Dongfeng M Hero 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Dongfeng M Hero 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Dongfeng M Hero elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024.gada Latvijā

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

1088 ZS, 4,2 sek. 0-100 km/h, pašmasa 3293 kg. Šie tehniskie parametri ir iespaidīgi. Tieši tik iespaidīgs ir šis auto un arī tā cena (šobrīd 169 990 EUR, pēc kāda laika - vēl +10 000 EUR).

Šis ir īsts gangsteru auto - par to liecina gan ārējais izskats, kan inerjera detaļas. Piemēram, durvju rokturis, kas atgādina revolveri. Aizverot durvis, dzirdams, kā pārlādējas revolveris. Stāvot pie luksofora, viens pajautāja, vai šis ir Dartz Motors ražojums (Latvijas uzņēmums, kas būvē ekskluzīvus auto kinoindurstrijas vajadzībām). Un laikam pamatoti, jo vizuālā līdzība ir. 

Paātrinājums ir iespaidīgs, tomēr pēc sajūtām Teslas paātrinājums ir jūtams vairāk, kaut sekunžu rādītāji ir līdzīgi. Droši vien pie vainas lielā masa, lielās riepas, augstā sēdpozīcija.

 

Man par pārsteigumu, gaitā MHERO ir diezgan paciets arī Standart režīmā. 

Otrs pārsteigums – nekur vadības panelī nemanīju, ka nolasa ceļa zīmes. Līdz ar to nevienā brīdī nesaņēmu visādus paziņojumus , kas reāli traucē. Šis gan ir viens milzīgs pluss. Iespējams, iepriekšējais braucējs ir deaktevizējis. Ja tā, tad forši, ka to var deaktivizēt pastāvīgā režīmā nevis katru reizi no jauna.

Ērtai iekāpšanai un izkāpšanai ir sliekšni, kas “izbrauc”, atverot durvis, un “iebrauc” – aizverot. Bagāžas nodalījuma izmantošana ir savdabīga, jo tā grīda ir diezgan augsta. Tiesa gan ar elektronikas palīdzību (turpat nodalījumā) augstumu var būtiski samazināt, nolaižot visa auto piekari zemāk.

 

Būtu interesanti notestēt, kā MHERO uzvedas ziemā. Kas zina, varbūt izdosies pārbaudīt?

 

Šis ir elektroauto un jāsaka, ka šajā segmentā tirgū šobrīd nav liela piedāvājuma. Ir MB G-klase, kas cenā visdrīzāk pārsniedz MHERO cenu. Toties MHERO litija baterijas ietilpība ir iespaidīga – 142.7 kWh, kas ļauj ar to nobraukt apmēram 400 km. Spriežot pēc datora rādījumiem, šāds range varētu arī būt patiesībā (ražotāja norādītais kombinētajam braukšanas režīmam – 450 km).

 

Mhero neatstāj vienaldzīgus ne braucējus, ne pārējos. Vai man patika? – ļoti. Vai gribētu sev šādu? – Nē, tas pilnīgi noteiikti neatbalstīm ne manām vajadzībām, ne rocībai. Es tomēr esmu latvietis – praktiskais. Bet ceru, ka ne visi ir tik praktiski un MHERO iekaros LV braucēju sirdis un ielās parādīsies ne tikai šis konkrētais demo eksemplārs, bet arī citi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Auto prikolīgs, bet pielietojumu es īsti nesaprotu. Nu tāpat kā Hammeram vai kādam no pieminētajiem Dartz izstrādājumiem. Bagātnieku izklaide.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Tā tas arī ir domāts + parādīt, ka mēs varam

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tikai vai Eiropas bagātnieki tādu pirks? Tie, kuriem ir 170 pakas, ko nolocīt par auto, visticamāk skatīsies citā virzienā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirktāko auto topa augšgalā noteikti nebūs, bet domāju, ka arī šim būs savs pircējs. Ir cilvēki, kam patīk nestandarta auto. 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

  Sāksim ar to ka ĶTR tādam cena sakas no 40K eur ekvivalentā. Nākamais ne mazsvarīgais ownera sildošais moments, visi uz to atskatās un ievēro. Pats pārbaudīju un atļāvu cilvēkiem iesēsties un selfijus ar pašiņiem uzņemt, cik viņi pārsteigti un priecīgi sajutās! Vai raudi tā ir? Nav pat ar kukū jaunāko, tik īstie fani to redz un novērtē…

 Jā, pilsētas satiksmē derīgs, kataklizmu laikā jo var 1m dziļu ūdens šķērsli forsēt un sniega vaļņi nebūtu problēma.  Arī kārtīgam saimniekam noderēs kuteri vai trakteuru pavilkt…piekabē. Riepas rati pienācīgi lai pat varbūt brauktu pa tīrumu un sētu ko nu tur reizēm vajag, lai ar lielo monstru nekratītos.

 Varētu domāt, ka kādiem attiecīgiem derīgiem dienestiem būtu labs, kādā bāzes versijā…

 Dizains un sīkumi, tas izspēlē lielu trumpi sajūtās, kas rodas iekš kabineta, šoreiz tas tilpums un nosaukums vietā, ir labi pasniegti. Pat pārslēdzot braukšanas režīmu, skaņa ar kādu uzgriežās aptveres rādītājs izvēlētajai programmai, vien ko vērts. Tā te varētu daudz ko pieminēt bet tas tik tādiem skuķiem būtu interesanti, ne jau mums, kas visu redzējuši un ēduši...

 Mans verdikts, auto ir super, iespēja arī super ar ko tādu pabraukt un patestēt! Kā teica nomiks, ikdienai ir mazais žiperīgais ok. Krabītis pabarots lai negrauž dvēseli…var doties darba gaitās mierīgu prātu un veselu maciņu. 

 

 Paldies iAuto par lielisko iespēju ko tādu pataustīt un pamēģināt!

Henry Reģ.: 08.08.2025
0 0 Atbildēt

Sanāca pasēdēt Dongfeng M Hero. Ārēji tiešām atgādina Hummeru, bet ar tādu futūristisku piesitienu. Ļoti masīvs, kantains un pamanāms – uz ielas noteikti nepazudīs.

Motorfox Reģ.: 09.08.2025
3 0 Atbildēt

Kas ir svarīgi dārgu, nepraktisku automašīnu klientam?

Atkarībā no segmenta tas var nedaudz atšķirties – komforts, kvalitāte, jauda. Taču visus šos klientus vieno viens kopīgs faktors, izvēloties luksusa preci – atpazīstamība, prestižs un produkta vēsture.

Patērētājs, kurš noskatījis, piemēram, G klasi, pie šīs izvēles nonāk noteiktu apstākļu dēļ. To gadu gaitā ir kultivējis mārketings – caur filmām, reklāmām, sabiedrības tēliem.

 

Un tagad iedomāsimies, ka tirgū ienāk DongFeng Hero.

Gan tehniski, gan vizuāli – iespaidīga automašīna. Bet pietiek izlasīt otrās rindkopas pirmo teikumu, kur acīs lec vārds DongFeng, un viss kļūst skaidrs.

Visādi citādi – perfekta mašīna. Kvalitatīva, ar ļoti patīkamu gaitu gan mežā, gan uz lielceļa. Inovatīva rotaļlieta.

 

Manuprāt, tai ir tikai viens mīnuss, taču tas ir piedodams un labojams.

Lai kontrolētās sānslīdēs izbaudītu šo “tanku”, pie tā ir jāpiešaujas. Tomēr tas ir saprotams – fiziku neapmānīsi, un nenormālais griezes moments kopā ar svaru liek sevi manīt. Vienlaikus ražotājam tomēr ir izdevies daļēji apiet fizikas likumus – auto kopumā brauc viegli, kā spalviņa.

 

Perfekts, inovatīvs auto bez atbilstoša nosaukuma.

Kā minimums Ķīnas ofisam Eiropas tirgum vajadzēja nosaukumu DongFeng nomainīt uz kaut ko piemērotāku. Varbūt viņiem to vienkārši neviens nav pateicis?

 

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Žēl, ka netiku uz testēšanu, bet auto, protams, vienaldzīgu gluži neatstās.

 

Redzot riepas, kādas šim auto ir uzmontētas, likās interesanti kā tas ar 1088 zirgiem uzvedīsies uz asfalta seguma…

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

martinslusis rakstīja:

Žēl, ka netiku uz testēšanu, bet auto, protams, vienaldzīgu gluži neatstās.

 

Redzot riepas, kādas šim auto ir uzmontētas, likās interesanti kā tas ar 1088 zirgiem uzvedīsies uz asfalta seguma…

Ļoti labi jutās. Gaidīju Pajero vai LC raksturīgo žvangāšanos, bet nē - ne sliktāk, ne labāk kā Multivan, piemēram.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti