VW Passat 2025 - Forums - iAuto

VW Passat 2025

WVW Reģ.: 08.11.2025

Sveiciens!

Izskatu jauna VW Passat iegādi, benzīns.  Interesētu reālas īpašnieku atsauksmes par 1.5 TSI (ne eTSI) dzinēju. Manas bažas - vai ar šo 1.5 pietiek, it kā pēc papīriem 110kw/150zs, bet tas apjoms...

 
eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es parasti skatos, lai nebūtu mazāk par 1zs /10kg. Man ar to pietiek. 

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Aha, tilpīgais T-roc vēl ietilpīgāgs. Sevišķi ieteicams tiem, kuri iepriekš interesējās par Pasātiem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

????

Pa manam katrs izvēlās savu tilpību.

Man svarīgi lai jaudas 1 zs būtu uz katriem 10kg auto pašmasas. Un ne mazāk.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nolohojos; Pie tava komentāra bija iesprausta T-ROC reklāma.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tie ir tikai cipariņi bukletos. Izbrauc un salīdzini. Garantija ir labi. Kas būs, kad iedegsies check engine, bet garantija būs beigusies? Paklausies, ieklausies, kuriem izstrādājumiem ilgtermiņā ir lietotājam draudzīga bezproblēmu ekspluatācija. Katram dzinēja tipam, savas blusas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

To, vai pietiek, varēsi pateikt tikai pēc testa. Kam pietiek, kam par švaku… Manurpāt, ir OK (es gan ar Passat 1.5 braucis neesmu, ir braukts ar Leon, Taigo un Octavia… un Kamiq arī), bet. nu, nav nekāda raķete… 

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Ar dīzeli 2.0tdi 150zs pilnīgi pietiek, par bendzīnu varētu būt līdzigi,  bet tas pie nosacījuma ja ir divritenis, ja 4motion , tad noteikti prasās jaudīgāks

WVW Reģ.: 08.11.2025
0 0 Atbildēt

Pats, kopš 2017, braucu ar B8 2.0TDi. Cipari tie paši - 150zs, 11kw. Sniegums pilnīgi apmierina - nav raķete, bet arī nesēņo. Ja B9 1.5eTSI (nokļūdījos - tomēr ir tas "e") cipari tādi paši un sniegums līdzīgs, tad man der. Tik tas mazais motora tilpums satrauc, cik ilgi griezīs. Tāpēc gribēju reālu īpašnieku atsauksmes pēc kāda laika lietošanas dzirdēt. Tomēr jau šķiet divi gadi kā pa ceļiem B9 ripo...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 5 Atbildēt

nu jau busiņos renault jau kādus 10 gadus liek 1,6 dīzeļus, un diži neviens nesūdzas

 

bet mūsdienās pirkt (līzēt?) iekšdedznieku - tur jābūt spītīgam 

 

par +- to pašu nadu var dabūt elektrisko ar nulli problēmu un kaudzēm lielāku braukšanas komfortu. Un jaudu. 

 

Sawron Reģ.: 26.04.2022
5 3 Atbildēt

Dzirksteļspaiņu fans izspļāva dziļdomu! E spaiņu vadītājiem ir 80% lielāka iespēja notriekt gājējus, vai izraisīt CS negadījumu, jo nepārtraukti ir jāblenž ekrānā- cik man tur vēl atlicis?, vai aizvilks līdz akropoles haļavai, vai nāksies maksāt un 2 stundas gaidīt(it īpaši ziemā) kamēr tas mēsls vismaz 40% uzņems...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Jebkuram “E spainim” atlikumu rāda tieši turpat, kur ātrumu, degvielas daudzumu utt. Pēc šādas loģikas jebkuram iekšdedzniekam ir tāda pati iespēja, jo jāskatās taču, ar kādu ātrumu brauc… 

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vispār jau no tā 1.6 dīzeļa Renault atteicās kaut kādā 2018. gadā un busiem atkal pārgāja uz 2.0… Un vispār sūdzas gan - tur slimība ir motora blīvslēgs kaut kāds, ko, lai nomainītu, puse mašīnas jāizjauc. Pats blīvslēgs maksā kaut kādus tur 15-20 euro, darbs - ap 1000-1500… Man ir bijuši 2 kaškaji ar šo dzinēju, kopumā nav slikts, dinamikas pietiek un tā, bet… vieglajiem auto. Busi (ja iekšā vairāk par 5 cilvēkiem) virs 110 km/h sāk nežēlīgi rīt degvielu… 

WVW Reģ.: 08.11.2025
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

nu jau busiņos renault jau kādus 10 gadus liek 1,6 dīzeļus, un diži neviens nesūdzas

 

bet mūsdienās pirkt (līzēt?) iekšdedznieku - tur jābūt spītīgam 

 

par +- to pašu nadu var dabūt elektrisko ar nulli problēmu un kaudzēm lielāku braukšanas komfortu. Un jaudu. 

 

Visu mūžu uz dīzeļa, man jau bendža ir kaut kas nebijis, kur nu vēl e-auto.

Manuprāt iekšdedzes vēl gadi 10 rullēs, vismaz pie mums...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

nu jau busiņos renault jau kādus 10 gadus liek 1,6 dīzeļus, un diži neviens nesūdzas

 

bet mūsdienās pirkt (līzēt?) iekšdedznieku - tur jābūt spītīgam 

 

par +- to pašu nadu var dabūt elektrisko ar nulli problēmu un kaudzēm lielāku braukšanas komfortu. Un jaudu. 

 

Tieši otrādi tas 1,6 motorītis ir par švaku un buss darbam nederīgs, tapēc arī daudzi no trafikiem ir atteikušies

ernesto007 Reģ.: 30.01.2025
0 0 Atbildēt

Man arī bija līdzīgas bažas par 1.5 TSI, bet reāli — ikdienas braukšanai šis motors Passatam ir pietiekams. 150 ZS nav maz, un pilsētā vai mierīgā šosejas režīmā dinamikas pietiek.

Galvenās lietas, ko īpašnieki min:

– jāskatās, lai nav “raustīšanās” pie uzsākšanas (agrīnām versijām bija tā sauktais “kangaroo effect”);

– ar automātu (DSG) dažiem ir bijušas problēmas, tāpēc obligāti izmēģināt;

– ja brauc bieži ar pilnu auto vai straujos apdzīšanas režīmos, tad jaudas varētu gribēties vairāk.

Kopumā normālai lietošanai 1.5 TSI ir OK, bet ja gribi bieži “dzīvoties pa jaudu”, labāk skatīties 2.0.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Patreiz vizinos ar jaunu T-Crosx 1,0 un jauda pietiekoshi. Nu piekabes nevelku un kartupelu maisi nav jāvadā. Pãrsvarā braucieni 2atā. Wāgeniem ledi deg ārā, distroniki jokojãss. Man meh 5ger un uzrāvie ā pieturu rpm un lido pietiekami jautri. Arī kalnos, LC diesel atpaliek…🤣 

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Ej tak tu ieskrieties, esmu braucis ar to sūdu! Viņš neiet vispār, nu tā ka pavisam vispār! Kāpēc jāstāsta tādas basņas? LC viņam atpaliekot 🤣

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

Ej tak tu ieskrieties, esmu braucis ar to sūdu! Viņš neiet vispār, nu tā ka pavisam vispār! Kāpēc jāstāsta tādas basņas? LC viņam atpaliekot 🤣

Varbūt ar automātu neiet, meh 1. uz sausa+20C asfalta spolē, 2. ar sajūgu arī var…Kalnā uzmauc tādā stāvumā, ka uz izbuks robezas. Ko vēl vajag?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

Ej tak tu ieskrieties, esmu braucis ar to sūdu! Viņš neiet vispār, nu tā ka pavisam vispār! Kāpēc jāstāsta tādas basņas? LC viņam atpaliekot 🤣

Četrkāršais okupants tak regulāri te pasakas stāsta.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Darbā kolēģim ir mazliet vecāks modelis, pa lielam tas 150Zs 1.5TSI ar DSG ir ok, bet tīri kā kuram pēc sajūtām. Kā te augstāk jau minēja - ar pilnu auto dinamika zūd vairāk kā dīzelim. Samērā mierīgam braucējam nodrošina gan jaudu apdzīšanai gan kaut kādu degvielas ekonomiju bez dīzeļa problēmām. 2.0TDI 150Zs tādā ziņā liekas mazliet atsaucīgāks uz to lielo kasti, bet atšķirība nav liela.Tas kas man šaubas radīja ir cilindru atslēgšanas sistēma, bet ja pērk 2025 gada auto, tad tur līdz potenciālajām problēmām vēl vairāki desmiti tūkstoši km jānobrauc.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

To WVW

Nav tas pats. Tu salīdzini 340 Nm pret 250 Nm. Ikdienā tā ir liela atšķirība, it sevišķi, ja nebrauc kā sēne, bet raiti iekļaujies plūsmā un apdzen tos, kas neprot ....bļin Mārupēlatviešuvalodāciparus70četrasreizespēckārtasizlasītuztukšaceļa!

Man iepriekšējā darbā autoparkā bija 1.5 TSI B8 bomzis. Nevienam neieteiktu. Auto par smagu tam motoram, ja vien neesi vecmāmiņa. Pašam ir 180zs, lai arī ar DSG7, bet jautrs auto. No jaunajiem es ieteiktu 2.0 TSI (190 ZS) ar DQ381 kārbu. Ja nav naudas, tad neņem neko. 🤣

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

....it sevišķi gada neglītākajam auto vēl neaimirsti starp dienas gaismām ielikt led virteni, lai tā pēc riktīga frīka izskaties. 😀 Es silti iesaku izskatit Tyron. Cenas tas pašas. 

 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti