Vadības bloks paņem kaut kādus pēdējos / vidējos rādītājus, vai lieto citus datus, pēc kā vadīties. Gan jau ka pēc laika izmestu arī kādu kļūdu. Vai nosprāgtu.
Vai arī tas jau sen ir čau, un vadības bloks jau sen lieto "limp mode"
Vadības bloks paņem kaut kādus pēdējos / vidējos rādītājus, vai lieto citus datus, pēc kā vadīties. Gan jau ka pēc laika izmestu arī kādu kļūdu. Vai nosprāgtu.
Vai arī tas jau sen ir čau, un vadības bloks jau sen lieto "limp mode"
No rītiem ir dienas kad pieliec un noslāpst,citreiz pielec bet motors strādā nevienmērīgi min 5
It kā jau kaut kādai reakcijai bija jābūt pievienojot un atvienojot, vismaz jānoraustās vai kaut kā tā. Man vismaz tā šķiet.
Par to vai kaut kam jāmainas vai nē var atbildēt tikai kāds kurš šo MB vadības bloku ir programmējis, jo kā jau augstāk minēja - vadības bloks pāriet uz “arvārijas režimu” un piemēro konkrētu kaut kādu vidēju degvielas “karti” - nu jeb vienkāršāk sakot programātiski fiksētu konkrētu gaisa un degvielas sajaukumu kurš jau faktiski ignorē specifiskus momentānos gaisa masas merījumus. Bet tehniski būtu jāparādas vismaz Check Engine kļūdai. Pēc būtības elektroniski vadīta degvielas padeve ir para vairākām kārtām precīzāka kā karburators, un karbutratori taču arī aukstā laikā turpināja darboties, jā kādreiz protams bija pašam jāregulē čoks ( gaisa padeve) un varēja būt ka auto motors auksts diezgan paraustījās ja netrāpīji.
Modernā auto ir vairāki (dažādi) sensori kurus ja ņem vērā degvieles sagatavē nav liela bēda ja tavs MAF pēkšņi “izkrīt” no shēmas, kamēr vien kāds no pārējiem sensoriem nesāk pilnīgu tuftu “stāstīt” motora vadībai. Nu teiksim lambda pilnā mutē “dziedātu” - "lej, lej ielej vēl" …
Gaisa masas mērītājs
Kad atvieno gaisa masas mērītājus motors darbojās,nekas nemainās? tā jābūt? Mercedes ML 320