Opel Grandland 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Opel Grandland 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Opel Grandland auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

šis ir frontera lielais brālis, ja tā varētu teikt. iekšējie izmēri man atbilstošāki, kopējais iespaids labs, šis auto ir solis uz priekšu, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, protams, priekšējais panelis un ekrāni ir, kā citiem līdzīgiem auto, niansēs savādāki, bet tāpat viss ir labi nolasāms un saskatāms, braukšana normāla, stūrējas un bremzējas, teiktu, ka nekas īpašs, normāls vāģis, bagāžnieks liels, aiz sevis var normāli iesēsties, nav viedoklis par braukšanu naktī, izmēģinājums veikts dienas laikā

rolis Reģ.: 31.08.2001
1 0 Atbildēt

Nosaukums ieintriģē! Auto stāvlaukumā vajadzētu uzreiz pamanīt, bet  ak vai nemaz tik liels nav. Salona ietilpība , ka normālā SUV, bagāžnieks 550 l,  skaitļos izskatās daudz . Mani divi vilku sugas suņi gan teiktu ka ausīm  nedaudz  traucēs, ja abi gribēs  reizē braukt. Es  viņus mierinu ka  jaunie  mīļdzīvnieku pārvadāšanas noteikumi ir gana stingri un  izbrauciens ir jāatliek. Vadītāja vieta  ērta, manuāli regulējama. Sēdpozīcijā   pie stūres:  pirmais iespaids  ka mašīna ir liela.  Pārredzamību  uzlabo  šajā  testa auto aprīkojums ar 360  kameru  un atpakaļskata kamera, priekšā sensori, jāpierod pie gabarītiem. Pateicoties šim aprīkojumam  var  noparkot mašīnu perfekti  arī neērtās stāvvietās. 

Panelis , divi būtiski  radītāji ātrums  , odometrs un  manuprāt virtuāls rādījums cik km varēsim veikt( tie km mainījās, taču  lielums  varēja arī palielināties- hibrīds...).

Vidējais patēriņa  radījums  dienu garumā  gan nemainījās un  bija ka pielīmēts  pie skaitļa 6,3. Protams  planšte, bet kuram tagad tās nav!Visas  funkcijas nav jābaksta planšetē , jo ir rinda ar tiešiem taustiņiem.

Braukšanai viss savās vietās . Mani  uzreiz interesēja  , vai bez iepriekšējas  sagatavošanās, ceļā pilsētā  varēšu intuitīvi ātri aktivizēt adaptīvo kruīzu, izdevās . Nedaudz  samulsināja zīmju atpazīšanas  apstiprinājuma taustiņa novietojums, bet arī to spēju pusstundas laikā izmantot. Ērti  displejs tiek projecēts  vējstiklā (nezinu vai tas ir papildus aprīkojums).

Stūrēšanas  asistents, adaptīva  kruīzkontrole... izmēģināju visādi, ātri saprata ,ka  neturu stūri, bet  joslā varēja noturēt. Ko domāja tie , kas brauca aizmugurē? Teikšu ko pats esmu par tādu braukšanu teicis, laikam boķī  telefonā!!!

Tad es ļāvu auto kruīzā braukt , bet pēc  3km  apnicīga paneļa pīkstēšanas un dzeltenu gaismu raidīšanas manā

  virzienā, auto nepieņēma lēmumu avārijas apstāšanos labajā ceļa pusē un avārijas gaismu ieslēgšanu . Laikam gaidīju par daudz!

Noslēgumā teikšu , ka  auto  lietojams  un  tajā ātri adaptējos ,nebija vajadzīgs tam laiks, viss savās vietās.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nevaru piekrist Conqueror, kas šis ir Frontera lielais brālis. Labākajā gadījumā ļoti attāls onkulis. Atškirībā no Frontera Granland ir jūtams Opel rokraksts - gan vadības panelī, gan salona apdarē, gan ārējā izskatā. Ērti profilēti krēsli, braukšana līgana, stūre atsaucīga.

 

Jāpiekrīt rolim, ka Granland viss ir savās vietās. 

 

Ņemot vērā cenu, kas hibrīdam ir ap 37 000 EUR, es teiktu, ka šis varētu būt visnotaļ konkurētspējīgs ar citiem līdzīga izmēra vai pat mazākiem auto.  

 

Šis nav auto luxury līmeņa cienītājiem, taču vidējai statistiskajai 2+2 ģimenei ar lielu suni būs tieši laikā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti