Pēc stīvēšanās 3 gadu garumā - SIA 8 CBR dzēsīs kauna traipu Vidzemē (+ FOTO) - iAuto

Pēc stīvēšanās 3 gadu garumā - SIA 8 CBR dzēsīs kauna traipu Vidzemē (+ FOTO) 9

 

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana. Foto: iAuto.lv

iAuto | 4.augusts 2024 11:06

Trīs gadus šis 2021. gadā it kā salabotais ceļš ikvienam, kas to izmantoja, domās lika sūtīt nelāgus vārdus darbu veicējam Smiltenes SIA 8 CBR. Labā ziņa - uzņēmums ir saņēmies un sola šo kauna traipu savā biogrāfijā dzēst.

MĒS ESAM TĀDI: 

Lūk, ko SIA 8 CBR raksta par sevi: SIA „8 CBR” ir viena no vecākajām un lielākajām ceļu un tiltu būves sabiedrībām Latvijā. Kopš dibināšanas 1959. gadā uzņēmums ir uzkrājis bagātu pieredzi un nemitīgi pilnveidojies ceļu un tiltu būvniecības, kā arī rekonstrukcijas darbu izpildē. Uzņēmuma lielākā vērtība ir zinoši, profesionāli un pieredzes bagāti darbinieki. Pateicoties uzņēmuma darbinieku lielajai pieredzei un modernajām tehnoloģijām, “8 CBR” piedāvātie pakalpojumi tirgū vienmēr ir izcēlušies ar augstu ilgtermiņa kvalitāti, drošību un estētisku iekļaušanos apkārtējā vidē.

BET VAR SANĀKT ŠĀDI (būvnieka skaidrojums):

 2021. gadā SIA 8.CBR veica minētā posma seguma atjaunošanu. Seguma atjaunošanas gaitā sakārtoja ūdens atvadi, izbūvēja minerālmateriālu pamatu un veica divkārtu virsmas apstrādi. Kā arī tika veikts tilta pār Tirzu remonts. 

2021./2022. gada ziema un nepastāvīgie laikapstākļi atklāja nepilnības un defektus veiktajos darbos. Problēmu pastiprina arī lielais mitruma daudzums, kas veicināja grants ceļa pamatnes pārmitrināšanos, kā arī tika atklātas materiālu neatbilstības. Tā rezultātā atdalījās virsmas apstrādes šķembas un segumā izveidojās bedres.

KO REDZĒJA VIETĒJIE:

Tie, kam šo ceļa posmu nācās lietot ikdienā, radās mazliet, maigi teikts, cits priekšstats, proti, aizdomas, ka kaut kas nav pareizi pašos pamatos un runa nav tikai par "pārmitrināšanos, kā rezultātā atdalījās šķembiņas". Jau pirmajā pavasarī visa posma garumā parādījās dziļas bedres, patiesībā pamatīgi iesēdumi, kas uz noteiktu laiku apturēja pat satiksmes autobusu kustību. Vēl nepatīkamāk bija redzēt, ka smagāka transporta riteņi no ūdens pilnajām bedrēm bija izspieduši kaut ko līdzīgu mālam, kas radīja aizdomas par nepareiziem materiāliem pamatam nevis tikai pēdējai kārtai. 

Būvnieks veica pirmos remontus, taču palīdzēja tas maz - bedres, tiesa, ne tik dziļas, veidojās atkal un atkal un jau brīdi pēc arī šogad veiktajiem remontiem ar bedrīšu aizbēršanu, ceļa segums izskatījās šādi (skat. attēlus 1-5). 

CERAM, KA VĀRDU TURĒS:

Pēc kārtējā neveiksmīgā mēģinājuma iztikt ar bedrīšu aizlāpīšanu, 8 CBR tomēr izšķīrās par kardinālāku metodi. Te izvilkums no būvnieka preses relīzes: "Valsts vietējam autoceļam Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi (V847) no Tirzas līdz Galgauskai (37,32. -41,67. km) veic divkārtu virsmas garantijas remontdarbus. To laikā nofrēzēs bojāto segumu un izbūvēs jaunu divkārtu virsmu. Remontdarbu zonā ir viens luksoforu posms, kā arī ieviesti ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h.

Darbus veic SIA 8 CBR, kas ietilpst piegādātāju apvienībā ACB GRUPA. Darbu izmaksas sedz būvnieks garantijas līguma ietvaros."

KAS NOTIKS TĀLĀK:

Darbi ir sākti un jau pirmajās dienās tika nofrēzēts bojātais segums (augšējais slānis), brauca greideris, tika iesaistīti ceļa veltņi. 

BAŽAS PASTĀV:

Pēdējos divos attēlos (apvilkts ar sarkanu) arī pēc greidera un veltņu darbošanās, var redzēt tos pašus nepatīkamos iespiedumus, kas pavasarī pārvērtās par dziļām bedrēm, tādēļ, ļoti jācer, ka būvnieks zina, kā tos izlabot un neuzkāps vēlreiz uz tā paša grābekļa. Jāpiebilst, ka šobrīd tādas vietas ir vairākas - ne tikai divas, kā attēlos. 

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš īsu brīdi pēc tam, kad jau trešo gadu tika veikta bedrīšu aizlāpīšana

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: ceļa bojātā virskārta noņemta

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: ceļa bojātā virskārta noņemta

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: iespiedumi ceļa pamatā nav izzuduši - cerams, būvnieks to ņem vērā

2024. gads Galgauska-Tirza ceļš, 4. augusts: iespiedumi ceļa pamatā nav izzuduši - cerams, būvnieks to ņem vērā

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Hmm 4.augusts 2024 13:57
6 0 Atbildēt

Vai tad kaut kāds būvuzraugs vai kontroles dienests neeksistē?, kur tad tie caurumu urbēji, ko LVC nesen reklamēja? Atceros, padomjlaikos bija ceļu daļās bija meistars, kas kā gārnis pa remontposmu staigāja un teju to masu "uz zoba lika", kontrolējot procesu. Kā ir tagad?

Vietējais 4.augusts 2024 15:25
1 1 Atbildēt

Braucot uz Tirzu, tev vajadzētu zināt, ka DDDdddirsa tur savulaik bija lielāka nekā spēj iedomāties - Galgauskas teritorijā (apmēram 5-6 km pa taisno no Galgauskas vai Tirzas) no 60.gadu sākuma līdz 80.gadu beigām atradās PSRS raķešu bāze ar 4 ballistisko raķešu palaidējšahtām. Pēc tam, kad viens metāla zaglis ņēma galu, visu bāzi nolīdzināja ar zemi, un, paldies dievam.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Škoda Fabia – jau pieci miljoni saražotu eksemplāru; kas tālāk? 1

Šonedēļ no Mlada Boļeslavas rūpnīcas konveijera nobraucis Škoda Fabia piecmiljonais eksemplārs, apliecinot to, ka ir viens no čehu autoražotāja veiksmīgākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 7

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 2

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO) 2

Mercedes E- Class apakšmodeli sauc All Terrain. Tam ir pilnpiedziņa, pneimopiekare ar maināmu klīrensu un unikāls noformējums. Savukārt tikpat unikālā plug-in hibrīda iekārta sastāv no 2 litru dīzeļa un 130 ZS jaudīga elektromotora. Summārā jauda pārsniedz 300 ZS, bet griezes moments - 700 Nm. Kā jau lādējamam hibrīdam 300de modelim ir divi vāciņi - elektrībai un dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti