Pirmdien uz Lietuvas-Polijas robežas svinīgi atklāts Via Baltica posms - Forums - iAuto

Pirmdien uz Lietuvas-Polijas robežas svinīgi atklāts Via Baltica posms

imzz Reģ.: 27.02.2015

Polijas prezidents Karols Navrockis un viņa Lietuvas kolēģis Gitans Nausēda piedalījās ceremonijā, lai atzīmētu automaģistrāles Via Baltica posma atklāšanu pāri abu valstu robežai, kas ir daļa no automaģistrāles no Igaunijas uz Poliju.

Via Baltica Polijas posma būvniecība ilga vairāk nekā 10 gadus un izmaksāja vairāk nekā 11 miljardus zlotu (2,6 miljardus eiro), no kuriem gandrīz 1 miljards eiro nāca no Eiropas Savienības fondiem. Tas ir daļa no Eiropas autoceļa E67, kas savieno Somiju ar Čehijas Republiku.

notesfrompoland.com/2025/10/20/poland-and-lithuania-open-via-baltica-road-connection-between-them/

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Ha!

Lai atrauc paskatās, kā tilts pār Salacu jātaisa, kas starp citu, arī ir E67, atraduši ar ko lielīties...maģistrāle dažu simtu kilometru garumā, mums pa to laiku pat tiltiņu pār vienu upeli nevar uztaisīt!

Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 0 Atbildēt

Lietuvieši un poļi jau atkal parāda kādai bija jāizskatās Via Baltica pie mums.

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Šodien braucot radio klausījos - ekonomikas rādītājos Baltijā tagad leiši esot pirmie, igauņi otrie un mēs tur, kur parasti. Ņemot vērā vēsturisko pieredzi - Ādolfs savu reihu  ekonomiski pacēla tieši ar autobāņu būvi. Secinājums - LT būvē bāņus intensīvi, EE arī būvē, un mēs esam tur, kur esam.

P.S. Poļi arī būvē. Un ir tur, kur ir - visai aeiropai priekšā.

core Reģ.: 03.01.2017
6 0 Atbildēt

A ko tu gribi, ja pat auto portālā ir pilns ar lohiem, kas stāsta, ka nekādi bāņi neesot vajadzīgi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Nu ja! Ja jau uz divām joslām jau nositas tik daudz cilvēku, tad kas būs uz četrām?! Divreiz vairāk līķu!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Vai ne? Uz Ķekavas apvedceļa katru dienu pa līķim… Īpaši ziemā, tāpēc tur ir ļooooti svarīgi sezonā ierubīt 90 km/h maksimālo… 

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Par to naudu, ko izmaksā divreiz gadā sūtīt brigādi, kas ņem nost tās zīmes un karina atpakaļ, varēja katrā galā pa ekrānam uzlikt, un regulēt ātrumu atkarībā no reālajiem apstākļiem.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Brigādi uz 16h gadā noslogot vai turēt operatoru visu gadu, kurš seko tiem apstākļiem un pārslēdz zīmes, nu galīgi nebūs vienādas izmaksas. 

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Operātors tur arī tagad sēž. Ja netici pamēģini apstāties ceļa malā, pavisam ātri piebrauks busiņš ar oranžām bākugunīm un paprasīs vai evakuātoru jau izsauci, vai izsaukt tavā vietā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Godīgi sakot, kā tās šosejas teju ikdienas lietotāju, šis reāli izbrīna. Uz Siguldenes ekrānus uzlikt varēja, bet te - uz vienīgās oficiālās ātrgaitas šosejas, nevarēja… WTF?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Pie tam uz Siguldenes cik to ekrānu? A te reāli katrā galā pa vienam vajag un viss, jo nav desmitiem nobrauktuvju/uzbrauktuvju.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Varēja atstāt 120 km/h visu gadu un nečakarēties ne ar kādām viedām zīmēm - tāpat uz slidena ceļa praktiski neviens tā nebrauks. Viedās ceļa zīmes ir līdzīgs infantīlisms un vadāmas publikas paraugs.

 

Par LT bāni uz Viļņu - lūdzu brauc uz 100tu visu cauru gadu, ceļš krietni sliktākā stāvoklī kā Ķekavas apvedceļs. Apsēstību ar satiksmes bremzēšanu ir vienreiz jāizbeidz !

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

Normāls Latvijas pilsonis uz ārzemēm brauc no mārupes. Valsts to zina un tāpēc arī iegulda pareizajā kompānijā. 

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Ekonimika ir kravas. Kravas ved ar fūri vai ar kuģi. 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti