Lāčplēša ielā autotransporta satiksme līdz pavasarim tiks atkal organizēta četrās joslās - iAuto

Lāčplēša ielā autotransporta satiksme līdz pavasarim tiks atkal organizēta četrās joslās 4

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 2.decembris 2022 8:49

No šodienas Rīgā, Lāčplēša ielā, autotransporta satiksme tiks atkal organizēta četrās joslās, kas līdz 2023.gada pavasarim būs pagaidu stāvoklī jeb sašaurinātas, aģentūru LETA informēja būvnieka "BeReRix" pārstāvji.

"BeReRix" pārstāvji skaidro, ka, veicot Lāčplēša ielas rietumu puses būvdarbus, konstatēti tehnoloģiski sarežģījumi, tādējādi Lāčplēša ielas rekonstrukcijas darbi tiek iekonservēti līdz nākamā gada pavasarim. Ielas austrumu puses pārbūve plānota pavasarī, kad tas būs tehnoloģiski iespējams, un šo būvdarbu laikā autosatiksme trīs līdz četras nedēļas tiks organizēta pa vienai joslai katrā virzienā. 

Pēc būvniecības darbu pabeigšanas "Rail Baltica" projekts paredz Lāčplēša ielas ass nobīdi par 1,5 līdz diviem metriem uz austrumu pusi, saglabājot divas pilnvērtīgas braukšanas joslas katrā virzienā un radot jaunu gājēju ietvi un velo ceļu tās rietumu pusē.

Būvnieku pārstāvji skaidro, ka "Rail Baltica" trases izbūvē tiks izveidotas divas pilnvērtīgas automašīnu joslas katrā virzienā, velosipēdistiem būs pieejams divvirzienu velo ceļš, kas vedīs virzienā uz Rīgas Centrālo staciju. Savukārt gājēju plūsma tiks organizēta maģistrālai ielai atbilstošā veidā, tostarp izveidojot ar luksoforu regulētu gājēju pāreju pie Kalupes ielas. No Lāčplēša ielas līdz Centrālajai stacijai cilvēkus ar redzes traucējumiem vadīs taktilo risinājumu josla.

Līdz šim "BeReRix" "Rail Baltica" Lāčplēša ielas posmā pabeidzis apkārtnes inženiertīklu pārcelšanas un pārbūves darbus, izbūvējis vairāk nekā 400 pāļu pārvada un dzelzceļa atbalsta sienu konstrukcijām. Pabeigta pārvada atbalsta sienu izbūve un izbūvēts jauns dzelzceļa uzbērums 5000 kubikmetru apmērā.

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Dzelzceļa līniju "Rail Baltica" plānots atklāt secīgi pa posmiem laikā no 2026.gada līdz 2030.gadam.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Novērotājs 5.decembris 2022 9:41
1 0 Atbildēt

Šorīt braucu un nekas nekur nebija organizēts savādāk, proti vēljoprojām 2 joslas un nenormāls sastrēgums.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

RAM parāda Brazīlijā izstrādāto pikapu Rampage Eiropas tirgum (+ FOTO)

RAM Rampage izstrādāts un tiks ražots Brazīlijā, jau sākotnēji uzsvaru liekot uz Eiropas pircēju. Lasīt vairāk

 

Beigas medusmaizei? - Lielbritānija plāno jaunu nodokli elektroautomobiļiem 22

Lielbritānija plāno ieviest jaunu nodokli elektroautomobiļiem, kas tiktu aprēķināts pēc nobrauktā attāluma, tas ir, jo vairāk brauc, jo vairāk maksā. Lasīt vairāk

 

100 īpaši 3. sērijas BMW Kanādas tirgum (+ FOTO) 1

BMW Canada saviem klientiem sagatavojis īpašu pārsteigumu – ierobežotā izdevuma BMW M340i xDrive 50 Years Edition, kas veltīts BMW 3. sērijas piecdesmitgadei. Lasīt vairāk

 

RAM piesaka pikapu Rampage Eiropas tirgum (+ FOTO) 5

Stellantis zīmols RAM Itālijas Fieracavalli 2025 pasākumā nodemonstrēs pikapa Rampage Eiropas versiju, kas mūsu kontinenta pircējiem kļūs pieejams, iespējams, jau 2026. gadā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti