Hyundai Inster 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Hyundai Inster 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Hyundai Inster elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Testa dienā mani patīkami pārsteidza trīs auto. Un Inster bija viens no tiem. Ja atliekam malā dizainu, jo tas tiešām ir ļoti subjektīvs kritērijs, tad Inster ir nudien lielisks pilsētas auto. Ar pārsteidzoši ietilpīgu salonu un tiešām ērtu sēdēšanu 4 pieaugušajiem, bet tas, protams, uz bagāžas nodalījuma rēķina. Tajā var ielikt apavu pāri + lietussargu + mazu somiņu. Un viss. 

Aprīkojums +/- kā visiem testētajiem, bet viena lieta gan ir forša, ko pamanīju iepriekš arī Hyundai Ionic 6, un bija ari KIA EV3. Ieslēdzot pagrieziena rādītāju, priekšējā panelī nodublējas sāna spoguļa attēls. Kas man traucēja? - kreisā rokas (elkoņa) balsts. Tāda nav, līdz ar to elkoni var atbalstīt vai nu durvju vidū uz roktura, kas ir par zemu, vai arī virs durvju rāmja, kur sākas logs. Tas, savukārt, ir par augstu. iespējams, regulējot sēdpozīciju citādi, šo var atrisināt. 

Kādam no iepriekšējiem braucējiem bija iedzies riepu spiediena indikators. Kaut ar Huyndai man nav lielas pieredzes, taču ļoti ātri un viegli izdevās nokalibrēt spiediena rādījumus. Līdz ar to varu droši teikt, ka iestatījumu algoritms ir visnotaļ intuitīvs, kas ir labi. Vidējais elektroenerģijas patēriņš saskaņā ar rādījumu bija 14,9 kWh/100 km, kas nav daudz, bet šāda izmēra auto, manuprāt, varētu būt zemāks. Ne visiem EV ir, bet Insteram ir - iespēja uzlādēt jebkuru ierīci ar Vehicle-to-Load (no automobiļa patērētājam) funkciju. 

Cena šim auto sākas no 19900 EUR, kas ir tiešām labs piedāvājums neķīnietim un laba alternatīva Dacia Spring, kas varbūt izskatās (atkal subjektīvi) labāk, bet visos citos parametros zaudē Insteram.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Eksterjers ir kā ir, bet tas tik manas gaumes uzskats. Nu negribētos ticēt, ka Spring ir tehniski konkurents. Ja nu dizaina ziņā, jā varbūt. Korejas vāģiem ar to dizainu tā kā pa kalniem…augšā lejā. Un ja man kaut kas nepatīk tad tas ir arguments, kas liek padomāt arī par.

Motorfox Reģ.: 09.08.2025
3 0 Atbildēt

Vienkārši “wow” efekts. Izskatās smuki, iekšā nav tik forši kā Renault 4, bet sajūtas labas. Pats lielākais pārsteigums šim mazajam krupim bija paātrinājums, kas liek nosarkt visiem veco trīslitrīgo dīzeļu saimniekiem. Vienkārši fantastisks auto, no kura izkāpjot, gribas atskatīties, uztaisīt bildi un ielikt Instagram storijā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Par šo es sajūsminājos jau Ķīpsalas izstādē, ārpusē reāli prikolīgs, iekšā atkal šķiet ērti un funkcionāli. Priecātos kādreiz patestēt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

iAuto piešķirtais, neteiktu pret manu gribu, varbūt gan vairāk nejauši un liktenīgi tika 3diennieka testā manā varā šis Insters max komplektācijā. Pats nu nekad nebūtu to domājis izskatīt kā testējamo auto. 

 Pārsteigumu un atklājumu jūra lika man savas domas par šo EV mainīt pilnīgi uz pretējo, labo pusi! Neatkārtošu ko citi jau no pozitīvā te pieminēja.

Bet nekad nenoticētu, ka tik mazā auto iekšā tik ērti un vietas daudz. Jā braucot uz treniņu 4 atā aizmugurē izcili pietiekami un ērti. Somas bagāžas nodalījumā līdz jumtam pielikām, satilpa! Mmm neredzu spogulī neko, sīkums ir podziņa ar 360 kameru, kas braucot visā planšetē visu aizmugurē rāda labā neizkropļotā skatā! Arī pirkstu kombināciju no aizmugurējiem, līdzi neticējiem labi var redzēt. Jumta rores arī IR kur kaut vai gumijas izstrādājumu uzlikt. Naktī ir iespēja atvērt lūkas širmi un atvērt stikla lūku vai vēdināšanas vai zvaigžņu un peresīdu vērošanas nolūkā. jĀ vai tas nebūtu amizants iemesls doties nakts izklaidē ar? 

 Otra svarīga īpašība, šie paši visi 4 sēdekļi transformējās pilnīgi līdzeni un mierīgi var palikt pie dabas krūts pa nakti. Auto iekšā 220V 2kW un vāri vai cep kaut steiku. Bet ja ar to nepietiek un gribās ko jaudīgu tad 3,6 kW no ārējā spraudņa var izvilināt! 

 Un to nu es nesaprotu kā no parastas makfersona piekares var sasniegt tik komfortāblu gaitu!?? Te runa par ielāpu ielāpiem un speciāli sameklētu betona grambu neceļu ar 205 h45 R17 riepiniekiem?  Nakts koncertā dabas parka stūķī, auto mazo kompakto izmēru rezultātā iespējoju to novietot atmuguriski perpendikulāri starp cietiem paralēli noparkotiem drapakiem! 

 Ful led gaismas ļoti labi izgaismo ceļu un pat miglā nav redzami traucējošie parazīto staru kūļi. Par fun pikseļiem nespriedīšu. Ir un ok. 

 Vēl pārsteigums kopaktnieka adaptīvā kruīzkontrole ar zīmju nolasīšanas un paša braukšanas ātruma pieskaņošanos ierobežojumiem un to atcelšana, atsākšana iepriekš iestatītajā ātruma limitā! Žēl tik ka zīmju spraudēji/apguvēji grēko ar to spraušanu… 

 Iespējams piekabes āķis kaut vai tik velo turētāja uzlikšanai, bet IR.

 Akucis lielais bet mazaiņšAis? Pilnīgi normāli pietiekoši, nemaz apgrūtinoši! Brauc kādā režīmā vēlies atlikumu distancei norāda ļoti precīzi. Pati uzlāde ir pietiekoši ātra uz jaudīgās stacijas un lej iekšā stipri labi 70+kW/h diezgan stabili un ilgi, kas mazajai bačai ir ok un konkurentiem šis rādītājs tik ilgi nenoturās…

Īsumā par galveno, un nekāda ,,pilsētas,, bet visu ceļu auto gan. Pats pārbaudīju, ir ok.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Motorfox rakstīja:

Vienkārši “wow” efekts. Izskatās smuki, iekšā nav tik forši kā Renault 4, bet sajūtas labas. Pats lielākais pārsteigums šim mazajam krupim bija paātrinājums, kas liek nosarkt visiem veco trīslitrīgo dīzeļu saimniekiem. Vienkārši fantastisks auto, no kura izkāpjot, gribas atskatīties, uztaisīt bildi un ielikt Instagram storijā.

Pēc šī komentāra man palika interesanti, un pameklēju, kas šis par brīnumu. Mašīna izcili kropliga, bet ok, tas gaumes jautājums. Un 0-100km/h 11 sekundēs, jā, te ne tikai trīslitrīgo dīzeļu saimniekiem jāsarkst 🤣

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

Motorfox rakstīja:

Vienkārši “wow” efekts. Izskatās smuki, iekšā nav tik forši kā Renault 4, bet sajūtas labas. Pats lielākais pārsteigums šim mazajam krupim bija paātrinājums, kas liek nosarkt visiem veco trīslitrīgo dīzeļu saimniekiem. Vienkārši fantastisks auto, no kura izkāpjot, gribas atskatīties, uztaisīt bildi un ielikt Instagram storijā.

Pēc šī komentāra man palika interesanti, un pameklēju, kas šis par brīnumu. Mašīna izcili kropliga, bet ok, tas gaumes jautājums. Un 0-100km/h 11 sekundēs, jā, te ne tikai trīslitrīgo dīzeļu saimniekiem jāsarkst 🤣

Man pilnīgi vienalga.  Bet nu piesakies core uz vismaz diennakts testu, tad te iekomentē. būtu interesanti palasīt, jo arī ķīpenes izstādē, praktiski pagāju garām…tik pavēru durvis un tas arī viss. Nekas nepiesaistīja.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Man diezgan bieži sanāk pabraukāt ar dažādām mašīnām, tāpēc neredzu jēgu tērēt laiku šādiem testiem, nekad nepiesakos. Pieteiktos tikai tad ja testā būtu mašīna, kuru tuvākā nākotnē plānotu pirkt, vai arī kāds mans sapņu auto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

Man diezgan bieži sanāk pabraukāt ar dažādām mašīnām, tāpēc neredzu jēgu tērēt laiku šādiem testiem, nekad nepiesakos. Pieteiktos tikai tad ja testā būtu mašīna, kuru tuvākā nākotnē plānotu pirkt, vai arī kāds mans sapņu auto.

nU lūk, no sērijas lietojis neesmu, bet viedoklis ir. Kā teica vecāmamma, ja tramvajam būtu riteņi…

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Ko nozīmē "viedoklis ir"? Par to ka neglīts, ja izbraukšu domā sāks izskatīties glīts? Vai par to ka 11 sek paātrinājums nav nekāds 3litru dīzeļu killers? Mans 3,5t buss līdzīgi paātrinās, abi vieglie stipri ātrāk. Ticu, ka tādā mazā konservbundžā tas paātrinājums tiešām var likties iespaidīgāks kā ir (atceros sen atpakaļ man tādas sajūtas bija mk1 golfā), bet tās sajūtas ir maldīgas, jo 11 sek ir 11 sek, ja vien ražotājs nemelo, un patiesībā tur nav ielikts 2x jaudīgāks motors.

Vai varbūt tu par to, ka izbraukšu un sagribēšu tādu nopirkt? 😂 Tas arī nebūs, jo nekādi nespēju izdomāt tāda tipa mašīnai pielietojumu mūsu ģimenē.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Dīvaini, ka neviens nav pieminējis, bet man šajā auto, sēžot šofera vietā, kreisais plecs atdurās stoikā, kas ir pilnīgi garām. Šādu lietu novēroja arī Skutelis savā kursors.lv testā. 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

mefisto rakstīja:

Dīvaini, ka neviens nav pieminējis, bet man šajā auto, sēžot šofera vietā, kreisais plecs atdurās stoikā, kas ir pilnīgi garām. Šādu lietu novēroja arī Skutelis savā kursors.lv testā. 

Ar to stoiku ir jā tā, man arī kaut kā tur viņa patraucēja, bet biju atgāzies galīgā JurčikaP stilā. Skaties tag no otras situācijas, pilsētas satiksmē tu sēdi vertikāli iĀ, UN mazas durvis šaurajā P, var vairāk atvērt! Dilemma. 

 Un tās 11 sekundes ir cipars, pilsētā vispār nesvarīgs, jo 0=60 ir ļoti labi, kaut gan cēliens no 90 apdzenot nelikās vājš. Vilcieniņu ar 3 cukčām vēsi  varēja vienā mierā paņemt…Es vēl reiz atkārtoju, auto pirmais iespaids ir ļoti mānīgs. Un tas ir mans viedoklis, jūsējais mani neinteresē. Katram savas intereses un prioritātes. 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti