1200 km ar jauno Renault Symbioz E-Tech pa Latvijas ceļiem (+ FOTO) https://iauto.lv/zinas/testi/50857-1200-km-ar-jauno-renault-symbioz-e-tech-pa-latvijas-ceiem-foto
1200 km ar jauno Renault Symbioz E-Tech pa Latvijas ceļiem (+ FOTO) https://iauto.lv/zinas/testi/50857-1200-km-ar-jauno-renault-symbioz-e-tech-pa-latvijas-ceiem-foto
Viena no vārda simbioze nozīmēm ir ideāls savienojums. Un te nu tas ir. Savienojot Renault Captur ar lielāku bagāžas nodalījumu ir radies RENAULT SYMBIOZ. Ietilpīgs auto, kurā var ērti braukt gan pirmajā, gan otrajā rindā, gan pietiek vieta arī bagāžai.
Salona apdare kvalitatīva, visi vadības elementi un pogas savās vietās, pārskatāmas un ērti lietojamas. Sevišķi patīk tas, ka bieži izmanotamās fukcijas vadās ar klasiskām pogām (siltums, ventilācijas jauda), bet retāk lietotās ir skārienjūtīgas (sēdekļu apsilde, stūres apsilde) Elektriski apsildāms vējstikls arī ir labs papildaprīkojums.
Panorāmas jumts ar "aizplīvurojumu" ļoti laba lieta. Tā pasargā no tiešiem saules stariem, bet laiž cauri gaismu. Tas piedod salonam papildus plašuma sajūtu.
1,6l dzinējs ar hibrīdtehnoloģiju nodrošina 145ZS. Rezultātā auto ir dinamisks un patēriņš 5,4 l/100km tāda izmēra auto ir ļoti labs rādītājs. Negatīvais piesitiens ir tāds, ka dzinējs ir skaļš. Otrs mīnusiņš ir amortizātori, tie bedrēs "sit cauri".
Manā vērtējumā Renault Symbioz ir labs auto, derēs gan pilsētā, gan ārpus tās.
Izbraucu gan ar 1,3 turbo MHEV un manuālo kārbu (140 ZS), gan ar E-Tech hibrīdu, kura 1,8 litru benzīna dzinējs un elektromotors kopā attīsta 160 ZS, un jāteic, ka abām versijām ir katrai savas priekšrocības.
Piemēram, manuālais Symbioz ir ļoti precīzi braucams, ar stingru piekari un spēcīgi izteiktu viegluma sajūtu. Tāds visai ietilpīgs ikdienas auto ar nepilna puskubikmetra bagāžnieku un visādiem jaunākās paaudzes pričendāļiem, tostarp Google online kartēm un stikla jumtu, kam var mainīt caurspīdīgumu. Interesanta štelle, jo tagad vairs nav ar sveci jākvēpina stikliņš – saules aptumsumu var vērot caur jumtu Un tā kā tas tomēr ir salīdzinoši vienkāršs bāzes auto, tas Latvijā, kā izskatās, nemaz netiek piedāvāts. Bet ar automātisko kārbu Symbioz MHEV pieejams par 28 390.
E-Tech hibrīds jau ir cita opera - cits benzīna motors, 36 kW elektromotors ar nelielu bateriju, lai brīžiem var pabraukt elektriski, bezsajūga ātrumkārba. Es neteiktu, ka tas ir ārkārtīgi dinamisks auto, bet 9,1 sekunde līdz simtam nav slikts rādītājs. Un degvielas patēriņš ir vairāk nekā iepriecinošs – vidēji 4,3 litri oficiāli, bet praktiski līdz 5 litriem uz 100 kilometriem. Ar pilnu tvertni varot nobraukt līdz 1000 km. Kādam būs jāpamēģina, ja būs uz mieru salonā atstāt vismaz 30 690.
Ja paskatās uz cenu starpību, tad te nav, ko daudz domāt - jāņem hibrīds!
Renault Symbioz 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Renault Symbioz auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026