Nitišs turpina Turcijā - iAuto

Nitišs turpina Turcijā

 

Reinis Nitišs Foto: erc24.com

Jānis Grīnhofs speciāli iauto | 9.oktobris 2014 22:00

Eiropas rallijkrosa čempionāts ir noslēdzies. Latvijas braucējs, Jānis Baumanis ir Eiropas trešais ātrākais rallijkrosists, Tikmēr Pasaules čempionāts vēl turpina savu skrējienu, šoreiz iegriežoties Turcijā. Turcija rallijkrosa grandus uzņems pirmo reizi.

Jau šajā nedēļas nogalē Turcijā, "Intercity Istambul Park" trasē tiks aizvadīts Pasaules rallijkrosa čempionāta priekšpēdējais posms. Turcijā visi čempionāta dalībnieki centīsies iegūt pēc iespējas vairāk punmtu, lai uzlabotu savu stāvokli kopvērtējuma tabulā. Turcija nepretendēs uz dalībnieku rekordskaitu, pieteikušies 20 braucēji, taču sastāvs ir ļoti spēcīgs. Starp sīvākajiem konkurentiem būs arī jēkabpilietis Reinis Nitišs. "Dalībnieku nav ļoti daudz, bet visi ir ļoti ātri, īpaši klātpienāceji. Par augstām vietām necīnīsies kādi 6 vai 7 braucēji", atzīst Reinis. 

"Pabojāt nervus" līderiem Turcijā gatavojas Tanners Fausts, Kens Bloks, Pers-Gunars Andersons, Edvards Sandstroms. Sie uzvārdi komentārus neprasa. Pie Citroen DS3 stūres Turcijā sēdīsies arī Pettera Solberga mahāniķis, talantīgais igaunis Stens Oja.

Petters Solbergs jau ir čempions, bet par pārējām pjedestāla vietām cīņa vēl ir atklāta. Otrajā vietā pagaidām atrodas Tomass Heikkinens ar 175 punktiem. Somam 8 punktus zaudē Reinis Nitišs, vēl 15 punkti mazāk ir Itālijas posma uzvarētājam Timmu Hansenam, bet tatārs Timurs Timerzijanovs jau atpaliek nopietnāk. Turcijā var iezīmēties galvenie cīnītāji vai neveiksminieki šajā trijotnē. Reinis uzsver, ka savai stabilitātei mēģināšot pievienot arī mazliet vairāk ātruma. Turcijā jēkabpilietis darīs visu, lai neatpaliktu no Heikkinena un pašā čempionāta finišā cīnītos par otro vietu. Tomēr Reinis saprot, ka ar šo cīņu nedrīkst aizrauties un sabojāt komandas izredzes cīņā par  titulu komandu ieskaitē.

Turcijas trase ir pilnīgi jauna. Tā būs pilnīgi sveša visiem dalībniekiem, tāpēc prognozēt uzvarētājus ir pilnīgi neiespējami. "Ar trases reljefu un konfigurāciju var iepazīties video materiālos, bet reāli novērtēt tās īpatnības nav iespējams. Nav zināms kāds būs trases segums, kādas ideālās trajektorijas. Nav iespējams uzsākt gatavot auto regulējumus. Jāgaida pirmie treniņi, tad varēs kaut ko saprast. Turcijā uzvarēs tas, kura komanda un pats braucējs mācēs labāk pielāgoties jaunajiem apstākļiem", tā Reinis Nitišs. 

Fanu atbalsts vienmēr noder. Foto: rallycross.com

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti