Neste publicē videi draudzīga finansējuma regulējumu - iAuto

Neste publicē videi draudzīga finansējuma regulējumu 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 19.marts 2021 9:01

Neste izstrādājusi videi draudzīga finansējuma regulējumu, lai turpmāk integrētu uzņēmuma ilgtspējas mērķus savā finansējuma modelī.

Videi draudzīga finansējuma regulējums paredzēts, lai atbalstītu atbilstošu projektu finansēšanu vai refinansēšanu, proti, investīcijas mūsu atjaunojamo un aprites risinājumu izstrādē, darbībā, pārvaldībā un izvēršanā ar mērķi mazināt klimata izmaiņas pasaulē, samazinot siltumnīcefekta izraisošo gāzu emisijas.

Pieejamais finansējums ir paredzēts, lai sasniegtu oglekļa emisiju samazināšanu, paplašinot un attīstot tādu Neste atjaunojamo produktu ražošanas jaudu, kas nodrošina ilgtspējīgu un tiešu alternatīvu fosilajam kurināmajam un produktiem.

“Lai novērstu klimata pārmaiņas, esam apņēmušies Neste klientiem palīdzēt samazināt siltumnīcefekta izraisošo gāzu emisijas ar mūsu atjaunīgajiem produktiem un aprites risinājumiem par vismaz 20 miljoniem tonnu CO2eq gadā līdz 2030. gadam, un sasniegt oglekļa neitrālu ražošanu līdz 2035. gadam. Papildus mūsu nesen izstrādājam videi draudzīga finansējuma regulējumam viens piemērs mūsu saistībām ar šiem mērķiem ir 1,2 miljardu eiro daudzvalūtu atjaunojams kredītinstruments, par kuru vienošanās panākta 2019. gada decembrī un kura apjoms tiks balstīts uz Neste progresu attiecībā uz siltumnīcefekta izraisošo gāzu emisiju samazināšanas mērķi,” norāda Neste viceprezidents un finanšu direktors Mika Ridmans (Mika Rydman).

Vairāk nekā desmit gadus Neste ir turpinājusi palielināt atjaunojamo produktu apjomu. Šobrīd Neste piederošajās pārstrādes rūpnīcās Singapūrā, Roterdamā un Porvo, Somijā ir spējīgas saražot 3,2 miljonus tonnu atjaunojamo produktu gadā. Lai nodrošinātu izaugsmi nākotnē, Neste paplašina savu globālo izejvielu un atjaunojamo enerģijas avotu ražošanas platformu. Ar paplašināšanos Singapūrā Neste 2023. gadā palielinās kopējo atjaunojamo produktu globālo ražošanas jaudu līdz 4,5 miljoniem tonnu gadā.

Videi draudzīga finansējuma regulējuma izveides konsultante bijusi Nordea, savukārt videi draudzīga finansējuma novērtēšanas eksperts CICERO Shades of Green sniedzis neatkarīgu otro viedokli.

 

 
Visi komentāri
 
Krotow 19.marts 2021 13:19
0 0 Atbildēt

Tad viņiem arī savus klientus jāaprīko ar gāzes filtriem. Ho metāns esot cik tur reižu siltumnīcas efektu izraisošāks par CO2.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 17

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 1

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 2

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Jauni modeļi, jauni zīmoli un rekordi – sāksies ‘Latvijas Gada auto 2026’ aktīvā vērtēšanas sezona (+ VIDEO) 2

Konkurss “Latvijas Gada auto 2026” tuvojas noslēgumam – oktobra beigās noslēgsies jaunu dalībnieku pieteikšana un uzreiz sāksies automobiļu vērtēšana 4 dienu garumā. Jau gada vidū bija sasniegts rekordliels dalībnieku skaits, ar kuriem konkursa žūrijas biedri jau paspēja izbraukt un iepazīties, un dalīties iespaidos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti