Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Ne tikai tehnoloģiju uzņēmumi, bet arī automašīnu ražotāji pastāvīgi izdomā jaunus veidus, kā panākt, lai klienti maksātu pēc produkta iegādes. Robežas kļūst arvien neskaidrākas, ja aplūkojam mūsdienu elektroautomobiļu funkcijas. Volkswagen (VW) ievieš jaunu pavērsienu sava ID.3 cenu noteikšanā. ID.3 Pro un Pro S modeļi Apvienotajā Karalistē tiks pārdoti ar samazinātu dzinēja jaudu. Tomēr ir iespējams pilnībā izmantot potenciālu, izmantojot abonementu – protams, par maksu.
Abiem elektroautomobiļiem rūpnīcā ir noteikta 201 ZS (BHP t.s. bremzēšanas zirgspēks) jauda, kas ir precīzāka nekā zirgspēki. Tomēr tehniski viss jau ir uzstādīts, lai radītu 228 ZS. Tātad vienīgais ierobežojums šeit ir programmatūra. Īpašnieki to var mainīt, maksājot ikmēneša abonementu aptuveni 19 eiro apmērā. Alternatīvi, ir pieejami arī gada abonementi par aptuveni 191 eiro ekvivalentu. Mūža pirkums tad maksā 753 eiro. Tie, kas vēlas pārbaudīt, vai jauninājums ir tā vērts, var izmantot viena mēneša bezmaksas izmēģinājuma versiju.
ID.3 pilnas jaudas abonēšana UK
Ne tikai tehnoloģiju uzņēmumi, bet arī automašīnu ražotāji pastāvīgi izdomā jaunus veidus, kā panākt, lai klienti maksātu pēc produkta iegādes. Robežas kļūst arvien neskaidrākas, ja aplūkojam mūsdienu elektroautomobiļu funkcijas. Volkswagen (VW) ievieš jaunu pavērsienu sava ID.3 cenu noteikšanā. ID.3 Pro un Pro S modeļi Apvienotajā Karalistē tiks pārdoti ar samazinātu dzinēja jaudu. Tomēr ir iespējams pilnībā izmantot potenciālu, izmantojot abonementu – protams, par maksu.
Abiem elektroautomobiļiem rūpnīcā ir noteikta 201 ZS (BHP t.s. bremzēšanas zirgspēks) jauda, kas ir precīzāka nekā zirgspēki. Tomēr tehniski viss jau ir uzstādīts, lai radītu 228 ZS. Tātad vienīgais ierobežojums šeit ir programmatūra. Īpašnieki to var mainīt, maksājot ikmēneša abonementu aptuveni 19 eiro apmērā. Alternatīvi, ir pieejami arī gada abonementi par aptuveni 191 eiro ekvivalentu. Mūža pirkums tad maksā 753 eiro. Tie, kas vēlas pārbaudīt, vai jauninājums ir tā vērts, var izmantot viena mēneša bezmaksas izmēģinājuma versiju.