Uz vairākām šosejām palielināts braukšanas ātrums līdz 100 km/h, kāpēc ne 110 km/h - iAuto

Uz vairākām šosejām palielināts braukšanas ātrums līdz 100 km/h, kāpēc ne 110 km/h 25

 

Foto: iAuto.lv

10.maijs 2015 9:25

Šovasar netiks palielināts maksimāli pieļaujamais ātrums uz ceļiem Tīnūži–Koknese (P80) un Ludza–Nirza (A12). Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz Valsts policijas, Ceļu satiksmes drošības direkcijas, Satiksmes ministrijas un LVC speciālistu ieteikumiem un ņemot vērā lielo ceļu satiksmes negadījumus skaitu uz jaunajiem ceļiem.

No 8. maija atļautais maksimāli pieļaujamais braukšanas ātrums ir palielināts līdz 100 km/h šādos ceļu posmos:

  • Tallinas šosejas (A1) Saulkrastu apvedceļā un posmā no Jelgavkrastiem līdz Svētciemam;
  • Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei un no Nīcgales līdz Daugavpils apvedceļam, kā arī
  • Jelgavas šosejas (A8) posmā no Rīgas robežas līdz satiksmes pārvadam 39. km Jelgavas apvedceļā, izņemot posmus ar ātruma ierobežojumiem.

Tikmēr uz valsts ceļiem turpinās būvdarbu sezona un daudzviet ir ieviesti satiksmes ierobežojumi.

Kurzemē lielāki ierobežojumi šobrīd ir uz Liepājas šosejas (A9). Lai šķērsotu šobrīd aktīvās četras būvdarbu zonas, ir nepieciešama papildu aptuveni pusotra stunda.

Vidzemē satiksmes ierobežojumi ieviesti uz Vidzemes šosejas (A2), kur Garkalnes novada teritorijā tiek veikti seguma atjaunošanas darbi 10 kilometru garumā. Satiksme pa Vidzemes šoseju abos virzienos tiek organizēta ar ātruma ierobežojumiem.

Ar papildu 15 minūtēm ceļā ir jārēķinās braucot Valmieras virzienā pirms Stalbes, aptuveni 15 minūtes prasīs arī būvdarbu zonas šķērsošana pie Salacgrīvas.

Savukārt Zemgalē 25 minūtes jāpavada, lai izbrauktu Jelgavas šosejas remontposmu pirms Lietuvas robežas.

Arī Latgalē turpinās ceļu būvdarbi Rēzeknes un Daugavpils apkārtnē, kopumā trīs objektos uz valsts galvenajiem ceļiem, taču būtisku satiksmes ierobežojumu tur nav, visus remontposmus iespējams šķērsot ātrāk nekā 10 minūtēs.

Uz autoceļa Tukums–Kuldīga (P121) noris remontdarbi un ir iespējami sastrēgumi.

iAuto: Tomēr rodas jautājums, kāpēc uz šosejām, kurās pretējās joslas ir atdalītas ar drošības barjeru nepalielina atļauto braukšanas ātrumu līdz 110 km/h, kas bieži vien jau ir realitāte?

 
25 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
aizejošais 11.maijs 2015 14:34
66 2 Atbildēt

a kāpēc ne 95? Vai 115? Vai 85?

vai 70 kmh uz grants ceļiem, kā, šķiet, ir Lietuvā?

Vispār kāpēc ir ātruma ierobežojumi? Varbūt atcelt vispār, lai katrs brauc TĀ kā prot un var.

Tā žēlošanās ka nav tā, kā varētu, un ir tā, kā nevajag jau ir piegriezusies.

ims44 10.maijs 2015 17:40
30 66 Atbildēt

lai saak sodiit tos, kas neadekvaati leenu velkas un veel meegjina nelaist garaam

Kanibaals 11.maijs 2015 19:35
24 1 Atbildēt

3. tēva dēls?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ko spēj Range Rover, tas nav pa spēkam Chery (+ VIDEO) 4

Ķīnas autoražotājs Chery mēģina atkārtot Range Rover 2018. gada braucienu pa Tiaņmenas kalna 999 pakāpieniem līdz "Debesu vārtu" arkai, taču piedzīvo neveiksmi. Lasīt vairāk

 

Benzīna motors, 666 Zs un aizmugures piedziņa - Bentley piesaka Supersports tikai 500 vienībās (+ FOTO) 8

Britu sportisko luksusa automobiļu ražotājs Bentley iepriecinās augstas veiktspējas cienītājus ar tīrasiņu benzīna modeli, kas apvieno 666 Zs ar aizmugures riteņu piedziņu un ievērojami mazāku svaru. Lasīt vairāk

 

4096 tonnas 12 stundās: Claas Jaguar uzstāda pasaules rekordu (+ FOTO) 15

ASV uzstādīts Ginesa rekords lauksaimniecības mašīnu ražīguma jomā, tikai 12 stundu laikā sagatavojot 4096 tonnas zaļās masas skābbarībai. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūve ar jaunu eksporta rekordu 11

2025. gada pirmajos desmit mēnešos Ķīnas autobūves eksports sasniedzis jaunu rekordu – gandrīz 800 miljardus juaņu, kas ir nepilni 100 miljardi eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti