Hyundai loniq 9 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Hyundai loniq 9 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Hyundai loniq 9 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Šis jaunums bija nr1 manā testa sarakstā! Teicams braucamais. Kvalitatīvi nostrādāts. Pat griestu materiāls kaut kāds ļoti taktili patīkams, sajūta kā būtu samts/zamšs? Plašās opcijas neuzskaitīšu, gan jau ik katrs atradīs sev nepieciešamās. Braukšanas dinamikas un vadāmības sajūtas ir  sporta auto līmenī, ne lielā suv vai kādā tur viņu kategorijā varētu ierindot, kaut vai mikrovena 7 vietīgā… Pat uzlūkojot no 200m attāluma kā tāds, bez skaņas uzņem ātrumu un paātrinās, lido mašīnas cienīgs skats. 

 Kas pietrūka, laikam pneimo vai citādi regulējama balstiekārta…Pa sliktiem ceļiem būs paciets. Bet te dilemma, jaudas un stablitātes nodrošināšanai. Kompromiss. Kam nav nepieciešams kāds skaļi pazīstama zīmola izstrādājums, šis būs tieši laikā.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Ja es būtu turīgs pensionārs, kurš vēlas nesteidzīgi apceļot Eiropu, līdzi ņemot sievu, mazbērnus un suni, tad šis būtu viens no variantiem braucamā izvēlei. Jaudīgs, ērts, ietilpīgs un piebāzts ar visādām "ekstrām". Laikam skaitās SUV, bet es to drīzāk pieskaitītu miniveniem - tik ietilpīgs un ērts tas ir. Šis tiešām ir "premium" līmeņa auto: gan kvalitātes un apdares, gan arī diemžēl cenas ziņā - lētākajā versijā 77k, bet jaudīgajā ar 428 zs pat 90 000 EUR. Priekš Hyundai tā kā padārgi. Toties solītais 600 km nobraukums ar vienu uzlādi ir spēcīgs arguments, lai Ioniq 9 patiešām uzskatītu par tādu elektroauto, ar kuru var doties tālā ceļojumā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Tas noteikti nav SUV, bet minivens. Krēslu koncepts 2+2+2 ir ideāls risinājums 3+ģimenei. Aizmugurējā rindā var ērti sēdēt arī pieaudzis pasažieris. Tiesa gan, ja pieņem, ka ceļojumā brauc 6 cilvēku ģimene, tad līdzi ņemamā bagāža vai nu jānosūta iepriekš ar DHL vai jāliek jumta bagažnieks, kas noteikti būtiski palielinātu jau tā ne mazo kWh patēriņu (vidēji 24-25 kWh/100km), attiecīgi samazinoties range.

Bet visādi citādi ļoti skaists, funkcionāls, dinamisks auto. Jau Ioniq6 savulaik novērtēju ērti ierīkotos digitālos spoguļus, priekšējā ekrāna informatīvo dabu. Šajā auto šis viss ir tieši tāpat. 

90 t.EUR ir dārgi, bet es par šo cenu labāk izvēlētos tieši Ioniq9 nevis Toyota Land Cruiser.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti