Nitišs atgriežas pasaules rallijkrosa čempionātā un pievienojas slavenā Grenholma komandai - iAuto

Nitišs atgriežas pasaules rallijkrosa čempionātā un pievienojas slavenā Grenholma komandai 1

 

Reinis Nitišs Foto: Jānis Grīnhofs speciāli iAuto

Nozare.lv | 13.februāris 2019 14:02

Latvijas autobraucējs Reinis Nitišs nākamajā sezonā atgriezīsies pasaules rallijkrosa čempionātā, jo viņš ir pievienojies slavenā Markusa Grenholma komandai "GRX Taneco".

Latvietis šai komandai pievienojies kā attīstības braucējs un piedalīsies vairākos pasaules čempionāta posmos, palīdzot vienībai pilnveidot tās sacīkšu spēkratus.

Pērn Nitišs, neatrodot iespēju startēt pasaules čempionātā, sacentās Eiropas meistarsacīkstēs, kur "SET Promotion" komandas sastāvā kļuva par čempionu.

""GRX Taneco" un "SET Promotion" ir cieši saistītas komandas un jau pērn, pēc izcīnītās posma un čempionāta uzvaras Biķerniekos, veicu testus ar "Hyundai i20 SuperCar". Palīdzēju veikt nelielus, bet būtiskus uzlabojumus, ko komanda izmantoja sezonas noslēdzošajās sacensībās," sportista pārstāvji citē 23 gadus vecā Nitiša teikto. "Lai arī tā nav pilnas sezonas programma, ir patīkami atgriezties pasaules čempionātā. Lielu daļu sezonas pavadīšu aizkulisēs, strādājot ar komandu vai izmēģinot jauninājumus, bet tajās reizēs, kad stāšos uz sacensību starta, draugu trasē man nebūs."

Grenholma radītā komanda pasaules rallijkrosa čempionātā debitēja 2017.gadā, viņa dēlam Niklasam startējot ar "M-Sport Ford Fiesta" auto (ar kuru pērn startēja Nitišs). Pērn Somijā bāzētā komanda stājās uz starta ar diviem "Hyundai i20 SuperCar" spēkratiem, kuru piloti bija N.Grenholms un krievs Timurs Timerzjanovs, kas tika būvēti, atvasinot pasaules rallija čempionātā izmantotās šasijas.

"Esmu priecīgs, ka Nitišs pievienosies mūsu komandai un būs līdzās Niklasam un Timuram. Nevaru sagaidīt mirkli, kad varēsim strādāt kopā un uzklausīt Reiņa padomus automašīnas uzlabošanai. Pērn mēs visi redzējām cik ātrs Nitišs ir trasē, un esmu pārliecināts, ka arī šogad tajās sacīkstēs, kurās viņš startēs, Reinis krietni pamainīs vietu izkārtojumu, un būs ļoti ciets rieksts visiem konkurentiem," komentēja komandas īpašnieks Markuss Gronholms.

Nitišs 2013.gadā kļuva par Eiropas čempionu "Super1600" klasē, bet gadu vēlāk viņš sensacionāli savā debijas sezonā izcīnīja trešo vietu jau pasaules čempionāta prestižākajā "SuperCar" klasē. Tiesa, nākamajos trīs gados šo panākumu atkārtot neizdevās, bet pēc tam finansiālu iemeslu dēļ viņš pārgāja uz Eiropas čempionāta "SuperCar" klasi.

Jaunā pasaules čempionāta sezona sāksies 5.aprīlī Abū Dabī, bet kopumā būs desmit posmi, no kuriem devītais septembrī notiks Biķernieku trasē.

 
Visi komentāri
 
WONDERWHY 16.februāris 2019 22:59
0 0 Atbildēt

Kas tas par losi ir ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

23 200 eiro: Xpeng G7 vēl lētāk nekā solīts (+ FOTO)

Ķīnas elektromobiļu ražotājs Xpeng laidis klajā Tesla Model Y konkurentu, vidējās klases SUV G7. Cena, ko ražotājs prasa, ir ievērojami zemāka nekā Tesla. Lasīt vairāk

 

Minikrosovers Toyota Aygo X kļuvis par mazāko hibrīdauto savā klasē (+ VIDEO) 1

Čehijā ražotā supermini paaugstinātā versija ir pazīstama kopš 2022. gada. Aygo X garums ir tikai 3,7 metri pie 2,43 m garas riteņu bāzes. Sanāk, ka vairums garuma aizgājis salonā. Lai cik mazs būdams, tas ir četrvietīgs auto, tikai aizmugurējo durvju stikli gan atveras kā vēdlodziņi. Lasīt vairāk

 

BMW M2 CS uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO) 4

Jaunais BMW M2 CS uzstādījis ātruma rekordu kompakto sērijveida automašīnu klasē, pārspējot iepriekšējo sasniegumu, kas piederēja Audi RS 3. Lasīt vairāk

 

Gāja līdz galam (+ VIDEO) 33

Aprakstā teikts, ka Hyundai vadītājs veicis apdzīšanu, neaprēķinot manevru. Rezultātā tas izdevās tikai aizķerot filmētāja Scania un gandrīz ielidojot grāvī, kā arī vēlreiz iebraucot pretējā joslā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti