Subaru Forester 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Subaru Forester 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Subaru Forester auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
SandrisM Reģ.: 26.11.2023
2 0 Atbildēt

Ja būtu balva "Vecais kareivis" vai "Par uzticību oldschool standartiem", tad to noteikti būtu pelnījis "Subaru Forester". Ja paskatāmies uz tā ārējo izskatu, tad liekas, ka auto pie mums atbraucis no tālā 2005. gada. Iekāpjam iekšā un paskatāmies uz priekšējo paneli - toč no 2005. gada! Šis ir vienīgais no "Gada auto" konkursam pieteiktajiem automobiļiem, kuram vēl ir analogais spidometrs! Arī priekšējā paneļa vidū noliktais displejs nav no tiem pašiem modernākajiem ne izmēru, ne arī izšķirtspējas ziņā. Atpakaļskata kameras (labi vismaz, ka tā te ir) rādītais attēls ir mežā braukšanai domātai automašīnai nepiedienīgi mazs, jo kādu zālē ieaugušu celmu tajā var arī nepamanīt. Taču kopumā konservatīvisma vai, mūsdienīgi izsakoties, vintāžas piesitiens neko daudz "Forester" nekaitē, jo šim vāģim ir sava auditorija, kurai, pieļauju, visi modernie tehnoloģiju brīnumi, sākot ar "TikTok" un beidzot ar ceļa joslu asistentu, riebjas. Ja kādam vajag vecā kaluma braucamo, tad te tas ir.

Mežā un uz zemes ceļiem "Forester" ir karalis. Jaudas varētu būt mazliet vairāk, tomēr nevienā brīdī neradās doma, ka auto varētu iesprūst smiltājā vai dubļos. Sēņošanai, copei vai medībām būs pašā laikā. Uz šosejas gan jau pieminētais jaudas trūkums - 137 zirgspēki, griezes moments 182 Nm - liek sevi manīt. Lai ieskrietos līdz 100 km/h, auto vajag 12 sekundes. Ja reiz tas ir uzņēmis ātrumu, tad pa šoesju pletē stabili, tomēr apdzīšana nekāda dinamiskā nebūs. Par kādiem 37 - 38 000 eiro auto būtu ņemams (par tādu naudu gan sanāk diezgan pieticīga komplektācija), bet 42 000 eiro, ko prasa par labāko komplektāciju, gan, manuprāt, ir drusku pārspīlēti.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ar meža veci izbraucu ātro aplīti jau stiprā krēslā. Nu gribējās pamēģināt šo Japanas autobūves cienītaju modeli pats. 

SandrisM augstāk aprakstā ir manas domas un sajūtas stipri līdzīgas. Auto mierīgiem braucējiem. Biju gaidījis sliktākas kvalitātes salona apdari, bet platmasas ir labā līmenī un nostrādātas. Šim auto elektriskā palīga piedziņa strādā nedaudz atšķirīgi, kā patreiz modē uz paātrinajuma sekundē iespaidu. Te uzsvars uz lēnu izbraukšanu caur sarežģītāku apvidu. Arī labi, jo ne visiem tas paātrinājums galvenais. Bet kas likās dīvaini un mazliet traucēja. Automātiskās kārbas sviras klasiskā novietojuma vietā nav attēlots kādā režīmā esi to ieslēdzis!? Pieradumam liels spēks, te nu jāskatās panelī, kur daudz dažādu indikāciju…

 Liels un patīkams pārsteigums, liekot atpakaļgaitas R pozīcijā, automātiski pasažiera puses spogulis paliecas uz leju lai varētu labāk kontrolēt braucienu. Iespējams šāda extra ir kameru 360 laikā arhaisms, bet ir labi un man patīk! Atmuguriski parkojoties labs uzbraukšanas leņķis. Neķersies kāda kupena vai augstāka apmales borde. Speciāli notestēju ātruma samazināšānas vaļņa šķērsošānu pie pilsētas 50+ un ir ok. Verdikts auto praktiskais, tik tik nu ar cenu kas? Varbūt auto ilgtermiņā sevi pierādīs kā stabilu braucēju un tad check ok?! 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti