bijis E61 530D tomāts, Audi A3 1.9 TDI un tagad šis. Gribu saprast kādeļ nodzēšot kļūdu var braukt cik uziet, izslēgt ieslēgt auto un nekādu kļūdu nav. Tikai kad auto ir pielaists cold startā un sāk braukt, pie 80 grādiem parādās checks tieši par to sensoru?

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Viss vienkārsi kamēr dzinējs darbojas 'cold' režīmā un tu sāc braukt, dators vnk nepareizi sareiķina nepieciešamo iemidzināsanas degvielas apjomu, kas starpcitu nemitīgi mainās atkarībā no dzinēja un āra temperatūras ka arī gaisa blīvuma, ko taspats dators redz pēc atgāzu 'gala' mērijumiem, tādejādi pārsniedz normas un izmet čeku ar konkrēto kļūdu.

 

 Tātad vaina vispirms meklējama kāda no entajiem demitu sensoru kas to visu čeko, tikai tad fizisko gala detaļu.

 

 Vai arī būt kā jau minēja varbūt kāds iepriekš 'sētas čipotavā' sačipojis vai pat izgriezis DPF, kaut kas pareizi kompja apmuļķošanā vairs nenostradā/nepareizi smidzina un tagad met problēmu.

 Vajag uzzināt vai dpf vispār ir, piespiedu reģenerāciju audī sķiet ka varēja aktivizet tikai caur pietiekamu gudru kompi.

 

Visticamāk ka čeks ir orandžs(tatad informatīvs) par nepareizu darbību kādā pietiekami lielā mezglā, bet braukt var un ignorēt nevajadzētu.

 Protams ja ilglaicīgi izdomāsi neredzēt un nelabot bet tikai brauksi, ta pienāks brīdis, ka čeks būs sarkans un tas jau parāda, ka ir kāda 'katastrofāla' kļūda un ka nekavējoties auto jāpstādina malā.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

1 pirms, otra pēc dpf - vai tu gadījumā neesi sajaucis lambdu ar temperatūras sensoriem?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nu ja runa par temperatūras sensoru- jautājums, vai tas ir korekti strādājošs.Ja gadijumā tas rāda greizu temp, tātad maisījums netiks pareizi maisīts.Nu gan jau sajaucis nav, jo skatos ka tam motoram tā Lzonde tur pie tā dpf-a bunduļa kāreiz atrodas.Un nomaini labāk to suudu uz Boš,jā.

Bet atkārtoju jautājumu- VAi kāds (iepriekš) nav tur ko pārprogrammējis sakarā ar dpf-a nolietojumu.Varbūt ko sagrozījis vai "atcēlis".Tāds iespējami viltīgs gājiens- ka iepr īpašnieks kko tur "laipni painformējis" zondes kļūdu sakarā.

Vai tavā ekspluatācijas laikā tam auto dpf-a reģenerācija kaut reizi ir ieslēgusies? Ko/kā tu tad "juti"?Izmēri ar diagnostikas ierīci sprauslu aktuālos rādījumus (pie iedarbināta motora skaties "live data" engine sadaļā) un atrodi turpat Dpf-a statistiku- measured un calculated rādījumus,soot mass ciparus un pirms cik km (vai pirms cik litriem dd patēriņa, vai pirms cik ilga laika) ir notikusi beidzamā reģenerācija.To visu rādīs lielos ciparos (ceļagabalu metros, laiku minūtēs vai pat sekundēs,litrus drošvien rādīs korekti, saprast varēs).

Aksels Reģ.: 03.06.2025
1 0 Atbildēt

Veicu dzinēja diagnostiku

 

Sprauslas ir labas

Rail spiediens ir labs

Iespējams DPF ir griezts ārā, pēdējais Regen pirms 120k km, 3 mēnešiem.

Requested Torque value ir 420 Nm (Oriģināli jābūt 350Nm)

 

Viss norāda uz to ka auto ir čerez žopu čipots. Plāns vest uz Custom AFR uztaisīt normālu čipu bez kļūdām, tur iepriekš taisiju E61.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nevar būt 3mēn un 120kkm, nu varbūt tev rāda 120000 nobraukuma metrus.Tas būtu būtiski,jo pēc vieniem vilkmes datiem pats neko daudz neizspriedīsi.Vai atķeksē nolasīt degvielas patēriņa litrus kopš beidzamās reģenerācijas. Nolasi pats, ja vari, dpf-a calculated/measured datus un pelnu "pildījumu", kā arī sprauslu iesmidzināšanas reālos datus- lai pašam būtu skaidrība.Skaties ka vēl iespēja sajāāt to tikko uzlikto turbīnu- īpaši gadījumā ja tas dpfs ir pilns un neģenerējas.Vai kaut ielej kaut pacmit litrus to loh MY dieseli pa 2,27 patukšā bākā un iedod/mizā ar kārtīgiem rpm pa šoseju- ja tas dpfs nav izņemts, tam reģen sūudam būtu jau pēc kāda neliela gabala jāieslēdzas.Ja neko nejūti, vai ja tā dpfa tur sen jau nav- brauc pie normāliem meistariem, kamēr vēl tas brauc.Stipri iespējams, ka to dpfu kāds izdauzījis- nu kaut vai, lai saturu nodotu lūžņos un uzvārītu sev pārdesmit eur..

Šhitie pagrabu ķeneri mēdz tā darīt- tīšām sagroza "uz pārdošanu", lai tu mēnešiem jāātos, meklēdams Reālo vainu un neko nesaprastu.Tu domā- ok, mašīna "iet lopā",taču jautājums cik ilgi.

Varbūt, ja vedīsi pārprogrammēt, tev normāli cilvēki "nolasīs" un izskaidros arī pārējos tos eksotiskos iemeslus un sakarības- vienīgi CIK tas/tev finālā "izmaksās",ja pateiks, ka sprauslas mīīž un komplektā sazin vēl kas tur izrādīsies slikti ...

Uz šhito var uzrauties jebkurš,itin īpaši mainot ierastās a/m markas un labticīgi nebūdams visos tajos suudos iedziļinājies.

Aksels Reģ.: 03.06.2025
1 0 Atbildēt

Es par to pašu nobrīnījos ka 3 mēneši un 120k km. Galīgi neliekas kopā. Attālums bija metros (120 miljoni metri ja nemaldos) un izrēķināju uz Km. DPF Soot mass rādās 6.56 g, kas ir ļoti maz bez reģenerācijas tik ilgu laiku. Liela ticība, ka DPFs ir griezts ārā pie dzinēja maiņas un cilvēks izdomājis ka jāiepūš mēmākais arābu čips par zemāko cenu, kas izskaidrotu 120k km nobraukumu kopš pēdējās Reģenerācijas UN arī izskaidrotu vecās turbīnas stāvokli (tik liela brīvkustība ka turbīnas slotiņas jau skārās pie turbīnas sienām). Ieplūdes spiediens pareizs un sakrīt ar dzinēja pieprasīto. Nākošo otrdien braucu pie normāla zināma cilvēka (Custom AFR) sataisīt normālu čipu daudz tuvāk stock jaudai. Kā jau rakstīju, sprauslu iesmidzināšanas reālie dati - sliktākais ko redzēju bija 0.5, 0.6, -0.1, 0.3. Kaut kas tāds. Nākošo otrdien/trešdien uzzināšu cik traki čerez žopu bija sačipots.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu šādi sprauslu dati it kā neliecina par kādu dižo krīzi.Par to dpfu arī visadi var būt.Viens izdauza/izgriež, cits atkal vienkārši pa rupjo izurbj cohumu esošajā.Nav neko "jāmetina", viņam mazāks čakars.Katrā gad, tas ir pareizākais lēmums- pie tuvākās iespējas braukt pie zināma meistara un lai izpēta.Gan jau salabos un varēs braukt.

Pa lielam,tā jau tāda tipiska audi "pieeja"- viens bloks nestrādā vienkārši "dēļ kļūdas citā blokā",ej nu izzīlē.Pasarg Dies',ja nejauši noklāsies abs devējs vai piekares augstuma (sazin vēl kurš..)regulators,suuda gps/radio antena vai aklās zonas sensors- uzreiz pus/mašīna eksotisku kļūdu.

Vecā turbīna viņam praktiski noklājās...sāk kļūt gurdens- viņš pie ķenera pa trulo tur kko vēl uzčipo,sprauslas pūš lieku degvielu, turbīna vairs ilgi nepavelk.Vai pēc nedēļas piepūš pilnu dpfu ar sodrējiem, un tad viņš uzķenerē vēl kaut/ko,pamoca vēl mēnesi, un beigās to mašīnu pārdod...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Kā man šis viss būtu bijis noriebies. Ar auto ir jābrauc. Nevis jàjàjas. 

Aksels Reģ.: 03.06.2025
1 0 Atbildēt

Tomēr gribās lai auto ir normālā stāvoklī un nav jauztraucās par kādām liekām kļūdām. Visi auto man bijuši ar 0 kļūdām uz paneļa un kompī.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

tas apsveicami. 

Bet tad nevajag gādāt vāģi ar izgrieztiem dpfiem!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Interesentam praktiski Nav iespēju iegādāt šadu pacmitgadu lietotu mašīnu bez apslēptiem defektiem.Pat ja tu skatīdams neredzētu "neko", pēc nedēļas ieraudzīsi realitāti.Mašīna ir jāsaved kārtībā un jābrauc, nevis nemitīgi jāmaina, cerot uz kādu arvien jaunu brīnumu.Marku/servisu maiņa, jaunāka/sarežģītāka auto iegāde- tas viss ir riskants passākums.

Īpašniekam nav jābūt pašam par speciālistu "uz visām rokām"- pietiktu, ja viņš māk pareizi spriest un būt par tādu kā "brigadieri",izvēloties to vai citu savu gājienu vai attiecīgā meistara apmeklējumu katrā konkrētajā gadījumā.

Kas vispār ir brigadieris kā tāds- viņš (iespējams) pats diezko nemāk strādāt,taču spēj saredzēt kopējo ainu.Vadīt procesus.Muldēt, izgrozīt,izmenedžēt.Norādīt "citiem",ko tiem darīt. 

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Liela ticība, ka DPFs ir griezts ārā pie dzinēja maiņas”

 

un kur jau paspēja būt dzinēja maiņa? kas vēl vēsturē atklāsies?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

650 rakstīja:

Interesentam praktiski Nav iespēju iegādāt šadu pacmitgadu lietotu mašīnu bez apslēptiem defektiem.Pat ja tu skatīdams neredzētu "neko", pēc nedēļas ieraudzīsi realitāti.Mašīna ir jāsaved kārtībā un jābrauc, nevis nemitīgi jāmaina, cerot uz kādu arvien jaunu brīnumu.Marku/servisu maiņa, jaunāka/sarežģītāka auto iegāde- tas viss ir riskants passākums.

Īpašniekam nav jābūt pašam par speciālistu "uz visām rokām"- pietiktu, ja viņš māk pareizi spriest un būt par tādu kā "brigadieri",izvēloties to vai citu savu gājienu vai attiecīgā meistara apmeklējumu katrā konkrētajā gadījumā.

Kas vispār ir brigadieris kā tāds- viņš (iespējams) pats diezko nemāk strādāt,taču spēj saredzēt kopējo ainu.Vadīt procesus.Muldēt, izgrozīt,izmenedžēt.Norādīt "citiem",ko tiem darīt. 

Nevajag lēkt augstāk par d. Ja ir naudas padsmit gadu vecam auto tad jāgādā max vienkāršs aparāts, nevis kaut kāds wannabe prēmijums. 

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nevajag noteikt noteikumus, kas/kuram būtu jāgādā.Un nevajadzētu lieki bārstīties ar nodrāztiem lohsaukļiem.

Domāju, ka tu reāli pat nenodefinēsi, kas īsti ir tas wnajābes prēmiums.Un kas ir suuda japona kondzerbuņ'dža ar grīdaslupatas sēdēkļiem un labākajā gadījumā usb rozeti pakakaļāsēdētāju pakaļējaj'ām "ērtībām".Ne visi gribēs tādu pirkt un ikdienā tēlot mazohistu.Kā arī, Dpf-s,sprauslas un kaudze dažādu "devēju" ir praktiski jebkuram beidzamās pacmitgades hlamam. 

Līdz kam ir nonākts- ka lietotu mašīnu aprite notiek tikai nodrāztu hlamu līmenī,un TO tā piekopj pat it kā oficiāli tirgotāji.Tā vietā, lai cilvēkam reāli paskaidrotu daudzmaz pareizu darbību secību, izmanīgi darboņi viņam joprojām iesmērē nojāātu suudu.Un NAV joprojām praktiski nekādas atbildības.Nojāji līdz hlamam- iesmērē Loham.Vai paņem no iebiedēta loha par pusvelti un uzvāries uz vēl lielāku lohu.

Kā arī- totālākais appsisiens bija nupat ar "jauno" izmešu kontroles epopeju, uz ko atseviški darboņi gan uzvārījās, gan ARĪ daudzu netikdikti veco dd īpašnieki zaudēja jebkuras cerības par normālu cenu kādam to savu hlamu pārdot, lai (iespējams) pats paņemtu tā vietā ko jaunāku un tādējādi notiktu vispārējā autoparka atjaunotne.

Nav pat bijis normāli saprotamu  "atsauksmju", cik tad vairumā gadījumu ir šis jaunaiss izmešu rādītājs tādam normāli uzturētam tam pašam "prēmijas" hlamam ar (AR!) kārtībā esošu pilnvērtīgi funkcionējošu izplūdes traktu.Un NAV bijis "soda sankciju" pret visiem tiem drirsējiem, kuri ar savu bezkaunīgo pļ'jūtīšanu nodegradēja/podā šos te itin labos un pat nesena izlaiduma "prēmijumus".Lohi,krāpnieki un demagogi- lūk patiesā LV autopisnesa vizītkarte. 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti