Interneta datus iesaka pirkt “AIRALO” ar eSIM
- Datu apjoms - NEIEROBEŽOTS
- Ātrums samazinās līdz 1 Mbps, kolīdz izmantoti 3 GB dienă.
- DERĪGUMS 10 dienas
CENA 31.00 €
Interneta datus iesaka pirkt “AIRALO” ar eSIM
CENA 31.00 €
Nopirku šo eSim mobilajiem internetam Ķīnā.
Te mans atlaižu kods - Saņem EUR 3.00 € atlaidi pirmās eSIM pakas iegādei no Airalo. Izmanto kodu MARIS3141 reģistrējoties vai norēķinu lapā. https://airalo.go.link/ibYh4

Ko iesakot no VPN?
Ja pērk eSim no Airalo, tad, it kā, 50% atlaide uz Proton VPN.
Problēma, ka Ķīnā daudzi VPN pakalpojumi tiek bloķēti, arī daļa no populārajiem (Proton VPN, NordVPN u.c.).
Pat ja VPN strādās, ir iespējams, ka piekļuve sociālo tīklu aplikācijām (YouTube, Instagram, Facebook, X/Twitter u.c.) būs ierobežota vai ar pārtraukumiem.
Ar VPN vien nepietiks, lai netraucēti publicētu video — dažos reģionos augšupielādes ātrums būs ļoti zems vai pilnībā bloķēts.
Bez tā VPN es saprotu, ka netikšu nevienā App un nevarēšu publicēt video.
Ķīnā iesaka Express VPN saite te https://www.expressvpn.com/

Ņemšu šo Advanced. Pierēķināja vēl PVN un beigās Order total $16.93
Galvenais atcerēties pārtraukt abonēšanu, savādā katru mēnesi noņems šo ciparu.

Vēl arī lietuviešiem esot labs NordVPN. Kādam ir pieredze ar šo?
Ķīnieši palīdz krieviem Ukrainas karā. Un braucot pie šiem Tu to politiku atbalsti. Tas arī galvenais kas jāzina.
Kad Vācija (tuvāko 10 gadu laikā līdz 2035.gadam) — un līdz ar to arī pārējā Eiropa — būs zaudējusi vienu no savām nozīmīgākajām nozarēm ar augstu pievienoto vērtību, proti, autobūvi, tad varēsi parunāt ar CO₂ politikas ieviesējiem ar ekoloģisko lozungu sludinātājiiem.
Eiropa ar klimata saukļiem uz lūpām ieies recesijā arī bez visa kara ietekmes.
nenovirzies no tēmas, tā ir par Ķīnu. Šo ražotāji uzsauca braucienu uz rūpnīcām un nauda nesmird iestājās ?
Es neredzu loģiku tavā tēzē vai pārmetumā, pat nezinu, kā to nosaukt, ņemot vērā, ka katru iespēju mēģini šeit regulāri negatīvi rakstīt par iAuto platformu.
Latvijā un Eiropā visus žurnālistu braucienus uz automašīnu prezentācijām apmaksā autoražotājs.
Kāds šajā sakarā ir jautājums? Vai tas ietekmē saturu kā pirktu saturu? iAuto gadījumā nē, neietekmē. Bet ir arī ēnas puses šajā sistēmā, un tās ir, ja tu uztaisi negatīvu testa aprakstu un esi medijs, kas no tā pārtiek, tad Latvijā jā - saturu tādā veidā var un ietekmē. Manā gadījumā esmu saskāries 2x ar tiešu ietekmēšanas gadījumu, abos esmu pateicis skaidru nē dīlerim. Proti, Andrim Sivickim, kad strādāja Autobrava par Fiat Ducato, un Dainim Bremzem no Nordes, par Renault plānoto modeļu ražošanas pārtraukšanu. Pēdējā gadījumā pat Auto Asociācijai ieteicām izstrādāt ētikas kodeksu.
Ja šādi auto prezentāciji braucieni būtu jāapmaksā redakcijai, tad tādi vienkārši nebūtu, jo tie neatmaksātos.
Ķīnas gadījumā finansiāli man tie ir pat zaudējumi, ņemot vērā patērēto laiku un uzņēmuma komandējuma izmaksas, iekavētie darbi Latvijā utt. Es to daļēji tāpēc norakstu kā piedzīvojumus, jo būs 1400 km brauciens pa Ķīnu. Domāju, ka tas būs iespaidīgi.
Ja saturs tiek apmaksāts, tas tiek attiecīgi marķēts kā reklāmraksti.
Oho kādi skaļi vārdi. Atslābsti, nekur Eiropas autobūve recesijā neaizies. Tai Ķīnas autobūvei nav augsta pievienotā vērtība, ja būtu sen jau mēs braukātu ar SanngYong vai kā tos hlamus sauca.
Brauc, tikai atpakaļ jau atbrauksi kā ĶKP aģents.
Tā ir prognoze, laiks rādīs.
To pašu pirms 25 gadiem teica par Dienvidkoreju.
Nupat biju aizšāvis līdz Austrijai - ķīniešu brīnumus uz ielām/ceļiem redz daudz… ļoti daudz…
Eiropas vatņiki.
VDD jau atkārtoti brīdina augstskolu akadēmisko personālu lai uzmanās vai vispār atliek vizītes Ķīnā, un lai lieto vienreizlietojamu viedierīci.
Savieno Alipay ar maksājumu karti. Tas nav tik vienkārši, aizņem neticami daudz laika un neko labi nestrādā. Tie stāsti par Ķīnas IT pārākumu ir ļoti pārspīlēti. Nekas tur labi nestrādā. Arī ķīniešiem. Ja nesavienosi savlaicīgi, paliksi pavisam bez naudas lidostā. Samaksāt varēsi tikai par shuttle vilcienu.
Skatiem šķiet izmantojām parasto Revolut esim un nekas tur briesmīgs nebija. Bet strādāja nestabili. Kā viss tur
iAuto rakstīja:
Es neredzu loģiku tavā tēzē vai pārmetumā, pat nezinu, kā to nosaukt, ņemot vērā, ka katru iespēju mēģini šeit regulāri negatīvi rakstīt par iAuto platformu.
Latvijā un Eiropā visus žurnālistu braucienus uz automašīnu prezentācijām apmaksā autoražotājs.
Kāds šajā sakarā ir jautājums? Vai tas ietekmē saturu kā pirktu saturu? iAuto gadījumā nē, neietekmē. Bet ir arī ēnas puses šajā sistēmā, un tās ir, ja tu uztaisi negatīvu testa aprakstu un esi medijs, kas no tā pārtiek, tad Latvijā jā - saturu tādā veidā var un ietekmē. Manā gadījumā esmu saskāries 2x ar tiešu ietekmēšanas gadījumu, abos esmu pateicis skaidru nē dīlerim. Proti, Andrim Sivickim, kad strādāja Autobrava par Fiat Ducato, un Dainim Bremzem no Nordes, par Renault plānoto modeļu ražošanas pārtraukšanu. Pēdējā gadījumā pat Auto Asociācijai ieteicām izstrādāt ētikas kodeksu.
Ja šādi auto prezentāciji braucieni būtu jāapmaksā redakcijai, tad tādi vienkārši nebūtu, jo tie neatmaksātos.
Ķīnas gadījumā finansiāli man tie ir pat zaudējumi, ņemot vērā patērēto laiku un uzņēmuma komandējuma izmaksas, iekavētie darbi Latvijā utt. Es to daļēji tāpēc norakstu kā piedzīvojumus, jo būs 1400 km brauciens pa Ķīnu. Domāju, ka tas būs iespaidīgi.
Ja saturs tiek apmaksāts, tas tiek attiecīgi marķēts kā reklāmraksti.
Atkal noleci no tēmas. Zinām mēs, ka auto ražotāji apmaksā šādas vizītes. Bet šeit kā reiz ir jautājums par Ķīnu, nevis Eiropu. Situācijā, kad Ķīna atbalsta agresoru krieviju Ukrainas karā ir, maigi sakot divkosīgi, izlikties par Ukrainas aizstāvi un vienlaikus pieņemt no Ķīnas dāvanas sava biznesa bīdšanai.
Klau, Eiropa arī atbalsta agresoru, tikai vēl liekulīgi melo, ka to nedara. Ar ko tā Ķīna ir sliktāka?
Ķīna nav Eiropas sankciju sarakstā? Pat ne Ukrainas sankciju sarakstā. Tā teikt, nosmeļ naudu no visām pusēm. Tā kā es tev šajā jautājumā nepiekrītu. Un par dāvanām būtu skaļi teikt, bet jā, aicinātāja puse apmaksā braucienu un uzturēšanos, cerībā saņemt publikācijas sev vēlamā gaismā. Pārējais atkarīgs no katra medija ētikas.
Apmaksātais saturs tiek marķēts kā reklāmraksts.
iAuto rakstīja:
Paldies, jā, saprotu, ka tas vajadzīgs. Es savienoju ar WeChat. Te grūtākais, ka angļu versijā ir ļoti daudz ķīniešu valodas
Bankas kartes viņi neņem? Arī sankcijas vai kas?
Ņem. Bet savējās. Savu Visu vari droši paturēt pie sevis. Balto cilvēku instrumenti darbojās tikai metro un vilcienos. Pārējos naudas saņēmējos nav pat īsti POS. Tikai tāds ekrāns AliPay. Bankomātos šķiet arī nevarēja.
anonimikis rakstīja:
Ķīnieši palīdz krieviem Ukrainas karā. Un braucot pie šiem Tu to politiku atbalsti. Tas arī galvenais kas jāzina.
pirms malt propogandu:
Не только дроны: как Китай торгует с Украиной - Коммерсант Украинский
LMT atsūtīja cenas mobilajiem sakariem
Atrodoties ārvalstīs, zvani uz Latviju un EEZ valstīm, €/min: China-Mobile, UNICOM 2.99.
Zvanu saņemšana, €/min: 1.49.
Īsziņu sūtīšana, €: 0.19.
Pirmais 500 MB interneta apjoms 30 dienām valstu grupā PASAULE 2 par 15.99 €.
Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
18
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
10
Ko vajadzētu zināt un darīt pirms brauciena uz Ķīnu?
Kādi ieteikumi? Atsauksmes!
Īstermiņa vizītēm Latvijas pilsoņiem vīza nav nepieciešama, taču jāņem vērā, ka Latvijā izdotā autovadītāja apliecība Ķīnā nav derīga. Arī tā dēvētā starptautiskā autovadītāja lapiņa netiek Ķīnā netiek pieņemta. Jākārto uz vietas lokālā tiesības. Esot viegli
Kādi vēl dokumenti vai ieteikumi jāzina ceļotājiem uz Ķīnu?