Testa dienā mani patīkami pārsteidza trīs auto. Un Inster bija viens no tiem. Ja atliekam malā dizainu, jo tas tiešām ir ļoti subjektīvs kritērijs, tad Inster ir nudien lielisks pilsētas auto. Ar pārsteidzoši ietilpīgu salonu un tiešām ērtu sēdēšanu 4 pieaugušajiem, bet tas, protams, uz bagāžas nodalījuma rēķina. Tajā var ielikt apavu pāri + lietussargu + mazu somiņu. Un viss.
Aprīkojums +/- kā visiem testētajiem, bet viena lieta gan ir forša, ko pamanīju iepriekš arī Hyundai Ionic 6, un bija ari KIA EV3. Ieslēdzot pagrieziena rādītāju, priekšējā panelī nodublējas sāna spoguļa attēls. Kas man traucēja? - kreisā rokas (elkoņa) balsts. Tāda nav, līdz ar to elkoni var atbalstīt vai nu durvju vidū uz roktura, kas ir par zemu, vai arī virs durvju rāmja, kur sākas logs. Tas, savukārt, ir par augstu. iespējams, regulējot sēdpozīciju citādi, šo var atrisināt.
Kādam no iepriekšējiem braucējiem bija iedzies riepu spiediena indikators. Kaut ar Huyndai man nav lielas pieredzes, taču ļoti ātri un viegli izdevās nokalibrēt spiediena rādījumus. Līdz ar to varu droši teikt, ka iestatījumu algoritms ir visnotaļ intuitīvs, kas ir labi. Vidējais elektroenerģijas patēriņš saskaņā ar rādījumu bija 14,9 kWh/100 km, kas nav daudz, bet šāda izmēra auto, manuprāt, varētu būt zemāks. Ne visiem EV ir, bet Insteram ir - iespēja uzlādēt jebkuru ierīci ar Vehicle-to-Load (no automobiļa patērētājam) funkciju.
Cena šim auto sākas no 19900 EUR, kas ir tiešām labs piedāvājums neķīnietim un laba alternatīva Dacia Spring, kas varbūt izskatās (atkal subjektīvi) labāk, bet visos citos parametros zaudē Insteram.
Hyundai Inster 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi
Hyundai Inster elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026