Šveicieša problēmas ar VW ID.4 - Forums - iAuto

Šveicieša problēmas ar VW ID.4

imzz Reģ.: 27.02.2015

 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Super, tiks pie jaunas baterijas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tas nav tik vienkārši; nemaina visu bateriju , maina moduļus. ID.4 82 kW baterijai tādu ir 12. Divus viņs jau pa garantiju apmainījis, un garantija drīz beigsies, jo braucot samērā daudz un garantija beidzoties pie 160 000 km nobraukuma.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Atsaukumam ar garantiju nav nekāda sakara. Garantija 160k ir uz ko citu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Abet es redzēju video, kur vienam MB Sprinterim 150000 km laikā maina jau 4. motoru.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Vācu auto forumos rakstot, ka mūslaikos trešā eļļas maiņa esot kopā ar dzinēju

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ievietoju tāpēc, ka vecītis pievieno diagnostiku un diezgan nopietni iedziļinās lietā. Es pats arī izglītības labad parakājos internetā par tēmu.

Tātad ID4 baterija sastāv no 288 elementiem, kas saslēgti pēc principa 96s3p  96 virknē *3 paralēli. Katrs no 12 moduļiem saslēgts 8s3p    ( 24*12=288 ). t.I. katrā modulī ir 3 X virknē  saslēgti 8 elementi un šīs 3 virknes saslēgtas paralēli.

Tieši šis paralēlais slēgums rada problēmas, jo pat minimāla atšķirīga voltāža rada izlīdzinošās strāvas.

Jautājums, kāpēc nevar likt 3 reizes "resnākus elementus un tad pietiktu ar 96 tikai virknes slēgumā. Acīmredzot, ir nopietni iemesli, kāpēc nevar, piem. esošais izmērs ir optimāls no dzesēšanas viedokļa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Izmērs vs dzesēšana nav lielākā problēma ir gana daudz dažādu nesliktu dizaina aka izvietojuma variantu, Pamatproblēma ir mēģinājums ražot pietiekami lēti lai vispāŗ kāds to visu pirktu, jo IMHO Porsche bija viens no jēdzīgākajiem bateriju inženiertehniskajiem risinājumiem, kamēr Tesla bija “elegants” izmaksas samazinošos risinājums … Tā kā VW dorši vien mēģina atkārtot Tesla, bet patentu dēļ nez vai dŗikst prečizi daŗit to pašu. Pie kam Telsa pārgāja uz lielākiem individuāliem elementiem pāri gadu atpakaļ.

Un tad vēl pa virsu klājas uzlādes kontroliera uzvedība …

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Tas lētums padara BEV līdzīgu mūsdienu viedtālrunim ar "nemaināmo" bateriju. It kā jau var jaukt un mainīt, bet, tad kad baterija beigta, parasti arī telefons novecojis.

Šis ir tieši no ID4 instrukcijas, tulkots

"Pēc augstsprieguma akumulatora izņemšanas pārliecinieties, ka neviens neiekāpj transportlīdzeklī, jo akumulators veicina virsbūves stingrību. Pēc augstsprieguma akumulatora izņemšanas pastāv virsbūves bojājumu risks deformācijas dēļ."

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

tāpat kā ir kas maina aifoniem baterijas, augot pieprasījumam, parādīsies arī remontētāji baterijām

 

tas, ka baterijAS korpuss ir virsbūves stingrības elements gan nav nekas pārsteidzošs. Arī vējstikli tādi mēdz būt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

tas, ka baterijAS korpuss ir virsbūves stingrības elements gan nav nekas pārsteidzošs. Arī vējstikli tādi mēdz būt.-

Protams, bet virsbūves stingrības atkarības pakāpe no elektroauto ar integrēto bateriju ir pārsteidzoša. Iznāk gandrīz, ka elektroauto ar izņemtu akumulatoru var deformēties, ja mehāniķis nejauši pret to ar visu svaru atspiežas. Un maz ticams, kas servisu mehāniķi pārmērīgi par šiem noteikumiem uztrauksies. Paļaujoties uz to, ka pievelkot bateriju skrūves, auto atkal iztaisnosies ;)

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti