Xpeng G6 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Xpeng G6 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Xpeng G6 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026   

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Xpeng G6 2025 foto

Xpeng G6 cena Latvijā no 43 500 EUR

 

 

 

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Izbraucu īsā braucienā ar G6 modeli. 

Xpeng G6 un G9 ražo Austrijā, tajā pašā rūpnīcā, kur ražo Geļikus, kā arī ir sadarbība ar VW.  Dizaina ziņā, protams, var saskatīt līdzības un elementus no daudziem citiem tirgū esošajiem modeļiem, bet kopā sastellēts solīdi un rodas augstvērtīgs iespaids. Šis aparāts laikam maksā no 43 līdz 54 tūkstošiem, atkarībā no versijas - divu veidu baterijas, trīs dažādas jaudas (250-486 ZS) un RWD vai AWD. 

 

Auto ir komfortabls, brauc pārliecinoši - vairāk orientēts uz komfortu, bet vidējā jaudas versija (296 ZS) tīri veikli skrien arī uz priekšu. Laba skaņas izolācija, daudz ekstru. Funkciju vadība caur skārienjutīgu ekrānu un pāris slēdžiem uz stūres - beigu beigās ar stūri var kontrolēt plašu funkciju klāstu, tikai tas jāapgūst. Pozitīvi, ka drošības asistenti izdara savu darbu pārliecinoši, neuzbāzīgi un bez liekas skanēšanas - citiem automobiļiem no Ķīnas tie ir pārlieku skaļi un disciplinēti. Xpengā tā nav - forši. 

 

Katrā ziņā, par šo ražotāju radās iespaids, ka vēriens inovācijās ir līdzīgs tam, kāds tas bija Maskam - ne velti salona atklāšanā bija apskatāms pat lidojoša automobiļa prototips. Auto liekas saprotams, patīkams un šajā cenas diapazonā nāk ar labu piedāvājumu. Šaubos, vai Eiropiešiem tā īsti ir ko likt priekšā. Bet tas lielākais mīnuss ir neziņa par kvalitāti ilgtermiņā, rezerves daļu un speciālistu pieejamību, kā arī straujāku vērtības kritumu. 

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 0 Atbildēt

par ķīnas elektroauto nozari kopumā - pats galvenais un vissvarīgākais - es neredzu nekur nevienu pierādījumu, ka diapazonā no ļoti smagas avārijas līdz vidēji smagai, atkarībā no trieciena virziena un citiem faktoriem, avārijas gadījumā ir iespējams izkļūt no salona! ir tikai šaušalīgi video, un regulāri! kur cilvēki nespēj izkļūt no auto, jo durvis bloķējas, un sadeg dzīvi, jo baterijas uzliesmo trieciena rezultātā! šie skati manā prātā pārvelk svītru, jebkuru domu vai vēlmi iegādāties ķīniešu elektroauto, basta....

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Euro ncap testus paskaties.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Konuss rakstīja:

Izbraucu īsā braucienā ar G6 modeli. 

Xpeng G6 un G9 ražo Austrijā, tajā pašā rūpnīcā, kur ražo Geļikus, kā arī ir sadarbība ar VW.  Dizaina ziņā, protams, var saskatīt līdzības un elementus no daudziem citiem tirgū esošajiem modeļiem, bet kopā sastellēts solīdi un rodas augstvērtīgs iespaids. Šis aparāts laikam maksā no 43 līdz 54 tūkstošiem, atkarībā no versijas - divu veidu baterijas, trīs dažādas jaudas (250-486 ZS) un RWD vai AWD. 

 

Auto ir komfortabls, brauc pārliecinoši - vairāk orientēts uz komfortu, bet vidējā jaudas versija (296 ZS) tīri veikli skrien arī uz priekšu. Laba skaņas izolācija, daudz ekstru. Funkciju vadība caur skārienjutīgu ekrānu un pāris slēdžiem uz stūres - beigu beigās ar stūri var kontrolēt plašu funkciju klāstu, tikai tas jāapgūst. Pozitīvi, ka drošības asistenti izdara savu darbu pārliecinoši, neuzbāzīgi un bez liekas skanēšanas - citiem automobiļiem no Ķīnas tie ir pārlieku skaļi un disciplinēti. Xpengā tā nav - forši. 

 

Katrā ziņā, par šo ražotāju radās iespaids, ka vēriens inovācijās ir līdzīgs tam, kāds tas bija Maskam - ne velti salona atklāšanā bija apskatāms pat lidojoša automobiļa prototips. Auto liekas saprotams, patīkams un šajā cenas diapazonā nāk ar labu piedāvājumu. Šaubos, vai Eiropiešiem tā īsti ir ko likt priekšā. Bet tas lielākais mīnuss ir neziņa par kvalitāti ilgtermiņā, rezerves daļu un speciālistu pieejamību, kā arī straujāku vērtības kritumu. 

Magna Steyr? Production in Graz has been declining: after more than 105,000 vehicles in 2023, only 71,900 cars were built last year. Jaguar has already ended I-Pace production, while contracts with BMW and Toyota will expire in 2026. Fisker, which planned to have its Ocean SUV built at Magna, has since gone bankrupt. An order from Ineos to manufacture the electric off-roader Fusilier was withdrawn before the first car was even built. Magna announced that the electric drive for the all-electric G-Class has been in production in Lannach, Austria, since last year.

Tā kā Žpeņg nāk kā glābiņš.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Nē pareizi laikam izruna ir Šauj-Pang 🤣

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti