Lielvārdē pārbūvēts Daugavpils šosejas (A6) posms no pilsētas robežas Rīgas pusē līdz Kaibalai (51,30.56,70. km). Fotoreportāža par pārbūvi ir šeit https://we.tl/t-LVu9tU25VS. Fotogrāfs Renārs Koris.
Darbus Lielvārdē uzsāka pērn augustā, to ietvaros ir pārbūvētas ceļa konstruktīvās kārtas, apgaismojums, drenāžas un lietus kanalizācijas sistēma, caurtekas zem autoceļa un gājēju un velobraucēju infrastruktūras. Uzstādīti arī jauni satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi.
Uzlabojot satiksmes drošību, veiktas arī izmaiņas satiksmes organizācijā Daugavpils šosejas (A6) krustojumos ar Rembates, Slimnīcas un Skolas ielu tur uzstādīti luksofori. Vietās, kur gājēju mēdz šķērsot ceļu, taču to plūsma ir pavisam neliela, šķērsošanas vietas ir aprīkotas ar papildu apgaismojumu un tur izbūvēta ietve, kas savienojas ar esošo, lai gājējiem nebūtu jāšķērso grāvis, zālājs un nomales grantētā daļa. Atgādinām, ka, atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem, gājēji drīkst šķērsot ceļu arī vietās, kur nav gājēju pārejas, šādās vietās gājējiem nav priekšroka attiecībā pret transportlīdzekli, tāpēc jābūt īpaši uzmanīgiem, vienmēr jāpārliecinās, vai netuvojas transports.
Abās pusēs šosejai cauri visai pilsētai izbūvēta vienota gājēju un velobraucēju infrastruktūra ar apgaismojumu, izņemot posmu no Dravnieku līdz Vītolu ielai un gar Rembates parku, kur tā ir tikai vienā šosejas pusē. Projekta ietvaros pārbūvēja esošo gājēju celiņu infrastruktūru un izbūvēja četrus jaunus posmus, vairākās vietās izbūvēti paplašinājumi, kuros uzstādīti Ogres novada pašvaldības piegādātie soliņi un atkritumu urnas.
Tāpat pārbūvētas autobusa pieturvietas, bet 1938. gadā uzbūvētais tilts pār Rumbiņu atjaunots, saglabājot esošo tilta velvi un balstus. Posmā pie Daugavas ar šķembām nostiprināts krasts, gar ceļu uzstādītas aizsargbarjeras.
Būvdarbus veica piegādātāju apvienība VIA un VIANOVA par līgumcenu 9 250 663 (ar PVN), būvdarbi finansēti no valsts budžeta līdzekļiem. Būvuzraudzību veica SIA Būvju profesionālā uzraudzība. Pārbūves projekta autors ir SIA Projekts EAE.
Upes daļā, izskatās, ka nākamajā rudenī varēs atkal publiski raudāt prasīt miljonus(un bāzt kabatā) lai atjaunotu 'valsts galveno' ceļu, jo šis posms būs izskalots....
Tiešām tādi dunduki vai kas ir ar to *** valsts sistēmu?
Viens maziņš caurplūdes atvērums, ceļš šajā posmāarī nav paaugstināts un ceļu pamati pastiprinati nosegti.... Atliek tkai uzlīt mēneša normai, nedēlas laikā un ceļa vairs tur nebūs..... 😂
Tur tak šajā pie ūdens zonā vajadzēja pašu ceļa kartu pa vismaz kādiem 5 metriem paaugstināt(1-2km garumā abās pusēs ja lēzeni paaugstinātu, autobrauceji to pat nejustu) un ielikt 'ārkārtas' caurplūdes caurules, pa kurām ūdenim iztiecēt cauri ja nu gadījumā līmenis sasniedz bīstamo robežu, brīžos kad Daugava iziet no krastiem lai, to ceļa posmu vienkarsi neaizskalo ūdens kas ir no abām pusēm....
Bet tagad.... esošie ļimaki sadalīti, dokumenti norakstīti un gan jau ka vienkārši cer uz nākamā gada lietavām lai varētu turpināt savu vienreizejo darbu- pildīt savas kabatas....