Noslēdzot abu jauno ceļu būvniecības darbus, Rail Baltica posms pie lidostas “Rīga” sasniedzis būtisku atskaites punktu – ceļš uz un no lidostas kļuvis ērtāks un drošāks. Paredzams, ka tas novērsīs sastrēgumus un nedaudz saīsinās ceļā pavadāmo laiku.
Būvniecības laikā autovadītāji periodiski jaunos ceļus varēja izmantot atsevišķi, bet no otrdienas, 8. novembra, pēcpusdienas tie tiks atvērti satiksmei kā vienota ceļu sistēma. Satiksme turpmāk tiks organizēta lokveidā. Brauciens uz lidostu vedīs pa ceļu L1, kas sākas tūlīt aiz regulējamā krustojuma un ļauj autovadītājiem piekļūt tieši pie lidostas termināļiem un P3 un P4 ilgtermiņa stāvvietām. Savukārt satiksme no lidostas uz Rīgu vedīs taisni pa jaunizbūvēto L2 ceļu.
Abi jaunie ceļi izbūvēti ar divām braukšanas joslām katrā virzienā, lai uzlabotu drošību un veicinātu vienmērīgu satiksmes plūsmu. Paredzams, ka šis stratēģiskais plānojums novērsīs sastrēgumus un nedaudz saīsinās ceļā pavadāmo laiku.
Šis ir nozīmīgs solis Rail Baltica lidostas stacijas būvniecības posmā, lidostas attīstībā un pieejamībā. Satiksmes organizācija uz un no lidostas, kādu redzam šodien, ir galējā, tādējādi iezīmējot ievērojamu būvniecības progresu.
Rail Baltica stacijas un saistītās infrastruktūras izbūvi pie lidostas “Rīga” veic starptautiska apvienība B.S.L. Infra, kuru veido Austrijas uzņēmums Swietelsky AG un Latvijas būvniecības uzņēmumi – SIA Binders un AS LNK Industries, pasūtītājs – Rail Baltica nacionālais ieviesējs Latvijā SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas.
Jajā, Lieliski! Taču divu lielāko ValstsKkauna Traipu (VKT) saremontēšanai zaļajā Ulmaņ lohgatves suudasētā jau divus gadus nepietiek tā dēvēto Resursu. Divi šādi caurumi priecē iebraukušos (no Debesīm nolaidušos) LohViesus pašā lidostas videodeodukta tiešā tuvumā.
Un nevienam "vadošajam" LOHAM nav ne daļas, ne arī kādu tā dēvētā Kauna vai tā saucamās Sirdsapziņas nozēlojamo palieku (atlieku).
Sorī par nekaunīgo "attēla kvalitāti", nākamreiz pacentīšos uzskatāmāk.. e-bio,nu taču iedomājieties,- teju jau DIVI GADI pagājuši, kopš DIVI šādi megacaurumi tur šhitā rēgojas!!
Neskaitot vēl kādas 30+ pārējās izbagarētās vietas tajā zaļajā suudasētā un neskaitāmu avāriju rezultātā izvaroti/izļodzīto "drošības" barjeru visā tās pusgadsimtu garajā garumā!