Babītē pārbūvēts Rīgas apvedceļa posms - iAuto

Babītē pārbūvēts Rīgas apvedceļa posms 7

 

Foto: LVC

Nozare.lv | 5.novembris 2024 13:38

Mārupes novada Babītes pagastā pārbūvēts Rīgas apvedceļa Salaspils-Babīte (A5) posms apmēram 2,5 kilometru garumā no Rīgas robežas līdz pārvadam pār Jūrmalas šoseju (A10), aģentūru LETA informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

LVC informē, ka Rīgas apvedceļa posmā pārbūvēta ceļa segas konstrukcija un ieklāts asfaltbetons trīs kārtās, atjaunota sabiedriskā transporta pieturvieta, sakārtota ūdens atvade, izbūvētas jaunas un atjaunotas vecās caurtekas, kā arī izbūvēta lietus kanalizācijas sistēma.

Vienlaikus, lai satiksme Babītē būtu drošāka, būvdarbu laikā tika veikti satiksmes organizācijas uzlabojumi. Tostarp autoceļa Babītes stacija-Vārnukrogs (V10) un Mēness ielas krustojumā ir slēgts kreisais pagrieziens. Tādējādi turpmāk no apvedceļa A5 posma uz V10 un Mēness ielu abos virzienos ir iespējami tikai labie pagriezieni. Tāpat 200 metru attālumā no šī krustojuma uz apvedceļa A5 virzienā no Rīgas uz Jūrmalu izbūvēta apgriešanās vieta, kur var veikt apgriešanās manevru.

Tāpat apvedceļa A5 un vietējo autoceļu Imanta-Babīte (V20) un V10 krustojumā izbūvēts rotācijas aplis, kā arī ir pārbūvēta ietve starp autoceļu V10 un Kleistu ielu, savienojot to ar 2020.gadā izbūvēto gājēju un velosipēdu infrastruktūru gar autoceļu A5 un V20.

Vienlaikus neregulētā gājēju pāreja pie Kleistu ielas aprīkota ar speciālo apgaismojumu, kā arī regulētajai pārejai pār apvedceļu A5 atjaunots aprīkojums un apvedceļa A5 sadalošajā joslā posmā no Babītes sākuma līdz regulējamai gājēju pārejai uzstādīts drošības žogs.

LVC norāda, ka apvedceļa A5 pārvadam pār dzelzceļu ir novērsti arī ekspluatācijas laikā radušies bojājumi un veikti pasākumi, lai aizsargātu konstrukcijas no tālākas bojājumu attīstības, kā arī uzlabota satiksmes drošība un braukšanas komforts.

Būvdarbus veica SIA "Vianova" par līgumcenu 8,03 miljoniem eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN), būvuzraudzību nodrošināja AS "Ceļu inženieri", bet pārbūves projekta autors ir SIA "Vertex projekti".

LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Sergejs 5.novembris 2024 16:23
5 1 Atbildēt

Diezgan labi viss izveidots, tai skaitā aplis ir tāds uzcepts ka tiem kas uzreiz griežas pa labi tajā aplī var neiebraukt, man tur viss patīk.

  Bet. Kā brauc mūsu auni tādos apļos? Pareizi, lien aplī un tad jau uzreiz pirmajā izbrauktuvē pa labi, neraugoties ne uz labi redzamām zīmēm ne uz elementāru loģiku. Un cik sanāk braukt tur kur ir šāda apļa shēma tad katru reizi to arī redzu, tātad tā nav nejauša sagadīšanās bet neizkaujams tupums un tieksme čakarēt satiksmi gan citiem gan sev.

Ābols 6.novembris 2024 14:19
5 0 Atbildēt

Ir ir zīme 70 lai kaut kā piebremzetu ieskrējusos karstgalvjus.

Jaliek likmes cik šoziem tur būs autiņi sasisti un cik ilgi turēs jaunā barģūra 😅 jo autovadītaji

1. Klaji pārkāps atļauto braukšnaas ātrumu, mēģinot ierakstīties tur uz 90(+15) jo redz esot ''kruts'' autiņš kuram esot esp...

2. Reālie laikapstākļi būs vienalga jo ja jau 'zīme' stav tad uz šo atrumu esot jābrauc! Pofig ka sniegputenis, vai skaidri redzams, ka uzsalis melnais ledus... 

Atkal bubinās uz LVC, nevis pārdomās savu braukšanas kulturu.

Jau iepriekš šajā 90' līkumā ziemā bija bieži skati kur pārgudrie sastapās ar barģūru, salokot savus bleķus...

 Šoziem uz jauna, gluda asfalta, paredzu, ka būs vēl interesantāki skati 😂

Kādam uz šī posma jauzliek kamera, jo noteikti 'avārijas' tur ziemā būs bieži.😉

ZILs 5.novembris 2024 15:13
2 1 Atbildēt

Jāsamet degvielai - citādi nebrauks

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Elektriskais Cadillac Celestiq pārsteidz ar necerēti zemu pieprasījumu 2

General Motors pārstāvis apstiprinājis, ka 2025. gadā plānots saražot vien 25 automobiļus. Iemesls ir negaidīti zemais pieprasījums, kas licis būtiski izmainīt sākotnējos plānus. Lasīt vairāk

 

Toyota modernizē Corolla Cross; tirgū 2025. gada rudenī (+ FOTO) 4

Toyota nedaudz uzlabojusi savu kompaktās klases modeli Corolla Cross, solot pieeju tam no 2025. gada rudens. Lasīt vairāk

 

Ferrari pirmais elektroauto kavēsies. Tas būs, tomēr vēlāk nekā solīts

Itālijas superauto ražotājs Ferrari atzinis, ka markas pirmā pilnībā elektriskā modeļa Elettrica pirmizrāde 2025. gadā nenotiks – tā ir pārcelta, bet modeļa atklāšana notiks pakāpeniski, plānojot tam trīs etapos. Lasīt vairāk

 

Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO) 6

Tehnoloģija, izmēri, svars un izmaksas - tie ir galvenie ražotāju stūrakmeņi elektroauto baterijas spriegumu izvēlē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti