LVC izsludina iepirkumu Vidzemes šosejas Sēnītes posma pārbūvei - iAuto

LVC izsludina iepirkumu Vidzemes šosejas Sēnītes posma pārbūvei 7

 
Nozare.lv | 22.maijs 2018 9:49

VAS Latvijas Valsts ceļi ir izsludinājusi publisku iepirkumu valsts galvenā autoceļa A2 Rīga–Sigulda–Igaunijas robeža (Veclaicene) posma no Garkalnes līdz Sēnītei (25,50.-39,40. km) un valsts galvenā autoceļa A3 Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (Valka) posma no Sēnītes līdz tiltam pār Gauju (0,00.-1,65. km) pārbūvei.

Šī Vidzemes šosejas (A2) posma kopējais garums ir 13,90 km un vēl 1,65 km uz Valmieras šosejas (A3). Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā un deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projekta ietvaros plānots veikt seguma pārbūvi visā posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trīs kārtās.

Projekta realizācijas ietvaros paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un 6 paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.

Projekta kopējās plānotās būvdarbu izmaksas ir 42 miljoni eiro. Darbi tiks finansēti no valsts budžeta un ES Kohēzijas fonda līdzekļiem.

Pretendentiem savi piedāvājumi ir jāiesniedz līdz 2018. gada 29. jūnija plkst. 10:00.

Vidzemes šoseja (A2) no Garkalnes līdz Sēnītei ir izbūvēta 1974. (kreisā brauktuve) un 1976. gadā (labā brauktuve), seguma remonts īsos posmos veikts 1999. un 2003. gadā. Šoseja no Sēnītes mezgla līdz Gaujai ir būvēta no 1977. līdz 1983. gadam, bet no Gaujas līdz divu brauktuvju posma beigām – līdz 1984. gadam. Sēnītes satiksmes mezgls pēdējo reizi remontēts 1999. gadā. Satiksmes intensitāte 2017. gadā: no Tallinas šosejas (A1) līdz Garkalnei – 27 516 auto/diennaktī; no Garkalnes līdz Sēnītei – 21 336 auto/diennaktī; no Sēnītes līdz Siguldai – 12 985 auto/diennaktī.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
he 22.maijs 2018 11:37
4 0 Atbildēt

iečeko lvceli.lv lapu. Posms no Rīdzenes līdz bērzkrogam ir šī gada remontu plānā.

Par Valmieras šosejas posmu līdz Gaujas tiltam citur bija rakstīts, ka arī šī projekta ietvaros visu pārbūvēs.

Kanibaals 23.maijs 2018 8:17
4 3 Atbildēt

Bet vispār cik novērots tāda ir LVC politika atstāt kādu gabalu neremontēta, lai ir vēstures liecība cik slikts ceļš tur bija. Piemēram tā vietā, lai segumu nomainītu par 1km tālāk kur tas loģiskāk varētu beigties pie krustojuma vai apdzīvotas vietas remonts tiek pabeigts nekurienes vidū. Var jau būt ka tas ir gabals kuru nepabeidz dēļ otkatiem. Tā arī šinī gadījumā.

Palaidniex 22.maijs 2018 10:33
2 2 Atbildēt

Posmu no Sēnītes līdz Gaujai - tātad vēl neremontēs? Fooorši!

Laikam tas "pankūkasfalts" skaitās gana vēl labs...

Interesanti to pašu A2 posmā no Rīdzenes līdz Bērzkrogam arī uzskata par gana labu, lai vēl varētu neremontēt?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Benzīna motors, 666 Zs un aizmugures piedziņa - Bentley piesaka Supersports tikai 500 vienībās (+ FOTO)

Britu sportisko luksusa automobiļu ražotājs Bentley iepriecinās augstas veiktspējas cienītājus ar tīrasiņu benzīna modeli, kas apvieno 666 Zs ar aizmugures riteņu piedziņu un ievērojami mazāku svaru. Lasīt vairāk

 

4096 tonnas 12 stundās: Claas Jaguar uzstāda pasaules rekordu (+ FOTO) 11

ASV uzstādīts Ginesa rekords lauksaimniecības mašīnu ražīguma jomā, tikai 12 stundu laikā sagatavojot 4096 tonnas zaļās masas skābbarībai. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūve ar jaunu eksporta rekordu 11

2025. gada pirmajos desmit mēnešos Ķīnas autobūves eksports sasniedzis jaunu rekordu – gandrīz 800 miljardus juaņu, kas ir nepilni 100 miljardi eiro. Lasīt vairāk

 

Ar hibrīdu vai bez? Jānis Vanks salīdzina divus Škoda Kodiaq (+ VIDEO) 4

Škoda Kodiaq ir viens no populārākajiem modeļiem Latvijā, tomēr arī viena modeļa ietvaros ir sastopamas atšķirīgas personības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti