Augstspiediena sūknis. Bet vispār tam hlamam laiks uz tolmetu, redzot cik topiku jau sacepti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Augstspiediena sūknis. Bet vispār tam hlamam laiks uz tolmetu, redzot cik topiku jau sacepti.
par godu šodienas superatkalai uz ceļiem un ietvēm
Ja šāda kļūda - tad jāņem “smadzens pirkstos”, prasts spiediena manomentrs un jāmēra kur un kas taisa ziepes - spiediena regulators, pats devējs vai potenciāli kāda sprausla. Kamēr tas nav pats sūknis kas sāk nolietojuma dēļ izbeigties tā nav nekāda traģēdija. Sprauslas problēma nereti būs pamanāma kā dīzelis motoreļļā (eļļas paliek vairāk un tā kļūst škidrāka + smaka pēc dīzeļa) - eļļu tad un sprauslu jāmaina, sprausla - drusku čakarīgs pasākums bet nekas tāds ko normāli meistari nespētu tikt galā …
P.S. pēc filtra maiņas - izlasīji kas jādara lai tiktu no lieka gaisa vaļā ? Dažiem auto ir mazliet specifiski ar to, bet nezinu kā tieši ir mersim …
WALA rakstīja:
Ja šāda kļūda - tad jāņem “smadzens pirkstos”, prasts spiediena manomentrs un jāmēra kur un kas taisa ziepes - spiediena regulators, pats devējs vai potenciāli kāda sprausla. Kamēr tas nav pats sūknis kas sāk nolietojuma dēļ izbeigties tā nav nekāda traģēdija. Sprauslas problēma nereti būs pamanāma kā dīzelis motoreļļā (eļļas paliek vairāk un tā kļūst škidrāka + smaka pēc dīzeļa) - eļļu tad un sprauslu jāmaina, sprausla - drusku čakarīgs pasākums bet nekas tāds ko normāli meistari nespētu tikt galā …
P.S. pēc filtra maiņas - izlasīji kas jādara lai tiktu no lieka gaisa vaļā ? Dažiem auto ir mazliet specifiski ar to, bet nezinu kā tieši ir mersim …
Pēc filtra maiņas nebija nekādu problēmu
Ja ir iespēja pameklē un izlasi ir vai nav kaut kas specifiski jādara, moš tavs augstpiedien sūknis tagad kavitē ar gaisa burbuļiem - un tad tas var arī ātrāk kā vajag nobeigties ( bet tas ir tikai tad ja tam ir speciāla atgaisošanas procedūra paredzēta …)
a pie straujas gāzes došanas iedegas check engine un kļūda rāda degvielas spiediena problēmu, tad, pat ja filtrs, sensors un bākas sūknis jau ir mainīti, vainīgie var būt vēl daži mezgli.
Visbiežāk ML 320 (3.0 CDI) gadījumā pie vainas mēdz būt:
1) Augstspiediena sūknis (HP pumpis) – ja tas nespēj uzsist pietiekamu spiedienu, tad pie straujas slodzes spiediens “iekrīt”.
2) Sprauslas – ja kāda no sprauslām pārāk daudz atplūst, sistēma nespēj noturēt spiedienu. To var pārbaudīt ar atplūdes testu.
3) Regulators uz augstspiediena sūkņa – arī diezgan bieža vaina, ja tas neregulē spiedienu pareizi.
4) Degvielas padeves cauruļu noplūdes vai gaisa pieplūšana – īpaši pie filtra mezgla, ja kaut kur šaurā vietā velk gaisu.
Parasti labs diagnosts uzreiz skatās reālo degvielas spiedienu un pieprasīto spiedienu dzinēja vadības blokā — ja starpība pie strauja paātrinājuma ir liela, vainīgais ir sūknis vai sprauslas.
Es sāktu ar atplūdes testu sprauslām, jo tas ir lēts un ātri parāda, vai kāda no tām “laiž garām”.
Tiek izsludināts Jauno automehāniķu 2026. gada konkurss; starptautiskais fināls pirmo reizi norisināsies Latvijā
Atcelt plānotās izmaiņas vinjete cenās! SM piedāvās pagarināt autoceļu lietošanas nodevu atbrīvojumu zemniekiem
3
Degvielas spiediena kļūda
Dod gāzi grīdā iedegās check engine! kļūda norāda uz degvielas spiediena kļūdu!kas varētu būt pie vainas? Mercedes ML 320 w164 2008 gada 3.0 dīzelis degvielas filtrs mainīts, spiediena sensors arī kā arī degvielas sūknis bāka