Šveicieša problēmas ar VW ID.4 - Forums - iAuto

Šveicieša problēmas ar VW ID.4

imzz Reģ.: 27.02.2015

 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Super, tiks pie jaunas baterijas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tas nav tik vienkārši; nemaina visu bateriju , maina moduļus. ID.4 82 kW baterijai tādu ir 12. Divus viņs jau pa garantiju apmainījis, un garantija drīz beigsies, jo braucot samērā daudz un garantija beidzoties pie 160 000 km nobraukuma.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Abet es redzēju video, kur vienam MB Sprinterim 150000 km laikā maina jau 4. motoru.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Vācu auto forumos rakstot, ka mūslaikos trešā eļļas maiņa esot kopā ar dzinēju

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ievietoju tāpēc, ka vecītis pievieno diagnostiku un diezgan nopietni iedziļinās lietā. Es pats arī izglītības labad parakājos internetā par tēmu.

Tātad ID4 baterija sastāv no 288 elementiem, kas saslēgti pēc principa 96s3p  96 virknē *3 paralēli. Katrs no 12 moduļiem saslēgts 8s3p    ( 24*12=288 ). t.I. katrā modulī ir 3 X virknē  saslēgti 8 elementi un šīs 3 virknes saslēgtas paralēli.

Tieši šis paralēlais slēgums rada problēmas, jo pat minimāla atšķirīga voltāža rada izlīdzinošās strāvas.

Jautājums, kāpēc nevar likt 3 reizes "resnākus elementus un tad pietiktu ar 96 tikai virknes slēgumā. Acīmredzot, ir nopietni iemesli, kāpēc nevar, piem. esošais izmērs ir optimāls no dzesēšanas viedokļa.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti