Labi labi, tikai šādām mašīnām nobraukums atbilst normālu auto 100 tūkstošu nobraukumam.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labi labi, tikai šādām mašīnām nobraukums atbilst normālu auto 100 tūkstošu nobraukumam.
Tā arī ir.. lētāki ir tikai slīkoņi un frankenšteini... secinājumus var izdarīt katrs Rumbulas plaču apmeklētājs.
Fans jau rakstīja - to var redzēt aplikācijā. Un tu tādu auto vari neņemt.
Kutā auto nomā tu vari paņemt mašīnu uz, piemēram, stundu?
Var jau būt - kādus pāris gadus atpakaļ vnk. salīdzināju cenu lapas iekš nissan.lv un nissan.de - pēdējā tam pašam X-Trail bija par kādiem 2500 euro vairāk. Bet varbūt kaut kas mainījies.
Jā, laikam mazlietoto Toyotu pircējiem nākotnē dikti jāuzmanās, lai nav ex-carguru autiņš...
Es vēl neesmu pamēģinājis - nav bijusi vajadzība, bet kolēģis regulāri izmanto. Un ir starā. Ideja tāda - nokačā aplikāciju, iereģistrējies, piereģistrē savu bankas karti, atrodi, kur stāv viņu auto, iekāp, aizbrauc un noliec viņu atļautajā stāvvietā. Un aizmirsti par to mašīnu. No kartes novelk tikai naudiņu. Plusi - nav jādomā par degvielu, tīrīšanu u.tml. padarīšanām. Mīnusi - ar taksi braucot, tev tomēr nav jāuzņemas atbildība par izraisītiem krešiem, policijas/fotoradaru sodiem u.tml. Cik saprotu, cenas visai līdzīgas kā taksim. Mazos gabalos pat izdevīgāk, jo neesot tādas iekāpšanas maksas. Tas kolēģis dzīvo apm. pusstundas gājiena attālumā un maksā par braucienu uz darbu apm. 1 euro.
Tieši tā!!! Āmen!!! Ezi, Tavai ģimenei vajag mk2. trusi!!! Punkts.
Tur jau gan man gribas diezgan piekrist - vadāmības, komforta, skaņas izolācijas utt. ziņā vācu auto pārsvarā tomēr ir pārāki par konkurentiem. Jautājums, vai par to visu ir vērts maksāt? Līdz ar to izmaksu ziņā vācu mašīnām citi gan iekabina. Bet no otras puses - japāņu/korejiešu auto Vācijā maksā dārgāk kā šeit, bet pašu vācu auto, ja nemaldos, plus mīnus līdzīgi, attiecīgi, tur tā cenas starpība kļūst mazāka, kas atkal runā par labu vācu auto Vācijā tieši no izmaksu viedokļa.
Un par 4x4 runājot - nav pilsētā vietas, kur nevarētu normāli izbraukt ar priekšpiedziņas krosoveru. Arī ziemā. līdz ar to - vai ir vērts tērēt tādu naudu (ja nemaldos, 4x4 maksā kādus 2000 papildus, vai ne?)
Jā, ir nācies. Patīk Vienīgi, tas oranžais deviņdesmito gadu apgaismojums tādu lētuma iespaidu atsit. Skaņas izolācija varēja būt labāka, bet, salīdzinot ar prefeisliftu, progress ir jūtams. Citādi auto ir ļoti OK. Teiksim tā, par to cenu ļoti saprātīgs pirkums. Plus, gan jau arī cena būtu runājama, ja ņemtu kaut ko no stock.
Bet, kā redzi, tas subjektīvi. Tāpēc atkārtošos - tev pašam jāizbrauc, lai saprastu.
Nu, iepriekšējam iks-treilam bezceļu īpašības, par spīti krosoverīgumam, bija diezgan labas. Jaunais pa lielam jau arī tiek pozicionēts kā universālis.
Nu, tas ka strādā auto salonā, vēl nenozīmē, ka nespēj objektīvi vērtēt konkurentu modeļus vai dzied tikai slavas dziesmas par savu marku un visi pārējie ir sūdi. Bet nezinu šeit nevienu vēl kādu aktīvo jūzeri, kurš strādātu auto salonā.
Bet auto testi jau neaprobežojas tikai ar Autobildu vai Autoziņām Kaut gan, par Autobildu man īsti negribas piekrist...
Nu nu... tikpat labi jau, kā Tu vari zināt, ka šejienes pozitīvās atsauksmes nebūs "sponsorētas"?
Iemesls nebija tas, ka auto kaut kādā ziņā nepatiktu. Vnk., mainījās apstākļi, kuru dēļ šāda tipa auto vairs nebija aktuāls.
VWfans rakstīja: Redzēju Jelgavas centrā stāvvietā Hyundai-Kona. Esmu sajūsmā par šī auto skaistumu!!!
Es gan nē
Tās jau nav bankas, bet nebanku aizdevēji - incredit, aizdevums.lv, bigbank (nu labi, šitā skaitās banka laikam)...
Ir ir, bet es jau tikai no tāda viedokļa, ka modelis ir jauns un iauto tomēr nav tik liels, lai te atrastos kāds, kurš brauc tieši ar jauno divlitrīgo iks-treilu... sagadīties jau var, bet neviens no aktīvajiem forumiešiem nebrauc. Tiesa, es vienu brīdi arī apsvēru tāda iegādi...
Būtībā, Tev vnk pašam jāizbrauc un, ja patīk, ņem ciet. A par sajūtām, piekari un visu pārējo vari jebkurā auto testā izlasīt. Pie tam, ja kāds pametīs "pirmo atziņu", ka viņam pēc garantijas kaut kas būs nobiris, tas jau īsti nebūs rādītājs, vai X-Trail ir labs vai slikts auto, vai ne tā?
To modeli atjaunoja pirms apm. gada. Kāda tur varētu būt pieredze?
"Man ir ideja 2022.gadā..."
Ne vienmēr nepainformē. Būsim godīgi - saņemot jaunu auto, informācijas ir tik daudz (pats auto, līzinga nianses, apdrošināšanas nianses, par apkopēm, garantijām utt.), ka laimīgajam auto īpašniekam tajā eksaitmentā daudz kas izkrīt no atmiņas. Un tas ir tikai normāli. Arī manā darbā tā ir - vienmēr saviem klientiem saku, ja kas notiek, lai zvana - palīdzēšu, bet lai atceras, kurā kompānijā viņam KASKO ir, jo noteikumi atšķiras, un, ja tajā brīdī neesmu pie kompja, dažreiz grūti ko ieteikt... Bet atceras labi ja puse...
Dažreiz gadās ne tā partija, pēc pieredzes, pat Duracellam... Jā, risinājums ir tikai viens - turēt mašīnā pāris rezerves baterijas.
Nu, izīrētāji arī bieži vien ir ar saviem tarakāniem galvā, kas ir iedomājušies, ka viņi ar to savu īpašumu ir dievi un tas viņu pritons ir kaut kas ūberīpašs... kad meklēju dzīvokli, daudz nācās saskarties ar to, ka grib lielu naudu par pa lēto apremontētu ūķi, kur, pie tam, ne tu drīksti, piemēram, kaķi turēt, ne kādu bildi piekārt, ne kaut ko iekārtot pa savam, un vispār jāiet uz pirkstgaliem, plus vēl, jātur visādas izīrētāja mantas, kuras viņam pašam nav kur bāzt.
Īrnieki pa lielam jau cieš no tā, ka nav normālu dzīvokļu... tas piedāvājums ir galīgi nekāds, līdz ar ko nedomāju, ka kaut kāds likums to atrisinās.
Nu, par tiem parādiem risinājums vienkāršs - lai viņi naudu par komunālajiem maksā īpašniekam uz ķepas kopā ar īres maksu un īpašnieks pats norēķinās ar pakalpojumu sniedzējiem.
Bet tas gan - no īrniekiem nekad neko nevar zināt... no otras puses - dažkārt, sociālie tīkli un gūgle var palīdzēt.
Plus, līdzīgi kā Rietumos - paprasīt īrniekam apdrošināt savu civiltiesisko atbildību. Es to izdarīju labprātīgi. Nav dārgi - atkarībā no limita ap 30-40 euro gadā.
Tā bija replika uz tavu pirmo teikumu
"Ņemot šī pakalpojuma izmaksas, nespēju atrast nevienu argumentu, kādēļ lai to izmantotu Taxify vai NORMĀLAS AUTO NOMAS vietā"