Ukraiņi meklē iegādāties nelielu furgonu ar aukstuma kasti - Forums - iAuto

Ukraiņi meklē iegādāties nelielu furgonu ar aukstuma kasti

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Ukraiņiem nepieciešams transporta lidzeklies, ar kuru veikt siltā ēdiena piegādes. Budžeta līdz 2000 eur.

 

Ir atrasts šāds variants https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/peugeot/partner/bbpcoj.html Peugeot Partner Izlaiduma gads: 2008 marts, Motors: 1.6 dīzelis, Ātrumkārba: Manuāla, Nobraukums, km: 250 000.

Varbūt, kāds var atrast labāku variantu Baltijā?

 

 
GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Domāju,ka uz nobraukumu šiem nav vērts skatīties, jaskatās dzīvē

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Tieši tā

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Tas Pežo bildēs tāds saguris'un pašķībs  izskatās, Apskkates ar gadiem ilgi problēmas iziet ar pirmo reizi, pat salīdzinot ar mazo gada nobraukumu

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt
GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

paŗbaudi,jo domā,ka bijis zagts, kas tad tādu zags, viņš astoņus gadus Latvijā  tā,kā vairs neko aktuālu viņam neatklāsi.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Paldies par palīdzēšanu - pērkam Renault Kangoo KZ-4633

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Lai ķengurs  tehniski nepiviļ, un veiksme viņam pret droniem

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vedīs ēdienu - pusdienas

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Tas atkarīgs cik Tuvu frontei vedīs, tāpat nav pasargāts no droniem, vai šāviņiem

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Auto pirms braukšanas uz Ukrainu mums bezmaksas piekrita pārbaudīt Renault servisa centrs Mūsa Motors Rīga, iespējams, sanāks klātienē uzfilmēt servisa video.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Izlecā ārā lielākas un mazākas problēmas:

  • Dzinējs nekorekti strādā 
  • Antifrīzā ir eļļa - Eļļa ir izplešanās laukā
  • Nav rokas bremzes 
  • Sarusejušas bremžu caurules 
  • Stūres mehānisms viegli tek

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kādas prognozes. Tiks līdz Ukrainai?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja eļļa iet antifrīzā tad eļļas paliek mazāk un antifīzs pamzām kļūst mazāk siltumietilpīgs. Eļļu sekot līdzi un pieliet - nav lielākā problēma. 

Kamēr tas virziens eļla uz dzeses sistēmu ir tikai šajā vienā virzienā - var dzīvot, tiklīdz tas mainīsies un antifīrzs sāks nokļūt eļļā - tad auto izdosies veikt labi ja 1000km pirms piebeigsi motoru. Atkarībā no problemātiskās vietas ( galvas blīve vai dažiem auto kā BMW kaut kāds idiotisks siltummainis) tev iespējams jau iet antifrīzs cilindros vai cilindrā, atkla varbūt ātrs pī, bet tad atkal esmu ar Ford Ranger ar šādu problēmu (bet tikai anitfīzs nonāk cilindrā) nobraucis 10 gadus …

Īsumā jāņem un jāizskraida visi Pežo forumi par šo tēmu - kas tad ir biežākais šādas nelaimes cēlonis un tad varbūt var “pārmest krustu” un turpināt braukt … bet varbūt labāk ne …

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Vai tad pie pirkšanas neredzējāt, ka eļļa izplešanās traukā, izplešanās trauka spiediens un dzeses šķidruma vizuālais ir viens no pamata aspektiem  kam japieverš uzmanība pērkot auto, a kas dzinejam ,ka nekorekti strādā? ,kāda forsunka pie vainas? parejas vainas varetu buut pa lielam sikums 

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Nevienmērīgi apgriezieni stāvošā pozīcija, braucot esot viss ok.

PS: Es fiziski nebraucu pārbaudīt auto!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti