Te viens piemērs ar klaji veinpusēju informāciju LTV izpoldījumā
Un te mana video.atbilde un raksts:
iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO) https://iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/50503-iauto-lv-redaktors-mris-ozoli-nepiekrt-csdd-ekspertam-oskaram-irbtim-par-ceu-infrastruktras-ne-ietekmi-uz-drobu-video
Vai Latvijas televīzija, radio un LSM tiešām ir sabiedriskais medijs?
Pēdējos gados ir vāji interviju tipa raidījumi bez asiem jautājumiem. No 2019. gada tie vairākās sabiedrībai svarīgās tēmās ir attālinājušies no žurnālistikas pamatprincipiem, piemēram, Covid-19 cenzūra, komplimentējošas intervijas ar Vienotības politiķiem, daudzu svarīgu jautājumu neatspoguļošana, kā tagad Chat control, un beigu beigās elektroauto lobētās konkurences tirgus kropļošanas, kā rezultātā.ar to.pašu EKI tiek izsaimniekota nauda lietām kā privātaia transports - vai nu esam bagāta valsts vai vienkārši stulbi. Nekritiskā domāšana un “atbalstošās” valodas lietošana Izraēlas genocīdā pret palestīniešiem, tie ir ļoti smagi starptautisko tiesību aktu pārkāpumi kā Ženēvas konvencija, nu nedrīkst masveidā slaktēt un nogalināt civiliedzīvotājus un šaut bērniem pakausī, turēt bez tiesas cietumos un spīdzināt. Tas pats ir arī novēlotas informācijas sniegšana, kā bija par Satiksmes ministrijas ieceri sodīt papildus ar 1 soda punktu no +10 km/h, ko lobēja Tālivaldis Vectirāns. Vai tā pati autovadītāju sodīšana un nelikumīgā sodīšana - intervē Valsts policiju un CSDD, kas ir ieinteresētās (kontrolētās) puses.
Sāksim uzskaitīt šos piemērus.
Turklāt mēs katrs un mūsu bērni par to maksājam 33.5+ eiro gadā.
Izņēmums ir raidījumi "Aizliegtais paņēmiens" un "Dombura intervijas", kas tiešām ir ļoti noderīgi raidījumi un augsts līmenis.