Ieguldot 1,05 miljonus eiro, nekustamo īpašumu attīstītājs “Bonava Latvija” pabeidzis būvdarbus pie pirmā Ēvalda Valtera ielas posma izbūves Dreiliņos. Projekta īstenošanas gaitā izbūvēta moderna un plaša brauktuves daļa, veloceliņš un gājēju ietve. Iecerēts, ka jaunizbūvētais ielas posms satiksmes dalībnieku rīcībā tiks nodots novembrī.
Ēvalda Valtera ielas pirmais posms 221 metra garumā izbūvēts paralēli daudzdzīvokļu māju projekta “Valterciems” pirmās kārtas realizācijai. Tas nodrošina iedzīvotājiem tiešu piekļuvi pirmajai ciemata ēkai Ēvalda Valtera ielā 44A, vienlaikus veidojot būtisku posmu nākotnes transporta savienojumiem starp Biķernieku un Dzelzavas ielu.
Projekta īstenošanas laikā papildus ceļa infrastruktūrai izbūvēti arī jauni centralizēti ūdensapgādes un kanalizācijas tīkli, kā arī atjaunoti lietus kanalizācijas un siltumtīkli, uzlabojot apkaimes inženierkomunikāciju kvalitāti un gatavību turpmākai attīstībai.
“Šis ielas posms ir nozīmīgs ieguldījums Dreiliņu apkaimes attīstībā. Tas ne tikai nodrošina kvalitatīvu piekļuvi jaunajiem mājokļiem, bet arī veido svarīgu savienojumu ar pilsētas transporta un mobilitātes infrastruktūru. Mūsu mērķis ir veidot sakārtotu un ilgtspējīgu vidi, kas veicina teritorijas izaugsmi ilgtermiņā,” norāda “Bonava Latvija” projektu attīstības vadītājs Kristaps Žvīgulis.
Līdz ar projekta “Valterciems” tālāko attīstību plānots izbūvēt Ēvalda Valtera ielas turpinājumu vēl 111 metru garumā, kurā tiks ieguldīti vēl aptuveni 200 000 eiro. Savukārt trešais, noslēdzošais posms, kas pilnībā savienos Ulbrokas un Dzelzavas ielu, tiks realizēts kaimiņu zemes attīstības projekta ietvaros.
“Bonava” ir vadošais nekustamo īpašumu attīstītājs Eiropā ar apņemšanos radīt laimīgas apkaimes daudziem. Pašlaik uzņēmumā strādā aptuveni 900 darbinieku, attīstot dzīvojamo māju projektus Vācijā, Zviedrijā, Somijā, Latvijā, Igaunijā un Lietuvā. Līdz šim uzņēmums radījis vismaz 40 000 mājokļu, 2024. gadā sasniedzot pārdošanas ieņēmumus 0,7 miljardu EUR apmērā. “Bonava” akcijas un zaļās obligācijas tiek kotētas Nasdaq biržā Stokholmā.
KapeikpiBēji nav jēguši atdalīt ietvi no veloceliņa ar stādījumiem, lidz ar to tie pārvēršas par platu ietvi un velo bļģ atkal brauks pa brauktuvi un tāpēc mēs auto vadītāji atkal brauksim uz 30.