Bradypus rakstīja:
Labi, ka atzinies, kas ir tavs saimnieku dotais uzdevums. Jo izmisīgā vēlme pierādīt, ka esi kristāls par citiem, visu laiku ņem virsroku.
Šito saka cilvēks, kurš kopē krievu naratīvus.
Bradypus rakstīja:
Labi, ka atzinies, kas ir tavs saimnieku dotais uzdevums. Jo izmisīgā vēlme pierādīt, ka esi kristāls par citiem, visu laiku ņem virsroku.
Šito saka cilvēks, kurš kopē krievu naratīvus.
Ak… arī tev nākas ķerties pie MELIEM, jo tikai pilnīgs deģenerāts var apgalvot, ka pārmetumi Putina režīma finansētājiem un atbalstītājiem ir “krievu naratīvi”
Viencexperts, Laipni lūgts klubiņā, main degenerāten! 😀
Oho, aizgāja otrā lapa (pasniedzos pēc jaunu čipšu pakas).
Autospecu Jurka, kas teica, elektrotačku nekad 🙃 b.
raimondsm rakstīja:
Kādreiz veikalos, kur nesavāktos čekus met kastē, paņem kādus un paskaties!
Tur būs desas, ali, smēķi un nekādu augļu, dārzeņu, labas gaļas vai zivs vai cik necik par veselīgu nominētas pārtikas! Bērnam būs nopirkuši ledenes vai cukurotu limonādi.
…………….
Tas piesārņojums vēl iet komplektā ar pilsētu plānošanu.
Izrādās, ka betons, asfalts, cements un ķieģļi bez skvēriem, parkiem, kokiem, dārziem, ēnas - tas dizains ir tāds, ka temperatūra tur ir par 5-10 grādiem augstāka.
Vēl nedaudz ultravioletā! Līdz ar to pat tie daži daļiņu un CO procenti eksponenciāli vairāk rada elektroķīmisko smogu!
Tā kā elektroauto kaut ko atrisina gan.
Visi indieši nevar dzīvot Čandigarhā!
Nu pipec hobijs, rakāties pa miskastēm un skatīties svešos čekos ko tie ir pirkuši.
Jā, šis ir, no miskasstes katrreiz (allaž) vaig aizvaig pagrābt kādu sauju ar čekiem.Lai vakarā ir ko palasīties un ar ko padalīties ar Draugiem.
Un šo (to) te "indeijiešu" čandigarhāta inflyijencerieni vaig (pa kādi 16k/eur) uzaicināt uzkāpt uz mūsu Brīvo pieminēkli. Komplektā ar kādiem pāris (tumš ādainiem) labi noaugušiem tēviņiem, lai šamie pa 3jiem mums kko Uzsvilpo,kādu jesstru Tautas Dziesmu.Vienīgi vērīgāk jāskatās (jājūt) līdzi,vai šamie tur nesāk urīnēt.
Kā arī- lohrīgu ilgstoši nava apmeklējis tas izcilais Zviedru promo režisors.Sen nav te uzfilmējis nevienu aktuālo (naciOnālo) apkopošanās aktu.Teiksim,pie (vai iekš) Domes, stacijā(centraālajā),basseinā,(aukst)skolā, pabliskajā Peld vietā (plūd malē) un/vai uz kādas Pils vai kāda Torņa fona. Grēcenieku/Smilkšu jebvai (yopttvai!) pašā Jēkaba(-u) ielā.Jā.
Britānijā diskusijas par valdības ideju subsidēt elektroauto iegādi ar 700 miljonu mārciņām, kas ir pieklājīga summa. Diskusijas par to, ka, ja reiz valdībai tik daudz līdzekļu, vai nebūtu pareizāk to izdot veselības aizsardzībai un citām pēc naudas brēcošām institūcijām.
Kā arī organizēs renīšu frēzēšanu trotuāros, lai varētu lādējamo vadu nostiept līdz ielai netraucējot gājējus u.c. kas pa ietvēm pārvietojas.
Vidēji varētu sanākt tuvu 4000 mārciņām uz purna EV iegādei. Soctīklos zobojas, ka , ja reiz dos naudu tiem, kas pērk EV, tad loģiski būtu vēl vairāk atbalstīt tos, kuri auto neiegādājas. Jo nekāds auto tak ir dabai vēl "draudzīgāks, nekā EV. "Dodiet man 5000 $ katru gadu, un apsolos nekādu auto nepirkt"
Briti vismaz velo joslas sabūvējuši Londiniumā, piemotot arī elektriskajam minamajam. Ņemot vērā izmērus, daudzi arī izmantojot un braucot.
Velo joslas vispār vajadzētu nonemt, jo veloderasti ir tie paši gājēji, tikai stulbāki.
Man jau liekas tieši otrādi - velo ir tādi paši transporta lidzekļi un uz ietves viņiem nekad nav priekšroka.
Starp citu, man pavisam nesen viens auto uzbrauca virsū vietā kur krustojas veloceliņs/ ietve ar ielu transportam. Ir daudz tādu bīstamu vietu kur satiksmes organizatoriem būtu jāpiedomā.
Tu noteikti pats biji lohs un neskatījies kur brauc. Veloceliņus ir jaaizliedz, savukart veloderastam jaaizliedz braukt pari krustojumiem. Tikai stumt. Veloderests ir paaugstinatas bīstamibas subjekts.
Ja krustojumos tikai stumt, tad jau visu veloceliņu jēga zūd. Tjipa tev ir izdalīta josla, kur bez raustīšanas vari mīties. Ka jau teicu trotuārs ir domāts gājējiem un tur vislaik ir jāuzmanas lai kādu nesabrauktu.
Nu ja. Veloderasts uzskata kaviņu uz trotuara apbizo gājēji, bet uz brauktuves autovadītāji. Minoritate sagribēja sev atsevišķu ceļu!
Es tā neuzskatu. Braucu droši pa auto ceļiem, bet ir tak mums tie veloceliņi sazimēti, bet izrādās tā ir viltus drošiba. Vairāk par bērniem domāju, tie mierīgi māuc pa veloceļu un hops kāds ar mašinu virsū.
Berniem līdz 14 gadu vecuma ir aizliegta piedalīties celu satiksmē bez vecāku klātbutnes. Značit vecāki veloderasti ir lohi un nejēdz savus bērnus pieskatīt. Jo normāls.cilvēks tādās vietās neļaus sikajam braukt
Nekāda ierobežojuma bērniem bez vecākiem piedalīties satiksmē nav. Kārtējie motorista murgi. Protams, drošāk būtu likt AV stumt auto pāri gājēju pārejām, jo tieši uz tām AV mēdz notriekt gājējus.
Tu esi diezgan konkrēts stulbenis. Ka jau pārsvara visi veloderasti. Paši elementārākos CSN un CSL nezina, bet kad tiek sabraukti, tad kauc.
Kāpēc tu domā, ka autorastiem ir lielākas tiesības uz ceļa? Auto masa tev nedod nekādas priekšrocības, bet gan uzliek papildus pienākumus. Uz šo iekrīot 95% AV.
Ja auto un velo ietriecas pūlī vai uzbrauc gājējam - kurā gadījumā nodarītais kaitējums būs lielāks? Nu re, te arī atbilde.
Kādēļ lai kāds triektos pūlī? Tev laikam trūkst veselā saprāta, ja tādi ir tie argumeni.
Naudasmaiss rakstīja:
Berniem līdz 14 gadu vecuma ir aizliegta piedalīties celu satiksmē bez vecāku klātbutnes. Značit vecāki veloderasti ir lohi un nejēdz savus bērnus pieskatīt. Jo normāls.cilvēks tādās vietās neļaus sikajam braukt
Tavas idejas ir tieši tādas pašas, kā ierēdņiem, kas tos veloceliņus atļauj. Viņu retorikā tak arī - atļaut, aizliegt dominē, bet prātīgāk būtu pašam izbraukt to maršrutu ar riteni. Tad varēs optimālāko noteikt vai kko vajag vai nevajag un kas tur būtu uzlabojms, koriģējams.
Es teicu ka veloceliņus vajag likvidēt, bet tu man piedāvā izbraukt un konstatēt kaut ko tur.
Nemēģini pārliecināt car brained tipu. Tam no auto vadīšanas ir notikusi sociālā deformācija un nekādi loģiski argumenti to nepārliecina.
Par to braukšanu virsū veloceliņa un brauktuves krustojumā - uzliec reģistratoru un raksti iesniegumu policijai, galvenais ir lai kadrā ir VRN un vēlams arī mūlis, tas vēlāk noderēs tiesnesim.
Redzi, tu nemaz netaisies apsvērt domu, ka ja tādi dalbajobi kā tu, nevis tupa brauktu pāri, bet stumtu, tad nekādas kameras un nekādas tiesas nebūtu vajadzīgas.
Dalbajobs tu esi.
Ja auto brauktu uz 5km/st tad neviens gājējs vai velo netiktu notriekti. Piekrīti? Bet vislabāk būtu padziļināta med. komisija lai tādi kā tu, ar lieko hromosomu, vispār netiktu pie interneta, nerunājot jau par AV apliecību. Pasaule kļūtu labāka!
5km/h var iet ar kājām, ar auto pilsētā ir 50kmh, gribi tu to vai negribi.
50, nu pagaidām ir 50.
Arī ar 30kmh tevi notrieks, kamēr tu mīsi pāri krustojumiem, nevis stumsi.
Kaut kad SM nāks pie prāta un pedāļniekiem aizliegs šos debloīdu manevrus. Nāksies stumt.
Iestumt es varu tavai kukažai 🙂
Neko tu nevari, impotent. 😂
Un iemesls ir...tas ka tu esi vientuļš biroja piederums, kam pat savas večiņas nav 🙃 Jā, tādā gadījumā es to nevaru.
Nesāc tikai raudāt labāk ej uz dekatlonu un noperc jaunas pimpenes ar polsterēto dirsu uz akciju, ka neuzberž tulznu. 😁
Dekatlons jau tāds naudasmaisu veikals, kam visa nauda aiziet par oplīzi 🤭
A kur tad tu pērc apspīlētās pimpenes un brilles lai mušas seju nepiedirš?😄
Kreditētāji par "sociālo līzingu" izsakās skeptiski
Šādu "sociālo" naudasdalītāj kantoru dibināšana ir izdevīga galvenokārt pašiem to dibenātājiem (darbavietu un iespēju radīšana šī te "dalāmā" naudas maisa administrētājiem).
Daudzbērnu ģimenei (kura šobrīd Valstiski ViDēji brauc ar 3k vērtu 15gv hlamu) protams ka vajadzētu "piešķirt" 33k vērtu elektro hlamu- lai visi tie "daudzbērni" savā turpmākajā dzīvē būtu kādam bezgalīgā Parādā.
"ja paskatāmies attālākus reģionus, īpaši lauku reģionus, tur nereti sabiedriskā transporta vai nu nav vispār, vai nu tas kursē ļoti, ļoti reti. Attiecīgi aktivitātes, kas paredzētas no sociālā klimata plāna ir pamatā vērstas uz šiem attālāk dzīvojošajiem iedzīvotājiem"
Attālākos reģionos bieži vien jābrauc pa grantenēm un lauku ceļiem. Mūsu lauki nedaudz atšķiras no Francijas, Vācijas un Itālijas laukiem. Un lētākie elektroauto nav nekādi SUV.
Vai braukšanai pa granteni vajag SUV?
"Mašīnas tiek burtiski iznīcinātas. Ja piekare gadā reizi jāmaina, tie ir 500 līdz 1000 eiro. Riepas arī beigtas. 70, 100 eiro viena riepa, ja vēl disku uzsit, tās ir milzīgas izmaksas,"
"Slikto ceļu dēļ uzņēmēji zaudē savu naudu, bērni netiek uz skolu, iedzīvotāji lauž savas mašīnas – tāda ir Latvijas ceļu skarbā realitāte ne vienā vien pašvaldībā." utt.
Elektroauto iegādes pabalsts nabagiem.
KEM plāno programmu,kas atbalsta "mazaizsargātās ģimenes" elektroauto iegādē.
Programma plānota kā pirmā iemaksa par auto kredītu,lai cilvēki varētu savu veco iekšdedzes auto nomainīt pret eauto. Iespējamā mēneša maksa~150€.
Budžets 70 miljonu €
Avots: Eiropas savienība.
Aptuvenais apjoms: 7000 mājsaimniecības