Pārbūves laikā satiksme pār Gaisa tiltu uz kādu laiku varētu tikt slēgta - iAuto

Pārbūves laikā satiksme pār Gaisa tiltu uz kādu laiku varētu tikt slēgta 24

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 1.jūlijs 2024 9:20

Pārbūves laikā satiksme pār Gaisa tiltu uz kādu laiku varētu tikt slēgta, intervijā TV3 raidījumā "900 sekundes" skaidroja Rīgas mērs Vilnis Ķirsis (JV).

Jau drīz varētu tikt noskaidroti būvnieki vairāku tiltu pārbūves projektiem, līdz ar to buvniecības process uz Zemitāna un Vanšu tiltiem varētu tikt sākti vēl šogad. Ķirsis norādīja, ka no Zemitāna tilta pārbūves rezultātā tikt noņemtas arī tur patlaban esošās tramvaja sliedes, jo šāds transporta veids pār šo pārvadu nav paredzēts.

Satiksmes ierobežojumi uz būvniecības laiku noteikti būs, jo bez tiem nevar iztikt. Zemitāna tiltam un Vanšu tiltam varētu tikt noteikti satiksmes ierobežojumi, saglabājot iespējas pārvietoties pāri tiltiem. Taču Gaisa tilts, kas ir ļoti šaurs, satiksmei kādu laiku varētu tikt slēgts.

"Tiltam jāmaina faktiski visa vidējā daļa, un visdrīzāk būs tā, ka tad, kad to pārbūvēs, uz vairākiem mēnešiem satiksme uz tā varētu nebūt iespējama," skaidroja politiķis, solot, ka tuvojoties noteiktajam laikam, pašvaldība nāks klajā ar satiksmes organizācijas shēmām, tostarp būvdarbu vietas apbraukšanas ieteikumiem.

Ķirsis norādīja, ka Gaisa tilta pārbūves rezultātā tas kļūšot platāks, tomēr tā paplatināšanas iespējas ir ļoti ierobežotas tam abās pusēs esošo māju dēļ. Tomēr paplašinājums ir plānots, un tas ļaušot uzlabot situāciju gājējiem un velosipēdistiem. Vēl tiltam tiks mainīts segums, atsakoties no patlaban uz tā esošā bruģa.

Kā ziņots, Rīgā drīzumā plāno sākt Kundziņsalas pārvada un Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvdarbus, preses konferencē teica Ķirsis. Šo projektu īstenošanai jau esot noslēgti līgumi un nepieciešams vien līdz galam pabeigt sarunas ar valdību.

Šo tiltu remontus plānots veikt divu gadu laikā. Pēc tam pašvaldība ķeršoties pie nākamajiem projektiem, piemēram, Gaisa tilta remonta.

Kā preses konferencē norādīja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV), tiltu un pārvadu rekonstrukcijas projektu izstrāde notikusi, iesaistot sabiedrību, rīkojot sabiedriskās apspriešanas.

Viņš uzsvēra jauno projektu nozīmi pilsētas centra atslogošanā no kravas transporta. Pabeidzot Dienvidu tilta ceturto kārtu Daugavas labajā krastā un uzbūvējot Kundziņsalas pārvadu, pilsētas centrs faktiski tiks atslogots no kravas transporta tranzīta.

LETA jau ziņoja, ka līdz 2030.gadam tiltu būvniecībā un rekonstrukcijā Rīgā plānots ieguldīt vairāk nekā 300 miljonus eiro.
 

 
24 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Bet 1.jūlijs 2024 15:13
18 2 Atbildēt

bet vienreiz kāds varētu uzņemties drosmi un noslēgt līgumu ar kādu normālu rietum Eiropas firmu,  kas māk pārbūvēt ātri un kvalitatīvi, nevis kā mūsu razp--daji   un ja vēl pareizu projektu un korektu lūgumu noslēgtu,  tad vispār pieminekli varētu uzcelt 

ZZZZ 1.jūlijs 2024 9:56
7 1 Atbildēt

Vislabāk no visa patīk frāze, atteiksies no bruģa! Uzlabosies saķeres kvalitāte, mazināsies seguma radītais troksnis un vibrācija, darbi virsmas izveidošanā tiek veikti nesalīdzinoši ātrāk un kvalitatīvāk. Vienības gatve, kad tiks pabeigta?

mnde 1.jūlijs 2024 12:02
4 1 Atbildēt

Tad kad vajag Rail Balktica nojaukt/pārbūvēt pārvadu pār dzelzceļu Torņakalnā - pārvads pēkšņi ir architektūras piemineklis...

Kad vajad velopisēdistiem - tad VEF pārvads vairs nav tik ļoti azisargājams...

Jautājums - ja jau visu pārvada brauktuvi asfaltēs vai betonēs - varbūt var veidot reverās plūsmas joslu, kā Mangaļos? Tagad itkā ir atļauts pirmajā dienas pusē braukt 2 joslās uz centru, pēc 16:00 uz Juglu (pēdējo gan izmanto retais, jo otrādāt "tas ir savādāk"...

Trešais variants, ja drīkst pasapņot....

Varbūt to tramvaju vajag ierakt pazemē visu to posmu no VEF Kultūras pils līdz Barona ielai ar vaļējās tranšejas metodi... Pārvads brīvāks, vietras vairāk... Un vispār tramjaju varētu vispār nodzīt pazemē, kā Vācijas pilsētu centros un būs jums gājēju Baroniela visā platumā...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Veiksmīgs starts – elektriskais Mercedes eActros 600 darbībā jau 15 valstīs 1

Mercedes elektriskais kravas auto ar sniedzamību līdz 500 kilometriem, ir veiksmīgi startējis un tiek izmantots nu jau 15 pasaules valstīs, aptverot plašu darbības spektru, kas sākas ar speciālo transportu piena savākšanai un beidzas ar tālsatiksmes pārvadājumiem. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes motoru Koenigsegg pārspēj elektriskā Rimac rekordu (+ VIDEO) 5

Kas ir labāks – automobilis ar degvielas motoru vai elektrisko piedziņu? Koenigsegg saka, ka pirmais un pierāda to darbos. Rekords 0-400-0 km/h disciplīnā atgriezies pie zviedriem. Lasīt vairāk

 

Kravinieks nogriež ceļu, BMW glābj (+ VIDEO) 6

Video autors raksta, ka epizode varēja beigties daudz ļaunāk nekā ar bojātu automašīnas labo pusi, taču, pateicoties BMW vadītājam, kas pavirzījās malā, viss beidzās laimīgi. Lasīt vairāk

 

Pārgalvīgs “Porsche” vadītājs brauc ar 211 km/h un zaudē tiesības (+ VIDEO) 15

Aizvadītajā piektdienā, 8. augustā, pēc pulksten 23.00 Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Reaģēšanas biroja darbinieki, veicot ikdienas satiksmes uzraudzību, fiksēja kādu automašīnas “Porsche” vadītāju, kurš ar 211 km/h brauca virzienā uz Jūrmalu pa autoceļu Rīga – Ventspils, Mārupes novadā, Babītes pagastā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti